-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка рентгенівська медична MEDIPHOT X-90N/RP синьо чутлива)
Завершена
5 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50.00 UAH
мін. крок: 1% або 50.00 UAH
Період оскарження:
13.11.2019 10:54 - 14.11.2019 12:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо аналогів
Номер:
47413b35bd2c447fabb0c19af5d98206
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-13-000596-b.a1
Назва:
Вимога щодо аналогів
Вимога:
Шановний замовнику
Вами було оголошено закупівлю №UA-2019-11-13-000596-b та опубліковано документацію на закупівлю: ДК 021:2015 код 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка рентгенівська медична MEDIPHOT X-90N/RP синьо чутлива) 13.11.2019 р. о 10:54.
О 16:40 того ж дня було внесено зміни до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, згідно яких в Додатку 1 встановлено: «аналоги не пропонувати».
Попередня аналогічна закупівля №UA-2019-11-13-000596-b була оголошена і проводилася без цього виразу, без зазначення конкретної торгової марки та відмінена з причини «Технічна помилка при публікації не вказано закупівля з ПДВ». Тобто відміна закупівлі відбулася не через помилку в технічних характеристиках плівки та жодного слова щодо не подання аналогів не було.
Тож запитуємо Вас – з якої причини були внесені зміни в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, а саме внесено вираз «аналоги не пропонувати» та вказано торгову марку «MEDIPHOT»?
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій документації містять ряд антиконкурентних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що: Аналоги не пропонувати.
Такий підхід грубо порушує законодавство України про державні закупівлі, де чітко зазначено, що при проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. Чому вся Україна вже знає, що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла та середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівки це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях). Ви ,навіть, не обґрунтували своє рішення щодо бажання: Аналоги не пропонувати, мабуть тому, що його не може бути.
Який нормативний акт діючого законодавства дає Вам право забороняти розгляд еквівалентів, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!!
Тож вимагаємо все-таки дотримуватись діючого законодавства України, Метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскільки відповідні умови тендерної документації суперечать основним принципам здійснення державних закупівель, вважаємо їх противоправними та дискримінаційними.
Тож наполегливо просимо вести зміни в тендерну документацію, а саме: вираз: «Аналоги не пропонувати», змінити на вираз: «або еквівалент», в іншому разі ми вимушені будемо направити листа до департаменту ОЗ, розпорядника коштів, Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови.
Сподіваємося на порозуміння!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 14.11.2019 10:24
Дата подачі:
14.11.2019 10:24
Вирішення:
Замовник КНП «Борзнянська ЦРЛ" проводить допорогову закупівлю на придбання рентгенплівки. При проведенні допорогових закупівель «Закон про публічні закупівлі» не застосовується. (Ст. 2 п.1 Закону ). Допорогова закупівля регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель. Згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель (розділ ІІ, п.2) «Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити».
Статус вимоги:
Відхилено