• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду під час будівництва обєкта: "Будівництво Палацу спорту" (за адресою: Житомирська область, м. Житомир, бульвар Старий, 14-а)

Завершена

3 532 144.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 12.11.2019 18:31 - 28.11.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на неправомірне рішення Замовника про обрання переможця

Номер: d86b3296899d4a909f14ff5b590635f1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-12-003854-b.b5
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про обрання переможця
Скарга:
Детальний опис скарги, підстави для її подання, посилання на порушення процедури закупівлі, обсгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів, а також вимоги суб'єкта оскарження, викладені в прикріпленому файлі "Скарга"
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 14.01.2020 21:53
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 14.01.2020 21:53
Автор: ТОВ "УТН", Бабанцев Артем +380677072785 artembabancev@gmail.com
Вимога
Вирішена

Лист-відгук

Номер: 7a7bcd0242c541f5893f3841f16229ef
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-12-003854-b.a4
Назва: Лист-відгук
Вимога:
Вимагаю скасувати вимогу щодо давності дати листа-відгука. Ваше посилання на ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", що тендерна документація може містити також іншу інформацію, не є коректним. Адже мова йде про "іншу інформацію", а не інші вимоги/умови.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Детально вивчивши та проаналізувавши питання давності листа-відгука, що підтверджує виконання умов договору саме на здійснення технічного нагляду, прийнято рішення врахувати Вашу вимогу. Найближчим часом будуть підготовлені зміни до тендерної документації, оформлені відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та оприлюднені в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Договір пункт 3.2.1

Номер: 3cac86c581ab48ff992ba84075f107a6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-12-003854-b.a3
Назва: Договір пункт 3.2.1
Вимога:
В тендерній документації зазначений Договір надання послуг, а саме: пункт 3.2.1 в) обсягів, вартості та якості виконаних підрядником, який здійснює будівництво Об'єкта, будівельних робіт, відображених в актах № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», а також кількості, вартості та якості змонтованого на Об’єкті обладнання на відповідність, укладеному договору підряду (у т.ч. Додатку 1 до нього), вимогам державних будівельних норм та нормативним документам, які діють у галузі будівництва; Технічний нагляд ніколи не відповідає і не перевіряє ВАРТІСТЬ матеріалів і обладнання. У звязку з цим вимогаю відкорегувати тендерну документацію або надати офіційний документ (нормативно-правовий акт) що підтверджує цю перевірку технічним наглядом. Те саме і в пункті 3.2.1 д)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В першу чергу звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» метою цього Закону, серед іншого, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель. Крім того, відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за таким принципом як максимальна економія та ефективність, тобто замовники при закупівлі відповідних товарів, робіт чи послуг повинні мати на меті забезпечення максимальної економії та ефективного використання бюджетних коштів. Також при визначенні правомірності умов запропонованого проекту договору (Додаток 5 до Тендерної документації) необхідно враховувати те, що договором про закупівлю робіт по об’єкту: «Будівництво Палацу спорту (за адресою: Житомирська область, м. Житомир, бульвар Старий, 14-а)» передбачено, що договірна ціна є динамічною. Крім того, навіть при приблизному кошторисі (динамічній договірній ціні) вартість будівельних робіт є доволі значною. Тому замовник повинен забезпечити контроль за виконанням будівельних робіт згідно з умовами договору підряду та інших нормативних актів у галузі будівництва. Дійсно, згідно з п. 1 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903, цей Порядок визначає механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств. У той же час, ні цим Порядком, ні іншим нормативно-правовим актом не передбачено, що цей Порядок встановлює виключний перелік функцій, прав та обов’язків осіб, що здійснюють технічний нагляд. Більше того, відповідно до пп. 7 п. 5 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903, особи, що здійснюють технічний нагляд, виконують інші функції, пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті. Зазначене в черговий раз підтверджує, що перелік наведених у цьому Порядку функцій, прав та обов’язків не є вичерпним. З метою встановлення того, що є функціями, пов'язаними з технічним наглядом, необхідно дослідити саме визначення поняття «технічний нагляд». Так, пунктом 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903, передбачено, що технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта. Таким чином, метою здійснення технічного нагляду, серед іншого, є: 1) контроль за дотриманням вимог державних стандартів (ДСТУ), будівельних норм і правил (ДБН); 2) контролю за якістю та обсягами робіт. При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що жодним нормативним документом не передбачено, що особи, що здійснюють технічний нагляд, не мають права перевіряти вартість будівельних робіт та або матеріально-технічних ресурсів. Крім того, згідно з пп. 2 п. 5 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903, особи, що здійснюють технічний нагляд, ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками. В той же час, для ведення обліку прийнятих та оплачених будівельно-монтажних робіт в будь-якому випадку необхідно ознайомитись з документами, на підставі яких здійснюється здача-приймання та оплата виконаних будівельних робіт. До таких документів згідно з нормами чинного законодавства України та відповідного договору підряду є акт форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та акт форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Однак, в будь-якому випадку надання послуг зі здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури відбувається на підставі укладеного договору про закупівлю таких послуг. Частиною 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 636 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно з ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до ст. 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Статтею 628 Цивільного кодексу України передбачено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору. Оскільки замовник оголосив закупівлю з метою в повній мірі задовольнити свою потребу у відповідних послугах та з метою забезпечення максимальної економії та ефективності, то і запропонований проект договору (його зміст та умови) відображає такі потребу і мету. При цьому та з врахуванням наведеного вище, умови проекту договору жодним чином не є такими, що суперечать вимогам чинного законодавства України. Враховуючи те, що запропоновані Вами зміни до проекту договору не узгоджуються з потребою замовника та з передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» метою проведення цієї закупівлі, замовник відмовляє у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Договір пункт 3.2.1 в)

Номер: c3b03473b0dc4fdebe3b192fdb8dc0a9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-12-003854-b.a2
Назва: Договір пункт 3.2.1 в)
Вимога:
В тендерній документації зазначений Договір надання послуг, а саме: пункт 3.2.1 в) обсягів, вартості та якості виконаних підрядником, який здійснює будівництво Об'єкта, будівельних робіт, відображених в актах № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», а також кількості, вартості та якості змонтованого на Об’єкті обладнання на відповідність, укладеному договору підряду (у т.ч. Додатку 1 до нього), вимогам державних будівельних норм та нормативним документам, які діють у галузі будівництва; Технічний нагляд ніколи не відповідає і не перевіряє ВАРТІСТЬ матеріалів і обладнання. У звязку з цим вимогаю відкорегувати тендерну документацію або надати офіційний документ (нормативно-правовий акт) що підтверджує цю перевірку технічним наглядом
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата опублікування: 18.11.2019 15:24
Опис причини скасування: неохідно відкорегувати
Дата скасування: 18.11.2019 15:27
Вимога
Відхилено

Вимога замовника

Номер: 4571ad6b077b4c5487ac7c44d3eff25d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-12-003854-b.c1
Назва: Вимога замовника
Вимога:
Прошу скасувати вимогу про лист-відгук що повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції, містити дату, реєстраційний номер, підпис та печатку (за наявності) контрагента-замовника. Дана вимога замовника є дискримінаційна до учасників тендерної процедури. Так як будівництво об'єктів ведеться не один рік СС2-СС3, а лист відгук надається після виконання робіт і після здачі будівлі в експлуатацію, прошу Вас скасувати вимогу "не більше тридцяти денної давності". Викласти вимогу в такій редакції "Оригінал позитивного листа-відгука про виконання договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції має містити дату, реєстраційний номер, підпис та печатку (за наявності) контрагента-замовника"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, замовник вимагає від учасників надання оригіналу позитивного листа-відгука на виконання договору, копія якого надана у складі пропозиції, в складі тендерної документації (п.п.3 п.3 Додатку 1 до тендерної документації) у зв’язку з тим, що цей документ містить підтвердження виконання умов договору учасником, у т. ч. дотримання ним гарантійних зобов’язань, та на виконання робіт належної якості. Чинним законодавством України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта становить десять років від дня його введення в експлуатацію. Відповідно підрядник протягом гарантійного строку експлуатації об’єкта відповідає за недоліки в роботах та дефекти, що призвели до руйнування, аварії тощо на об’єкті. Враховуючи те, що в ході експлуатації об’єкта (навіть через два роки після його введення в експлуатацію) можуть бути виявлені недоліки (дефекти), допущені учасником (підрядником), і які мають бути усунені учасником (підрядником), надання актуальної інформації є необхідною умовою для об’єктивної оцінки учасників замовником. Згідно з п.1. розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації у разі необхідності замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Однак, отримання такої інформації замовником, у якого відсутні договірні відносини з розпорядником запитуваної інформації (на відміну від учасника) може затягнутися у часі, що в свою чергу може поставити під загрозу своєчасний та об’єктивний розгляд тендерної пропозиції учасника. З огляду на зазначене в управлінні капітального будівництва, як у замовника, відсутні підстави для виключення вимоги щодо надання листа-відгука, який повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно подання тендерної пропозиції, містити дату, реєстраційний номер, підпис та печатку замовника.
Статус вимоги: Відхилено