• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Рекламні та маркетингові послуги

Торги відмінено

3 490 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 450.00 UAH
Період оскарження: 12.11.2019 15:33 - 28.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії Замовника

Номер: 9ab580504f37449fa7cb3b6bd6b57b8f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-12-002948-b.a1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Державним підприємством «Центр захисту інформаційного простору України» (далі – Замовник) 12.11. 2019 р. було оприлюднено інформацію про закупівлю комплекс послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті на території Донецької та Луганської областей. (ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги). Товариство з обмеженою відповідальністю «Євромедіа Компані» (далі – Скаржник) має намір взяти участь у відповідному тендері. Проте, Замовник вніс до тендерної документації положення, які є незаконні та такі, що дискримінують потенційних учасників закупівлі та обмежують конкуренцію. Так, Замовником, зокрема внесені вимоги до додатку № 3 тендерної документації: Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п. 2. наступного змісту: «Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення постачання предмета закупівлі (зокрема, стратега, інтернет-маркетолога, медіа-планера, аналітика, трафік –менеджера). Для підтвердження інформації учасник повинен надати сканований штатний розпис, а також копії документів, що підтверджують встановлені правові відносини між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо). ТОВ «Євромедіа Компані», вважає, що встановлення вимоги щодо посад працівників, котрі будуть приймати участь в наданні послуг, в штатному розписі з назвами саме так, як зазначив Замовник в тендерній документації є дискримінацією учасників, оскільки у учасника можуть бути працівники, які мають назву посад іншу, яка відповідає Класифікатору професій і вони виконують саме функції та роботу, яка є предметом даної закупівлі. Також, зазначені Замовником назви посад спеціалістів, які повинні бути в учасника взагалі відсутні в Класифікаторі професій ДК 003:2010, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327, відповідно до якого складаються штатні розписи та вносяться записи до трудових книжок, а отже вказана вимога Замовника є такою, яку неможливо виконати, оскільки деякі запропоновані назви посад не передбачені взагалі в Класифікаторі професій. Крім того, слід зазначити, що такі незаконні дії Замовника, скеровані на дискримінацією учасників, оскільки у учасника можуть бути працівники, які мають назву посад іншу, проте виконують саме функції та роботу, яка є предметом даної закупівлі, допускались і раніше і вже були предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Так, згідно рішення № 11534-р/пк-пз від 20.08.2019р. постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України установила, що Замовник ( ДП «Центр захисту інформаційного простору України») не довів необхідність встановлення вимоги, в частині найменування професій та досвіду роботи, у редакції. «Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, котрі будуть приймати участь в надані Послуг, їх чисельність та досвід роботи (не менше 2-х років на відповідних посадах) в т.ч: - Менеджер (Спеціаліст з реклами); - Планер (Спеціаліст із планування реклами на телебаченні); - Байер (Спеціаліст із закупки реклами на телебаченні) ; - Аналітик (Спеціаліст з аналізу); - Спеціаліст з розміщення реклами у мережі Інтернет.» Учасник повинен надати сканований штатний розпис, а також копії документів, що підтверджують встановлені правові відносини між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (витяги з трудових книжок таких працівників із ідентифікацією та записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо).» У вказаному рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України чітко вказано, що дії Замовника в частині встановлення в Документації наведених вище вимог порушують вимоги ст. 3 Закону, якою передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Саме тому рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11534-р/пк-пз від 20.08.2019р зобов’язано ДП «Центр захисту інформаційного простору України» внести зміни до тендерної документації, з метою усунення порушень, які викладено у мотивувальній частині рішення. Також, п.1 та п.5 р. ІІІ тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, згідно яких, на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (п.1 Додатку 3 до тендерної документації), передбачено надання учасниками у складі своїх пропозицій довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків та їх стан. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однією банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. ТОВ «Євромедіа Компані» вважає зазначену вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права та інтереси Учасників, що обґрунтовується наступним. Пунктом 1 розділу І тендерної документації Замовником зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. Частиною 2 статті 16 Закону визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Оскільки, зазначена вимога передбачена Замовником для підтвердження наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, то варто зауважити, що довідка видана, не раніше ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, обслуговуючим банком з інформацією про відкриті рахунки жодним чином не свідчить та не може підтвердити наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що суперечить вимогам ст. 16 Закону. Замовником належним чином не обґрунтовано належність зазначеної довідки до критерію відповідності наявності обладнання та матеріально-технічної бази, тому зазначену вимогу Замовником передбачено з порушенням норм ст. 16 Закону. Щодо наявності дискримінаційних вимог у тендерній документації у частині технічних вимог до предмету закупівель то варто зазначити наступне. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником передбачено вимогу, щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника до учасника торгів, в тому числі згідно Додатками 3, 5, 7. Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації визначено Замовником, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Пунктом 4 Додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено вимоги щодо відповідності запропонованих Послуг цим технічним вимогам: - Послуги, запропоновані Учасником, мають відповідати цим технічним вимогам, що додатково підтверджується Сертифікатом Google DoubleClick BidManager менеджера проекта або аналогічним (еквівалентним). - Виконавець повинен бути сертифікованим партнером компанії Google категорії Ad Exchange Certified External Vendors за напрямками Demand Side Platform і VAST In-Stream Ad Serving або мати аналогічний (еквівалентний) статус, що дозволяє якісно та своєчасно надати Послуги. ТОВ «Євромедіа Компані» вважає зазначену вимогу дискримінаційною, такою, що порушує права та інтереси Учасників та обмежує конкуренцію серед учасників, що обґрунтовується наступним. Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Варто зауважити, що технічні вимоги до предмету закупівлі (додаток 5 до тендерної документації) не містять жодної інформації, опису та характеристик згідно яких Замовником було б обґрунтовано наявність вищезгаданих вимог щодо відповідності запропонованих Послуг встановленим Замовником технічним вимогам, що суперечить п.3 ч. 2 ст. 22 Закону. Чинним законодавством не передбачено наявності у суб’єктів господарювання документів що визначені у вищезгаданих вимогах для надання послуг, що є предметом закупівлі. Враховуючи викладене вище, є очевидним, що Замовник у тендерну документацію свідомо включив положення, які є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, що є порушенням ст.ст. 3, 5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.12.2019 19:06
Автор: ТОВ Євромедіа Компані, Наборщиков Віталій Володимирович +380443325617 tender@euromediacompany.com http://euromediacompany.com/ru