-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92 (у талонах), дизельне паливо (у талонах)
на відстані не більше 8 км, від місця знаходження контори ДП"Жмеринський лісгосп" м.Жмеринка вул.Барляєва,31
Торги відмінено
3 475 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 400.00 UAH
мін. крок: 0% або 400.00 UAH
Період оскарження:
12.11.2019 14:32 - 24.11.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця
Номер:
7d5ef2f681614cb19fa2a4dcdfc8accc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-12-002287-b.b2
Назва:
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Вважаємо, що Замовник діяв при проведенні даної закупівлі з порушеннями вимог Закону, що порушує законні інтереси Скаржника, тому на підставі статті 18 Закону оскаржуємо його рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 14.12.2019 18:21
- Протокол 16.pdf 14.12.2019 18:21
- Довідка ДПС.pdf 14.12.2019 18:21
- Довідка 2 25.11.2019.pdf 14.12.2019 18:21
- ДОВІДКА 192849870 12.12.19.pdf 14.12.2019 18:21
- Оплата 2019-12-13 (21).pdf 14.12.2019 18:21
- Оплата АМКУ 2019-12-13 (22).pdf 14.12.2019 18:21
- Гарантійний лист 1 25.11.2019.pdf 14.12.2019 18:27
- Рішення від 18.12.2019 № 18812 + лист Замовнику.pdf 18.12.2019 20:31
- Про пересення розгляду Скарги UA-2019-11-12-002287-b.b2.pdf 08.01.2020 22:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.01.2020 №347.pdf 10.01.2020 16:05
- Рішення від 09.01.2020 № 347.pdf 13.01.2020 20:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.12.2019 18:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.01.2020 20:25
Дата виконання рішення Замовником:
14.01.2020 16:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання прийнятого рішення №347-р/пк-пз Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення тендерного комітету Протокол №16 від 04.12.2019 року про визначення Приватного підприємства «Тінік-Оіл» переможцем процедури закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин).
Вимога
Є відповідь
Невідповідність технічним вимогам та порушення строків довідки ГУ ДПС у Вінницькій обл. за №4929/10-02-32-50 від 04.12.2019
Номер:
27dbf486c35444abab91c6175e6ca2d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-12-002287-b.b1
Назва:
Невідповідність технічним вимогам та порушення строків довідки ГУ ДПС у Вінницькій обл. за №4929/10-02-32-50 від 04.12.2019
Вимога:
При перевірці завантажених документів учасником ПП «Тінік-Оіл» виявлені невідповідності вимогам тендерної документації Замовника.
По-перше, Замовник згідно тендерної документації вимагав наявність АЗС у м. Жмеринка та Жмеринському районі, на відстані не більше 8 км від місця знаходження контори Замовника ( п.4.3 Розділ 1 ТД, п.2 додатку №4 до ТД).
Всупереч вимозі ПП «Тінік-Оіл» пропонує поставку товару через АЗС, що знаходиться за адресою Жмеринський р-н, с. Леляки, автодорога Лука-Барська-Біликівці-Жмеринка-Ямпіль, 26км+700, буд.1.
Відповідно у даного учасника відсутня АЗС у м. Жмеринка, що суперечить вимозі Замовника щодо заявлених ним місць поставок товару у м.Жмеринка та Жмеринському р-ні.
По-друге, Замовник вимагає від переможця закупівлі оригінал довідки з Державної податкової інспекції/ її територіального відділення/ про відсутність заборгованості по платежам до бюджету дійсну на дату розкриття тендерної пропозиції.
Датою розкриття тендерної пропозиції є 29 (двадцять дев’яте) листопада 2019р., а учасник-переможець завантажив довідку дійсну станом на 02 (друге) грудня 2019р., тобто не виконав вимогу Замовника щодо строків, протягом яких довідка є дійсною.
Таким чином, ПП «АДІС» не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає, що пропозиція обраного переможця ПП «Тінік-Оіл» суперечить кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищезазначену інформацію, пропозиція ПП «Тінік-Оіл» є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації Замовника і повинна бути відхилена відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р.
Просимо переглянути Ваше рішення щодо визначення переможця закупівлі, у зв’язку з нововиявленими обставинами.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 10.12.19.pdf 10.12.2019 13:08
Дата подачі:
10.12.2019 13:08
Вирішення:
Замовником проведено розгляд вимоги до Замовника за роз'ясненнями, яка надійшла через систему електронних закупівель від учасника ПП "АДІС" код ЄДРПОУ: 31576283 (надалі - Учасник), датована від 10.12.2019 року за номером ID: UA-2019-11-12-002287-b.b1, та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечуються зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Згідно ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій (дотримання принципу щодо обєктивної та неупередженої оцінки) проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Згідно ч.3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Водночас, враховуючи принципи публічних закупівель та з метою забезпечення максимальної прозорості у здійснені закупівлі товару, замовником здійснено розгляд звернення учасника пропозиція якого не була розглянута.
Так, учасником ПП "Тінік-Оіл" (надалі - Учасник) було завантажено на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель та авторизованих майданчиках всі документи, що вимагались тендерною документацію Замовника.
Зокрема у відповідності до вимог п. 4 додатку 2 до тендерної документації Учасником було надано відповідний договір оренди № ВНГ-03/12/18 від 03 грудня 2018 року.
Протоколом № 16 від 04 грудня 2019 року Учасника визначено переможцем процедур закупівлі та розміщено відповідне повідомлення про намір укласти договір.
Згідно абз. 1 ст. 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Частиною 2 ст. 17 Закону, замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
На виконання цього пункту наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 року за № 37/11 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05 лютого 2018 р. за № 139/31591 затверджено Порядок взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (надалі – Порядок).
Пунктом 2. та п. 5 Порядку, передбачено, що інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні виключно в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами з використанням засобів технічного та криптографічного захисту інформації відповідно до законодавства з питань захисту інформації. Електронна система закупівель автоматично формує та передає до ІТС ДФС запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС (далі - відсутність/наявність заборгованості), в учасника процедури закупівлі (далі - запит) із зазначенням ідентифікатора закупівлі, коду згідно з ЄДРПОУ або реєстраційного номера облікової картки платника податків чи серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвища, імені, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі. На запит накладається технологічний сертифікат державного підприємства "ПРОЗОРРО".
Крім цього, у відповідності до роз’яснень наданих Міністерством економічного розгляду та торгівлі України № 3304-04-1983-06 від 17.01.2019 року, «щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» доступ до інформації про наявність або відсутність заборгованості в учасника знаходиться у вільному доступі в режимі реального часу за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner.
Також, на виконання вимог тендерної документації та вимог Закону Учасником завантажено оригінал довідки з територіального відділення державної податкової служби України про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету за Вих. № 4929/10/02-32-50 від 04.12.2019 року.
Означене узгоджується з усталеною практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель.
Таким чином, учасником - ПП "Тінік-Оіл" виконано всі вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації Замовника, тому з урахуванням викладеного подана вимога не підлягає до задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено