-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби (Лот 1 - Дезінфекційні засоби для обробки інструментів, Лот 2 - Дезінфекційні засоби для обробки поверхонь)
Торги відмінено
77 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 102.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 102.50 UAH
Період оскарження:
12.11.2019 14:20 - 23.11.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Вимога внести зміни
Номер:
236319fae8b74c818493b2589393d12d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-12-002121-b.c2
Назва:
Вимога внести зміни
Скарга:
Шановний замовнику. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення публічних торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Цей факт можна також трактувати як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. У Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі вказані конкретні назви, хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів: «Фамідез Форте», «Фамідез», «Фамідез Комбі нью». Зазначення конкретного найменування та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим. Тому, вимагаємо дотримуватись вимог законодавства та обґрунтувати необхідність саме цих засобів. Застерігаємо, що обґрунтування потрібне саме від Замовника а не від того хто вам його надасть і з ким ви вже домовились про перемогу. Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника. Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах. А єдиним учасником що може запропонувати зазначені засоби є ТОВ «ДЕЗОМАРК». Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів. Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Законом України "Про публічні закупівлі». Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО: 1) Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги. 2) Виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 18.11.2019 № 16821.pdf 19.11.2019 10:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.11.2019 09:38
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.11.2019 10:59
Вимога
Вирішена
Вимога внести зміни
Номер:
495d1fa0126b4fc9aacfe6af78750eae
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-12-002121-b.c1
Назва:
Вимога внести зміни
Вимога:
Шановний замовнику. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення публічних торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Цей факт можна також трактувати як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. У Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі вказані конкретні назви, хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів: «Фамідез Форте», «Фамідез», «Фамідез Комбі нью». Зазначення конкретного найменування та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим. Тому, вимагаємо дотримуватись вимог законодавства та обґрунтувати необхідність саме цих засобів. Застерігаємо, що обґрунтування потрібне саме від Замовника а не від того хто вам його надасть і з ким ви вже домовились про перемогу. Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника. Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах. А єдиним учасником що може запропонувати зазначені засоби є ТОВ «ДЕЗОМАРК». Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів. Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Законом України "Про публічні закупівлі». Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО: 1) Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги. 2) Виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.11.2019 09:37
Вирішення:
1. На виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою уникнення дискримінації учасників закупівлі, Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що закріплені у додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю товару згідно ДК 021:2015 – 24450000-3 - Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби (Лот 1 - Дезінфекційні засоби для обробки інструментів, Лот 2 - Дезінфекційні засоби для обробки поверхонь)) містять посилання «або еквівалент». Таким чином, Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
2. Наголошуємо, що в Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі не має конкретного хімічного складу дезінфекційних засобів, а вказано лише фармакологічні групи, а також не має посилань на конкретне фасування дезінфекційних засобів.
А твердження «Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника.» не відповідає дійсності, оскільки ми не вказуємо діючі речовини конкретного хімічного складу у медико-технічній документації, а лише зазначаємо діючі речовини дезінфекційних засобів за хіміко-фармацевтичними групами :
• альдегіди (глутаровий альдегід, формальдегід);
• похідні амінів (додецилдипропілентриамін);
• похідні гуанідинів (пропілендіамінбігуанідину діацетат);
• четвертинна амонієва сіль (алкілдиметилбензиламонію хлорид, дидецилдиметиламонію хлорид);
• Спирти (етиловий, ізопропіловий).
Таким чином, це дає можливість учасникам подавати еквіваленти дезінфекційних засобів даної закупівлі та забезпечує вільну конкуренцію серед усіх учасників тендеру.
У тендерній документації зазначено фасування до 10000 мл, без вказання конкретного літражу. Дане фасування дозволяє учасникам пропонувати дезінфекційні засоби в будь якому фасуванні.
Тому вважаємо, що Ваша вимога, щодо виключення з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування дезінфекційних засобів вже є задоволена, оскільки дані пункти (конкретних хімічний склад і конкретне фасування) не були включені у медико-технічні вимоги і відповідно вимагати від нас виконання змін до тендерної документації є не доречним та не правильним. Рекомендуємо Вам більш уважніше та детальніше вивчати тендерну документацію.
Зауважимо, що жодним наказом МОЗ не встановлені вимоги, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, Замовник самостійно встановлює вимоги щодо дезінфікуючого засобу, виходячи з власних потреб. Замовником у медико-технічних вимогах тендерної документації чітко прописані характеристики дезінфекційних засобів, а також прописано еквіваленти дезінфекційних засобів, які відповідають медико-технічним вимогам тендерної документації, щоб не звузити коло потенційних учасників та не допустити порушення принципів здійснення закупівель, в тому числі дискримінації учасників. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
3. Окремо зауважимо, що у Вашій скарзі міститься неправдива інформація, яка принижує ділову репутацію замовника, а також неправдиві звинувачення у вчиненні кримінального правопорушення та погроза звернення до правоохоронних органів. У зв’язку з цим наголошуємо, що завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину є кримінально карним діянням, відповідальність за яке передбачена статтею 383 Кримінального кодексу України.
Статус вимоги:
Задоволено