• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи (Помідори, огірки, буряк, капуста качанна, капуста рання, цибуля, морква, кабачок, гарбуз, квасоля, яблука, банани, мандарини, перець овочевий, капуста пекінська, капуста червоноголова, часник, лимони)

Потреба на 2020 рік

Завершена

510 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 106.50 UAH
Період оскарження: 12.11.2019 09:17 - 24.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено

про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 5a92756a81524dc79aa0a455d8ecbd90
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-12-000202-b.c2
Назва: про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Відділом освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі " Код ДК 021:2015 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Помідори, огірки, буряк, капуста качанна, капуста рання, цибуля, морква, кабачок, гарбуз, квасоля, яблука, банани, мандарини, перець овочевий, капуста пекінська, капуста червоноголова, часник, лимони)" (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 510 650,00грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 28.11.2019 р. До участі у закупівлі подало пропозиції 3 учасників: 1) ФОП Гребенюк О.О.- Переможець; 2) ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" - пропозиція не розглядалась. 3) ФОП Жадан Валентина Григорівна - пропозиція не розглядалась (надалі - Скаржник). Відповідно до Протоколу наради тендерного комітету № 387 від 02.12.2019 р., що опублікований в системі Prozorro 02.12.2019 р., тендерну пропозицію ФОП Гребенюк О.О. визнано переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про оприлюднення протоколу про намір укласти договір. Скаржник – ФОП Жадан В.Г. не погоджується з таким рішення Замовника, оскільки таке рішення порушує наші законні права та інтереси, унеможливлює розгляд нашої пропозиції. Замовник оголосив переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Гребенюк О.О., яка не відповідає вимогам Тендерної документації, таким рішенням Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель. Пропозиція ФОП Гребенюк О.О. не відповідає вимогам Тендерної документації (надалі - ТД), та повідомляє наступне: 1. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів сканованому вигляді з: ... - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Додаток 3 до цієї тендерної документації; Відповідно до п.6, р. 3 ТД, вимагається: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 3 до цієї тендерної документації (Технічні Вимоги). Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації. У додатку 3 до ТД вимагається: Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати - документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), (учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення). Виходячи з вищенаведених вимог учасники повинні надати саме документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі. В складі тендерної пропозиції учасника Гребенюк Олени Олександрівни міститься «Довідка ХАСП hdf.» та «Довідка щодо відсутності ісо pdf» вищезазначені довідки не є документом, як вимагала тендерна документація. Довідка вих. № 21 від 21.11.2019 р. щодо відсутності сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів поданий у складі пропозиції, лише пояснює неподання саме сертифікату, однак не позбавляє учасника обов'язку подання іншого документу, оскільки згідно умов ТД, сертифікат був зазначений Замовником, як приклад документу, який може підтвердити впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Наявність документу, який підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005),є свідченням того, що учасник запровадив систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог вищезазначеного ДСТУ. Учасник у складі пропозиції надав інформацію у довільній формі від свого імені та зазначив, що ним розроблено, запроваджено та застосовуються діючі процедури засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Звертаємо увагу, що умовами ТД не передбачалась можливість подання інформації у довільній від імені учасника на виконання вимог ТД, а передбачалось подання саме документів. Гребенюк Олена Олександрівна документально не підтвердила, що впроваджена нею система безпечності харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005). Підтвердженням відповідності розробленої програми, її запровадження та постійну дію на підприємстві учасника відповідно до чинного законодавства може бути підтверджено такими документами як, сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) або «Звіт про аудит системи менеджменту» органу сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) або актом Держпродспоживслужби, складеним за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР». Переможець не виконав вимог ТД, у складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за таких підстав пропозиція переможця підлягає відхиленню. Тендерна пропозиція ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" не відповідає вимогам ТД в тому числі серед іншого не відповідає вимогам п.1,р.3 ТД, п.6, р.3 ТД та Додатку 3 до ТД.та має бути відхилена. Таке рішення Замовника порушує наші права та позбавляє можливості розгляду нашої пропозиції та укладення в майбутньому договору за результатами закупівлі. Замовником порушено принципи здійснення закупівель. Враховуючи вищезазначене Замовник порушив наші права, визнав переможцем пропозицію, не відповідає умовам ТД, що в свою чергу унеможливлює розгляд нашої пропозиції та порушує основні принципи здійснення закупівель. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй. Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якiдискримiнацiйнi умови (у тому числiтi, що зазначені в технiчнiйспецифiкацiї, яка с складовою частиною тендерноiдокументацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiстьiз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону. П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-11-12-000202-b за предметом закупівлі " Код ДК 021:2015 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Помідори, огірки, буряк, капуста качанна, капуста рання, цибуля, морква, кабачок, гарбуз, квасоля, яблука, банани, мандарини, перець овочевий, капуста пекінська, капуста червоноголова, часник, лимони)" в частині визначення тендерної пропозиції ФОП Гребенюк О.О. такою, що відповідає вимогам тендерної документації та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення ФОП Гребенюк О.О. переможцем даної процедури закупівлі та відхилити тендерну пропозицію ФОП Гребенюк О.О., як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації; 3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА", як таку, що не відповідає вимогам ТД. 4. Зобов'язати Замовника перейти до розгляду тендерної пропозиції ФОП Жадан Валентина Григорівна та у разі її відповідності вимогам Тендерної документації оприлюднити оголошення про намір укласти договір. Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-12-000202-b . ФОП В.Г. Жадан
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.01.2020 22:12
Автор: ФОП Жадан Валентина Григорівна, Жадан Валентина Григорівна +380668274616 valentinazhadan2008@ukr.net
Вимога
Є відповідь

щодо можливих порушень

Номер: 9ca8247be19b4e9e828c86abd7b87fc4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-12-000202-b.b1
Назва: щодо можливих порушень
Вимога:
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 3 до цієї тендерної документації (Технічні Вимоги). Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації. Додатком 3 тендерної документації передбачено: - документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), (учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення). Виходячи з вищенаведених вимог учасники повинні надати саме документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі. В складі тендерної пропозиції учасника Гребенюк Олени Олександрівни міститься «Довідка ХАСП hdf.» та «Довідка щодо відсутності ісо pdf» вищезазначені довідки не є документом, як вимагала тендерна документація. Наявність документу, який підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005),є свідченням того, що учасник запровадив систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог вищезазначеного ДСТУ. Для мене, як учасника процедури закупівлі – Жадан Валентини Григорівни незрозуміло, яким чином Замовник встановив, що учасник процедури закупівлі Гребенюк Олена Олександрівна підтвердила, що впроваджена нею система безпечності харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005). Підтвердженням відповідності розробленої програми, її запровадження та постійну дію на підприємстві учасника яку буцімто застосовує учасник може бути підтверджено такими документами як, сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) або «Звіт про аудит системи менеджменту» органу сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) або актом Держпродспоживслужи, складеним за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» На підставі вище викладено, просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі або відхилити мого звернення для захисту своїх інтересів в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога відхилена. Опис у вкладенні
Статус вимоги: Відхилено