-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Незалежна оцінка майна та майнових прав ДП «АМПУ»
за кодом ДК 021:2015 79410000-1, Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Незалежна оцінка майна та майнових прав ДП «АМПУ»)
Завершена
661 363.75
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
11.11.2019 16:32 - 23.11.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Тендерна документація містить дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до учасників
Номер:
bc002a4792d04ae48a1ed16bbc3fef4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-11-002525-b.a4
Назва:
Тендерна документація містить дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до учасників
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до учасників, що звужують коло потенційних учасників тендеру і, як наслідок, обмежують конкуренцію.
Відповідно до 4.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Так п. 2 додатка 2 до тендерної документації передбачено:
2.1. Довідка за встановленою нижче формою, яка зазначена у Таблиці 1 та Таблиці 2, за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в штаті Учасника працівників,* які працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір, в т.ч.:
2.1.1. працівникиякі мають кваліфікаційні свідоцтва оцінювача** та посвідчення про підвищення кваліфікації*** за спеціалізаціями за напрямом:
не менше ніж три працівники занапрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізацією 1.1;
не менше ніж три працівники занапрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізацією 1.2;
не менше ніж три працівники занапрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізацією 1.3;
не менше ніж три працівники занапрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізацією 1.5;
не менше ніж три працівники занапрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізацією 1.7;
не менше ніж три працівники за напрямом 2 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об'єкти інтелектуальної власності» за спеціалізацією 2.1 ;
не менше ніж три працівники занапрямом 2 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об'єкти інтелектуальної власності» за спеціалізацією 2.2.
Так вимоги Тендерної документації щодо кількості працівників були зазначені Замовником без обґрунтування та в порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону, ці умови звужують коло потенційних учасників тендеру і, як наслідок, обмежують конкуренцію виходячи з наступного:
Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», суб’єктами оціночної діяльності є суб'єкти господарювання, зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні осіб - суб’єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно - правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до Закону про оцінку. Вимогами статті 6 Закону про оцінку задекларовано, що оцінювачами можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які склали кваліфікаційний іспит та одержали кваліфікаційне свідоцтво оцінювача відповідно до вимог Закону про оцінку.
Згідно зі статтею 18 Закону про оцінку сертифікат суб’єкта оціночної діяльності - суб’єкта господарювання є документом, що засвідчує право суб’єкта оціночної діяльності на внесення його до Державного реєстру суб’єктів оціночної діяльності, які здійснюють оціночну діяльність у формі практичної діяльності з оцінки майна та, які визнані суб’єктами оціночної діяльності за напрямами оцінки майна, що в ньому зазначені.
Відповідно до вимог статті 19 Закону про оцінку та Положення про видачу сертифікатів суб’єктів оціночної діяльності, затвердженого наказом Фонду від 14.03.2002 № 479 (надалі - Положення), Фонд видає суб’єктам господарювання сертифікат суб’єкта оціночної діяльності та веде Державний реєстр оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності.
Фонд є регулятором оціночної діяльності та неодноразово в своїх роз’ясненнях зазначав, що будь-які суб’єкти оціночної діяльності мають право здійснювати практичну діяльність з оцінки майна в межах напрямків, незалежно від мети проведення оцінки.
Згідно з Положенням, для можливості здійснення оцінки майна суб’єкт оціночної діяльності - суб’єкт господарювання повинен мати сертифікат суб’єкта оціночної діяльності за такими напрямами оцінки:
а)«Оцінка об’єктів у матеріальній формі» та спеціалізаціями в межах цього напряму: 1.1 «Оцінка нерухомих речей (нерухомого майна, нерухомості) у тому числі земельних ділянок, та майнових прав на них»; 1.2 «Оцінка машин і обладнання»; 1.3 «Оцінка колісних транспортних засобів»; 1.4 «Оцінка літальних апаратів»; 1.5 «Оцінка судноплавних засобів»; 1.7 «Оцінка рухомих речей, крім таких, що віднесені до машин, обладнання, колісних транспортних засобів, літальних апаратів, судноплавних засобів, та тих, що становлять культурну цінність» та за напрямом;
б)«Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об’єкти інтелектуальної власності» та спеціалізаціями в межах цього напряму: 2.1 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів (крім прав на об’єкти інтелектуальної власності)»; 2.2 «Оцінка прав на об’єкти інтелектуальної власності».
Відповідно до зазначеного вище закону кваліфікаційне свідоцтво оцінювача є документом, який підтверджує достатній фаховий рівень підготовки оцінювача за програмою базової підготовки для самостійного проведення оцінки майна, а право на отримання кваліфікаційного свідоцтва набувають фізичні особи, які мають закінчену вищу освіту, пройшли навчання за програмою базової підготовки та стажування протягом одного року у складі суб'єкта оціночної діяльності разом з оцінювачем, який має не менше, ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна, отримали його позитивну рекомендацію та успішно склали кваліфікаційний іспит.
Виходячи із вищевикладеного, для повного та належного виконання суб’єктом оціночної діяльності послуг з оцінки (предмет закупівлі), достатньо мати в штаті 1 (одного) оцінювача. В свою чергу, наявність у цього оцінювача Кваліфікаційного свідоцтва або Сертифікату (Кваліфікаційних свідоцтв або Сертифікатів) за такими напрямами оцінки:
а)«Оцінка об’єктів у матеріальній формі» та спеціалізаціями в межах цього напряму: 1.1 «Оцінка нерухомих речей (нерухомого майна, нерухомості) у тому числі земельних ділянок, та майнових прав на них»; 1.2 «Оцінка машин і обладнання»; 1.3 «Оцінка колісних транспортних засобів»; 1.4 «Оцінка літальних апаратів»; 1.5 «Оцінка судноплавних засобів»; 1.7 «Оцінка рухомих речей, крім таких, що віднесені до машин, обладнання, колісних транспортних засобів, літальних апаратів, судноплавних засобів, та тих, що становлять культурну цінність» та за напрямом;
б)«Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об’єкти інтелектуальної власності» та спеціалізаціями в межах цього напряму: 2.1 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів (крім прав на об’єкти інтелектуальної власності)»; 2.2 «Оцінка прав на об’єкти інтелектуальної власності», вже підтверджує його достатній фаховий рівень, необхідні знання та досвід.
Тому, встановлені Замовником кваліфікаційні критерії до учасників такі як:
працівникиякі мають кваліфікаційні свідоцтва оцінювача** та посвідчення про підвищення кваліфікації*** за спеціалізаціями за напрямом:
не менше ніж три працівники занапрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізацією 1.1;
не менше ніж три працівники занапрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізацією 1.2;
не менше ніж три працівники занапрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізацією 1.3;
не менше ніж три працівники занапрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізацією 1.5;
не менше ніж три працівники занапрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізацією 1.7;
не менше ніж три працівники за напрямом 2 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об'єкти інтелектуальної власності» за спеціалізацією 2.1 ;
не менше ніж три працівники занапрямом 2 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об'єкти інтелектуальної власності» за спеціалізацією 2.2. є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналогічні вимоги про усунення порушень в Тендерній документації було задоволено Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у наступних рішеннях:
Рішення № 1182-р/пк-ск від 20.07.2015 р.
Рішення № 9941 -р/пк-пз від 26.09.2018 р.
Рішення № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018 р.
Рішення № 13221-р/пк-пз від 18.09.2019 р.
Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є незаконними та дискримінаційними, вказані вимоги суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, тому мають бути виключені з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.11.2019 14:03
Вирішення:
Дякуємо за Ваше звернення. Місце знаходження об’єктів оцінки та місце надання послуг визначених в п 4.2 додатку 1 до тендерної документації за різним географічним розташуванням на території України.
Наявність в штаті не менше 3-х працівників по одному з напрямів обумовлено тим, що Замовник (в тому числі відокремлені підрозділи (філії)) можуть подавати заявки одночасно на проведення оцінки майна та майнових прав.
Також, виходячи зі строків надання послуг (робочих днів), що є стислими, виконавець зобов’язаний їх надати в термін що визначений тендерною документацією. Не надання послуг в зазначений термін призведе до накладення штрафних санкцій та не виконання договору.
За результатами розгляду замовник не вбачає за доцільне вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога - трудовий договір
Номер:
3ea53e079b514c6bb184e3cbd3264b9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-11-002525-b.c3
Назва:
Вимога - трудовий договір
Вимога:
Прошу внести зміни до тендерної документації в частині обов'язкової наявності в штаті Учасника працівників, які працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір у зв’язку із наступним.
На теперішній час зайнятість це не заборонена законодавством діяльність осіб, пов'язана із задоволенням їх особистих та суспільних потреб з метою одержання доходу (заробітної плати) у грошовій або іншій формі. Між роботодавцем та працівником може бути укладено як трудовий договір, так і договір за сумісництвом, цивільно – правова угода, контракт, договір підряду тощо, і укладення таких угод не буде суперечити законодавству про оціночну діяльність в Україні. Тому необхідність наявності у Учасника працівників, які працюють постійно, та з якими укладений трудовий договір, суттєво обмежує право осіб на зайнятість, та повинно бути виключено з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.11.2019 14:02
Вирішення:
Дякуємо за Ваше звернення. Працівники повинні бути вивільнені від інших задач і зосередженні на наданні послуг по оцінці майна замовника, кількість якого орієнтовна наведена в додатку 1до тендерної документації.
За результатами розгляду замовник не вбачає за доцільне вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога - зміни у проект договору
Номер:
b8613ea7e20d411b851772d11e4a3a90
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-11-002525-b.c2
Назва:
Вимога - зміни у проект договору
Вимога:
У зв'язку з п 6. Порядку відчуження об’єктів державної власності, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 6 червня 2007 № 803, із змінами, " Відчуження майна здійснюється безпосередньо суб’єктом господарювання, на балансі якого перебуває таке майно...", а забезпечення отримання погодження Фондом державного майна або державним органом приватизації за місцезнаходженням суб’єкта господарювання Висновку про вартість майна Суб'єктом оціночної діяльності жодним нормативно-правовим актом не передбачено, вимагаємо пп 3.3.10. Додатку 6 до Тендерної документації виключити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.11.2019 14:01
Вирішення:
Дякуємо за Ваше звернення та зазначаємо що майно є державною власністю та знаходиться на праві господарського віддання замовника. Відповідно до Порядку відчуження об’єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 червня 2007 № 803, із змінами, та Методики оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2003 № 1891, із змінами, одним із видів оцінки є визначення ринкової вартості об’єктів оцінки для здійснення продажу майна за найкращими умовами на які необхідно отримувати висновок про вартість майна, що пропонується до відчуження, що погоджується Фондом державного майна України або державним органом приватизації за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.
За результатами розгляду замовник не вбачає за доцільне вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
4c27855251ad406199a51c8a1534c7cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-11-002525-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
У зв'язку з наявністю Всесвітньої Асоціації Оціночних Організацій (World Association of Valuation Organizations – WAVO) – найбільш глобальною міжнародною організацією оцінювачів, вимагаємо внести зміни в пп 2.1.2; 2.3; Додатку 2 та пп 1.3.2. Додатку 4 до Тендерної документації, а саме додати сертифікат WAVO.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.11.2019 14:00
Вирішення:
Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено