• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо (яловичина, свинина, філе куряче, кури бройлерні (тушка), печінка куряча, четвертина куряча)

Потреба на 2020 рік

Завершена

702 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 023.00 UAH
Період оскарження: 11.11.2019 16:12 - 23.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено

про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: e193613f41184586a57aa50d67e9924a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-11-002368-b.c2
Назва: про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Відділом освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі " Код ДК 021:2015 – 15110000-2 М'ясо (яловичина, свинина, філе куряче, кури бройлерні (тушка), печінка куряча, четвертина куряча)" (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 702 300,00грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 27.11.2019 р. До участі у закупівлі подало пропозиції 3 учасників: 1) ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"- Переможець; 2) ФОП Гребенюк Антон Ігорович - пропозиція не розглядалась. 3) ТОВ "Валекс КО" - пропозиція не розглядалась (надалі - Скаржник). Відповідно до Протоколу наради тендерного комітету № 388 від 02.12.2019 р., що опублікований в системі Prozorro 02.12.2019 р., тендерну пропозицію ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" визнано переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про оприлюднення протоколу про намір укласти договір. Скаржник - ТОВ "Валекс КО" не погоджується з таким рішення Замовника, оскільки таке рішення порушує наші законні права та інтереси, унеможливлює розгляд нашої пропозиції. Замовник оголосив переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА", яка не відповідає вимогам Тендерної документації, таким рішенням Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель. Пропозиція ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" не відповідає вимогам Тендерної документації (надалі - ТД), та повідомляє наступне: 1. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів сканованому вигляді з: ... - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Додаток 3 до цієї тендерної документації; Відповідно до п.6, р. 3 ТД, вимагається: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 3 до цієї тендерної документації (Технічні Вимоги). Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації. У додатку 3 до ТД вимагається: Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати - Гарантійний лист про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується постачати замовнику, відповідають встановленим вимогам до предмету закупівлі зазначених у додатку № 3 до цієї тендерної документації. У складі пропозиції ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" міститься гарантійний лист вих № 60 від 26.11.2019 р., я кому зазначено: "Я Фізична особа-підприємець Сокуренко Оксана Володимирівна маю можливість і гарантую виконання технічних вимог на закупівлю Код ДК 021:2015 – 15110000-2 М'ясо (яловичина, свинина, філе куряче, кури бройлерні (тушка), печінка куряча, четвертина куряча) зазначених у додатку 3 до тендерної документації" надалі по тексту листа міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в яких учасник зазначає яка продукція повинна бути (.. м'ясо яловичини повинно бути..., ... має відповідати органолептичним показникам..., ... продукція, що постачається повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам...) У складі пропозиції відсутній гарантійний лист про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується постачати замовнику, відповідають встановленим вимогам до предмету закупівлі зазначених у додатку № 3 до цієї тендерної документації та відсутня інформація яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Жоден із поданих документів не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам ТД, а лише говорити про таку необхідність. У Гарантійному листі зазначено лише про наміри і можливість, однак твердження про відповідність відсутнє. Жоден із поданих документів не викладено у стверджувальній формі. В складі пропозиції учасника фізичної особи – підприємця Сокуренко Оксани Володимирівни відсутнє підтвердження вищезазначеної інформації. Подібного висновку прийшла і колегія Антимонопольного комітету України в 2.3 викладеного в рішенні №16308 – р/пк-пз від 08.11.2019 року. (копія рішення додається). Тендерна пропозиція ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" не відповідає вимогам ТД та має бути відхилена. 2. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів сканованому вигляді з: ... - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Додаток 3 до цієї тендерної документації; Відповідно до п.6, р. 3 ТД, вимагається: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 3 до цієї тендерної документації (Технічні Вимоги). Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації. У додатку 3 до ТД вимагається: Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати - Довідка в довільній формі про детальний опис товару, що пропонуються та джерело походження товару, при цьому учасник обов’язково зазначає найменування виробника продукції, яка пропонується до постачання. У разі якщо учасник не є виробником товару в складі тендерної пропозиції має бути надана завірена копія договору про співпрацю із виробником (або із його офіційним представником, дилером, дистриб’ютером, покупцем, посередником тощо) або інший документ, який підтверджує можливість постачання товару учасником та показує його походження. У складі пропозиції учасником подано договір укладений з ТОВ "Універсал-плюс" на постачання товару. У поданій пропозиції Переможець зазначає, що виробником запропонованого до постачання товару є ТОВ "М’ЯСНИЙ СТАНДАРТ", ПрАТ "Миронівська птахофабрика", Філія "Переробний комплекс" ТОВ "Вінницька птахофабрика". За таких обставин поданий договір з ТОВ "Універсал-плюс" не є документом який підтверджує можливість постачання товару учасником та показує його походження. У складі пропозиції відсутній документ, який підтверджує походження товару саме від тих виробників, які Переможець зазначив у своїй пропозиції. Тендерна пропозиція ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" не відповідає вимогам ТД та має бути відхилена. 3. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів сканованому вигляді з: ... - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Додаток 3 до цієї тендерної документації; Відповідно до п.6, р. 3 ТД, вимагається: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 3 до цієї тендерної документації (Технічні Вимоги). Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації. У додатку 3 до ТД вимагається: Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати - документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), (учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення). Виходячи з вищенаведених вимог учасники повинні надати саме документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі. В складі тендерної пропозиції учасника Сокуренко Оксани Володимирівни міститься файл «інформація іsо і потужності» в якому міститься лист інформація про проходження сертифікації на відповідність ДСТУ ISO 22000-2007 та довідка видана державним підприємством «Кіровоградський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» щодо заявки на проходження сертифікації та орієнтовного терміну закінчення робіт. Поряд з тим зазначаємо, що сертифікація систем ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) проводиться органом сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/), в зазначеному переліку відсутня інформація про такий орган як державне підприємство Кіровоградський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», тобто даний заклад не має акредитації щодо систем ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005). Зазначені вище документи, лише пояснюють неподання саме сертифікату, однак не позбавляє учасника обов'язку подання іншого документу, оскільки згідно умов ТД, сертифікат був зазначений Замовником, як приклад документу, який може підтвердити впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Наявність документу, який підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005),є свідченням того, що учасник запровадив систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог вищезазначеного ДСТУ. Учасник у складі пропозиції надав інформацію у довільній формі від свого імені та зазначив, що ним розроблено, запроваджено та застосовуються діючі процедури засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Звертаємо увагу, що умовами ТД не передбачалась можливість подання інформації у довільній від імені учасника на виконання вимог ТД, а передбачалось подання саме документів. Гребенюк Олена Олександрівна документально не підтвердила, що впроваджена нею система безпечності харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005). Підтвердженням відповідності розробленої програми, її запровадження та постійну дію на підприємстві учасника відповідно до чинного законодавства може бути підтверджено такими документами як, сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) або «Звіт про аудит системи менеджменту» органу сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) або актом Держпродспоживслужби, складеним за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР». Переможець не виконав вимог ТД, у складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за таких підстав пропозиція переможця підлягає відхиленню. Пропозиція, яка має такі значні помилки була визначена такою, що відповідає вимогам ТД. Таке рішення Замовника порушує наші права та позбавляє можливості розгляду нашої пропозиції та укладення в майбутньому договору за результатами закупівлі. Замовником порушено принципи здійснення закупівель. Тендерна пропозиція ФОП Гребенюк Антон Ігорович також не відповідає вимогам ТД, в тому числі серед іншого не відповідає вимогам п.1,р.3 ТД, п.6, р.3 ТД та Додатку 3 до ТД. Враховуючи вищезазначене Замовник порушив наші права, визнав переможцем пропозицію, не відповідає умовам ТД, що в свою чергу унеможливлює розгляд нашої пропозиції та порушує основні принципи здійснення закупівель. Визнаючи пропозицію учасника торгів, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовник порушує наші законні права та інтереси. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй. Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якiдискримiнацiйнi умови (у тому числiтi, що зазначені в технiчнiйспецифiкацiї, яка с складовою частиною тендерноiдокументацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiстьiз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону. П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-11-11-002368-b за предметом закупівлі " Код ДК 021:2015 – 15110000-2 М'ясо (яловичина, свинина, філе куряче, кури бройлерні (тушка), печінка куряча, четвертина куряча)" в частині визначення тендерної пропозиції ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" такою, що відповідає вимогам тендерної документації та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" переможцем даної процедури закупівлі та відхилити тендерну пропозицію ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА", як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації; 3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Гребенюк Антон Ігорович, як таку, що не відповідає вимогам ТД. 4. Зобов'язати Замовника перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВАЛЕКС КО" та у разі її відповідності вимогам Тендерної документації оприлюднити оголошення про намір укласти договір. Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-11-002368-b - аналогічне рішення АМКУ. Директор ТОВ «ВАЛЕКС КО» В.Г. Жадан
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.01.2020 16:37
Автор: ТОВ Валекс КО, Жадан Валентина Григорівна +380668274616 valexco2015@ukr.net
Вимога
Є відповідь

щодо можливих порушень

Номер: fc5463c6dd0c4cca9eb59b83f5f2573c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-11-002368-b.b1
Назва: щодо можливих порушень
Вимога:
1 Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 3 до цієї тендерної документації (Технічні Вимоги). Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації. Додатком 3 тендерної документації передбачено: - Товар що поставляється в порядку та на умовах Договору, повинно відповідати технічним умовам тендерної документації, а також вимогам чинних нормативних правових актів та нормативних документів щодо показників якості та безпеки харчових продуктів тваринного походження, упаковки, маркування, транспортування, зберігання. - Товар повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку,що надається при поставці кожної партії товару. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів, підтверджується документами при кожній поставці товару (копії декларації виробника/або посвідчення про якість, або протоколу дослідження на органолептичні показники якості, або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи . - На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 90 % до загального терміну придатності до споживання. В складі пропозиції учасника фізичної особи – підприємця Сокуренко Оксани Володимирівни відсутнє підтвердження вищезазначеної інформації. Подібного висновку прийшла і колегія Антимонопольного комітету України в 2.3 викладеного в рішенні №16308 – р/пк-пз від 08.11.2019 року. (копія рішення додається). - документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), (учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення). Виходячи з вищенаведених вимог учасники повинні надати саме документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі. В складі тендерної пропозиції учасника Сокуренко Оксани Володимирівни міститься файл «інформація іsо і потужності» в якому міститься лист інформація про проходження сертифікації на відповідність ДСТУ ISO 22000-2007 та довідка видана державним підприємством «Кіровоградський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» щодо заявки на проходження сертифікації та орієнтовного терміну закінчення робіт. Поряд з тим зазначаємо, що сертифікація систем ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) проводиться органом сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/), в зазначеному переліку відсутня інформація про такий орган як державне підприємство Кіровоградський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», тобто даний заклад не має акредитації щодо систем ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005). Наявність документу, який підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005),є свідченням того, що учасник запровадив систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог вищезазначеного ДСТУ. Для мене, як учасника процедури закупівлі – Жадан Валентини Григорівни незрозуміло, яким чином Замовник встановив, що учасник процедури закупівлі Сокуренко Оксана Володимирівна підтвердила, що впроваджена нею система безпечності харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005). Підтвердженням відповідності розробленої програми, її запровадження та постійну дію на підприємстві учасника яку буцімто застосовує учасник може бути підтверджено такими документами як, сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) або «Звіт про аудит системи менеджменту» органу сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) або актом Держпродспоживслужи, складеним за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» 2 Надати копії медичних книжок працівників учасника з пройденим медоглядом (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть безпосередньо залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі. (копії медичних книжок повинні бути дійсними на дату подання тендерних пропозицій) В складі тендерної пропозиція міститься інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В якій зазначено такі працівники учасника як Сокуренко Віктор Володимирович та Ємельянова Олександр Євгенович. Проте вищезазначені особи є фізичними особами-підприємцями та в складі документації відсутня будь-яка інформація, що підтверджує будь-які відносини з вище зазначеними працівниками в учасника. Тобто вищезазначені медичні книжки свідчать про відсутність працівників учасника. На підставі вище викладено, просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі або відхилити мого звернення для захисту своїх інтересів в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога відхилена. Опис у вкладенні
Статус вимоги: Відхилено