• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015-42130000-9- Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (крани, засувки, клапани, калачі)

Торги не відбулися

729 750.59 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 364.88 UAH
Період оскарження: 08.11.2019 19:41 - 21.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: e18cbad3b9f3429f8c066652d31e0460
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-003406-b.a1
Назва: вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМСПЕЦТЕХ» м. Нікополь, Дніпропетровська обл., вул. Дружби, 24/56, 53200 код ЄДРПОУ 40049277, ІПН 400492704076, IBAN UA 623052990000026007050398207 в ПАТ КБ «ПРИВАТ БАНК», МФО305299 Тел. 0984562755, e-mail: pst2015@ukr.net Вих. № 271119-1 від 27.11.2019 р. ВИМОГА Згідно додатку №1 до тендерної документації та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі за № 4728844 (№ у ЦБД: UA-2019-11-08-003406-b), Замовником визначені необхідні характеристики продукції що пропонується до постачання а саме «клапан зворотній міжфланцевий С201/GJL250/EPDM/PN16» з необхідними показниками продукції згідно артикулу С201, а саме умовним тиском 16 бар, ДУ номінальним та температурні характеристки які передбачають використання робочої середи температурою до +120 гр. С. Натомість Учасником ТОВ ЕТНА ЄДРПОУ 41305388 запропонований еквівалент продукції «клапан зворотній підпружинений чавунний міжфланцевий, корпус-чугун., диск-н/ж, 2”, PN10/16, арт.С084 T.I.S. (Італія)», з температурою робочої середи до +80 гр.С. Таким чином пропонується еквівалент з гіршими технічними характеристиками ніж визначені Замовником у тендерній документації по закупівлі. Також, Учасником ТОВ «ЕТНА» запропонована продукція «Калач 273» у кількості 4 шт., якість якої, згідно тендерної документації, повинна бути підтверджена сертифікатом відповідності та паспортом на виріб, натомість ТОВ «ЕТНА» всупереч вимогам Замовника не надав необхідні документи, а саме сертифікати відповідності. Згідно із ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ми маємо право подати скаргу до органу оскарження, що подається у формі електронного документа через електронну систему закупівель. В противному випадку ТОВ «Промспецтех» буде вимушено захищати свої права в іншому порядку та звертатися до антимонопольного комітету та правоохоронних органів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» і Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду; 2. Відхилити пропозицію Учасника ТОВ ЕТНА Директор ТОВ «Промспецтех» ________________ В.С. Малий
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вимогу (UA-2019-11-08-003406-b.a1) учасника торгівТОВ «ПРОМСПЕЦТЕХ» повідомляємо про наступне. Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Замовником в розділі Vтендерної документації було визначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозиції є ціна, до якої включається податок на додану вартість (ПДВ), якщо учасник не є платником ПДВ, то ціна зазначається без ПДВ. Так, відповідно до Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Також необхідно зазначити, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що результати розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовником буде оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом строку, визначеним Законом.
Статус вимоги: Відхилено