-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (Послуги з охорони майна Державного підприємства «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України»)
4 пости
Завершена
2 260 023.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 600.23 UAH
мін. крок: 1% або 22 600.23 UAH
Період оскарження:
08.11.2019 18:59 - 20.11.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
роз'яснення стосовно аналогічного Договору
Номер:
54d1af673bca4774a85fc17f750214d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-08-001112-c.b3
Назва:
роз'яснення стосовно аналогічного Договору
Вимога:
Шановний Замовнику. З Вашої відповіді не зрозуміло на підставі чого Ваш об'єкт охорони відноситься до об'єктів з високим ступенем ризику. Окрім того, жоден нормативно-правовий акт з питань охоронної діяльності, в т.ч. Постанова КМУ № 421 від 19.06.2013 року, не відносить Ваш об'єкт до особливо важливих чи об'єктів високого ризику. Виходячи з Вашої логіки відповіді, банківська установа, чи лікарня/поліклініка, чи будь-якої державної установи є об'єктами високого ризику. Відповідно, для не затягування процедури закупівлі шляхом оскарження умов закупівлі та/або неправомірного відхилення пропозиції в АМКУ, вимагаємо виключити дану вимогу з документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2019 21:11
Вирішення:
Державне підприємство «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Центр) - уповноважена Міністерством охорони здоров'я України спеціалізована експертна організація у сфері доклінічного вивчення, клінічних випробувань та державної реєстрації лікарських засобів (в тому числі медичних імунобіологічних препаратів) в межах, що визначені Законами України «Про лікарські засоби» та «Про захист населення від інфекційних хвороб», яка також є головною організацією у сфері здійснення фармаконагляду, стандартизації медичної допомоги та медичного, в тому числі фармацевтичного, обслуговування, включаючи розробку відповідних медико-технологічних документів та проектів нормативних актів, що заснована на державній власності та належить до сфери управління Міністерства охорони здоров’я України.
Центр є єдиним підприємством в Україні, яке здійснює свою діяльність у вищезазначених сферах.
Земельна ділянка прибудинкової території, що охороняється, складає 8230 кв.м. Загальна площа будівлі Центру складає 6418,6 кв.м. Кількість осіб, які перебувають та/або відвідують щоденно будівлю Центру, враховуючи працівників та відвідувачів, в середньому складає понад 1000 чоловік щоденно.
У Центрі розміщено Сервісний центр, який надає послуги «Єдиного вікна Міністерства охорони здоров’я України».
Окрім того, Центр є адміністратором єдиного в Україні Реєстру пацієнтів, що потребують інсулінотерапії, та зобов’язаний відповідно до законодавства України забезпечувати технічну підтримку програмного забезпечення Реєстру, обробку та аналіз, а також збереження та захист даних, що містяться у Реєстрі.
Сервісне обладнання, встановлене у Центрі, забезпечує функціонування Реєстру який містить персональні дані всіх інсулінозалежних хворих в Україні, та дозволяє здійснювати обробку інформації в інформаційних системах із забезпеченням комплексної системи захисту інформації на підприємстві.
Статутом Центру також передбачено здійснення діяльності із придбання, використання та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів, необхідних для здійснення передбачених Статутом та законодавством завдань та повноважень.
Призупинення роботи Центру може призвести до негативних наслідків у сфері медичного та фармацевтичного обслуговування населення України: постраждає не лише фармринок України, на якому представлені як національні, так і міжнародні фармвиробники, але й може зашкодити вчасному потраплянню ліків до пацієнта.
Центр є підприємством, оснащеним найсучаснішими технічними та програмними системами безпеки. Охоронники, які будуть у Центрі здійснювати заходи з охорони, повинні вміти і будуть постійно користуватися сучасними системами безпеки, якими обладнана будівля Центру, такими як: СКУД, ПЦС, ОТС, СВС тощо.
Досвід, який отримує підприємство-учасник закупівлі та охоронники, працюючи на підприємствах або установах з високим ступенем ризику, дозволяє розуміти специфіку роботи таких організацій, працювати в важких умовах великого скупчення людей, а також здійснювати заходи з охорони в умовах підвищених терористичних загроз.
З метою підтримання достатнього рівня обізнаності осіб щодо вимог законодавства у сфері охоронної діяльності в частині щодо об’єктів з високим ступенем ризику, наводимо дані з Освітньо-кваліфікаційної характеристики випускника професійно-технічного навчального закладу (підприємства, установи та організації, що здійснюють підготовку кваліфікованих робітників) ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014:
Сфера професійного використання охоронників 1-го розряду:
Діяльність приватних охоронних служб.
Охорона об'єктів з незначним ступенем ризику*
Об'єкти з незначним ступенем ризику*
* Об’єкти з незначним ризиком для життя, здоров’я та майна:
- місця та/або приміщення роздрібної (оптової) торгівлі;
- аптечні та лікувальні заклади;
- пансіонати, санаторії, бази відпочинку;
- житлові та нежитлові будинки (приміщення) фізичних осіб;
- автостоянки;
- бази, склади, території із зберігання матеріальних цінностей або без таких.
Сфера професійного використання охоронників 2-го розряду:
Діяльність приватних охоронних служб.
Діяльність з охорони громадського порядку та безпеки.
Охорона об’єктів з середнім ступенем ризику**
Об’єкти з середнім ступенем ризику**
** Об’єкти із середнім ризиком для життя, здоров’я та майна:
адміністративні, виробничі приміщення, території суб’єктів господарювання;
готелі, навчальні заклади;
музеї, картинні галереї, історико-культурні заповідники, інші об’єкти культури;
місця та/або приміщення, в яких здійснюється торгівля виробами з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння.
Сфера професійного використання охоронників 3-го розряду:
Діяльність приватних охоронних служб.
Діяльність з охорони громадського порядку та безпеки.
Охорона об’єктів з високим ступенем ризику***
*** Об’єкти з високим ступенем ризику для життя, здоров’я та майна:
будівлі, в яких розміщуються центральні органи виконавчої влади;
банки та їх філії;
підприємства, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави;
об’єкти, на яких зберігаються наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори;
місця та/або приміщення роздрібної (оптової) торгівлі зброєю та спеціальними засобами та/або їх зберігання;
місця та/або приміщення в яких проводяться спортивні та розважальні заходи;
вантажі під час їх перевезення.
Виконання функціональних обов’язків охоронником у складі наряду транспорту швидкого реагування.
Застосування та використання вогнепальної зброї відповідно до законодавчих та нормативно-правових актів України.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того, згідно із частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
З огляду на зазначене, тендерною документацією передбачено вимогу до Учасника закупівлі – досвід виконання аналогічного договору щодо охорони об’єктів з високим ступенем ризику.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
321ee955ecf948e5b062c41b7bc1ccd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-08-001112-c.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
У п. 2.2. Додатку №1 (Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації) до оголошення про проведення закупівлі через електронну систему торгів передбачена вимога щодо подання завірених Учасником копій свідоцтв з додатками про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації «охоронник» державного зразку охоронників, яких учасник залучатиме до виконання умов договору, які мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче 3 розряду та гарантійний лист Учасника, що Учасник буде залучати до виконання Договору саме цих охоронників.
Вважаємо дану вимогу незрозумілою та дискримінаційною, оскільки суб’єкти охоронної діяльності, які мають у штаті охоронників високої кваліфікації, залучають їх до охорони об’єктів на постійній основі, а не тримають їх у резерві. Знімати охоронників з об’єктів, які вони зараз охороняють та переводити на інший є недоцільною та некоректною вимогою, що суперечить етичним вимогам співпраці з нашими клієнтами.
Ми можемо надати Вам документи, що підтверджують наявність у штаті нашої компанії охоронників відповідної кваліфікації, які відповідають усім вимогам, зазначеним у тендерній документації та надати гарантійного листа, відповідно до якого для охорони Вашого об’єкта будуть підібрані охоронники, що мають кваліфікацію не нижчого рівня, кандидатури яких попередньо будуть узгоджені з Вами.
Просимо змінити вимогу щодо закріплення за об’єктом конкретних охоронників на етапі проведення закупівлі, адже така вимога може свідчити лише про те, що вона була заздалегідь узгоджена Замовником з якимось учасником, або учасником, який здійснює охорону цього об’єкта на даний момент, а тому має змогу надати список охоронників, що закріплені за об’єктом зараз.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2019 15:41
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо про те що рішенням тендерного комітету внесено зміни до тендерної документації, а саме у п. 2.2. Додатку №1.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційної вимоги.
Номер:
6fa6f444cd6b47baa2a18c04a40a6ac7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-08-001112-c.b1
Назва:
Усунення дискримінаційної вимоги.
Вимога:
Тендерною документацією вимагається підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, охорони об'єктів з ВИСОКИМ СТУПЕНЕМ РИЗИКУ. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та вказати перелік нормативно-правових актів (із посиланням на пункти, статті), відповідно до яких об'єкт Замовника відноситься до об'єктів з високим ступенем ризику, або виключити таку вимогу з тендерної документації. Оскільки, прописавши вимогу про аналогічний договір саме в такому формулюванні, Замовник порушує вимоги ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.11.2019 15:02
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо наступне:
«Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того, згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Державний стандарт професійно-технічної освіти для підготовки (підвищення кваліфікації) робітників за професією 5169 «Охоронник» 1 - 4 розрядів розроблено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 №1238, ст. 7, 32 Закону України «Про професійно-технічну освіту» (103/98 - ВР) та наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Методики розроблення державних стандартів професійно-технічної освіти з конкретних робітничих професій» від 15.05.2013 № 511, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.05.2013 за № 832/23364 і є обов’язковим для виконання усіма професійно-технічними навчальними закладами, підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють або забезпечують підготовку (підвищення кваліфікації) кваліфікованих робітників, незалежно від їх підпорядкування та форми власності.
Державний стандарт професійно-технічної освіти містить, у тому числі, освітньо-кваліфікаційну характеристику випускника професійно-технічного навчального закладу.
Згідно пункту 6 Освітньо-кваліфікаційної характеристики випускника професійно-технічного навчального закладу (підприємства, установи та організації, що здійснюють підготовку кваліфікованих робітників) Державного стандарту професійно-технічної освіти професії охоронник 3 розряду (ДСПТО5169-ОК.74.60-2014) надано визначення об’єктів з високим ступенем ризику.
Відповідно до Статуту (далі – Статут), Державне підприємство «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Центр) - уповноважена Міністерством охорони здоров'я України спеціалізована експертна установа у сфері доклінічного вивчення, клінічних випробувань та державної реєстрації лікарських засобів (в тому числі медичних імунобіологічних препаратів) в межах, що визначені Законами України «Про лікарські засоби» та «Про захист населення від інфекційних хвороб», яка також є головною організацією у сфері здійснення фармаконагляду, стандартизації медичної допомоги та медичного, в тому числі фармацевтичного, обслуговування, включаючи розробку відповідних медико-технологічних документів та проектів нормативних актів, що заснована на державній власності та належить до сфери управління Міністерства охорони здоров’я України.
Згідно підпункту 8 пункту 2 розділу II Статуту, до основних завдань Центру відноситься, у тому числі, придбання, використання, зберігання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів, необхідних для здійснення передбачених Статутом та законодавством завдань та повноважень.
Водночас, абзацом 11 статті 9 Закону України «Про лікарські засоби» (далі – Закон) визначено, інформація, що міститься у заяві про державну реєстрацію лікарського засобу та додатках до неї (далі - реєстраційна інформація/реєстраційні матеріали), відповідно до положень цього Закону та інших нормативно-правових актів України підлягає державній охороні від розголошення та недобросовісного комерційного використання. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я, зобов'язаний охороняти таку інформацію від розголошення та запобігати недобросовісному комерційному використанню такої інформації.
Також слід зазначити, що абзацом 16 статті 9 Закону передбачено, за розголошення, неправомірне використання реєстраційної інформації винні особи притягаються до дисциплінарної, адміністративної, цивільної та/або кримінальної відповідальності відповідно до законів України.
Слід наголосити, що абзацом 4 пункту 5 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів і розмірів збору за їх державну реєстрацію (перереєстрацію), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2005 року № 376 визначено, зберігання реєстраційних матеріалів здійснюється Центром.
Враховуючи вищезазначене, Центр вважає вимоги зазначені в тендерній документації, щодо надання інформації про досвід охорони об’єктів з високим ступенем ризику, доцільними та обґрунтованими».
Статус вимоги:
Не задоволено