-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об'єктів КП "Тернопільводоканал" (охорона об'єктів Верхньо-Івачівського водозабору)
Торги відмінено
1 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
08.11.2019 16:32 - 05.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
ec32763a07f7420786098a1148a3e1bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-08-001339-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
на незаконні дії Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 22.01.2020 17:56
- Платіжка - 2.pdf 22.01.2020 17:56
- рішення від 27.01.2020 № 1579.pdf 27.01.2020 20:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.02.2020 № 2483.pdf 11.02.2020 16:06
- Рішення від 10.02.2020 № 2483.pdf 13.02.2020 19:30
- File0001.PDF 31.01.2020 16:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.01.2020 17:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.02.2020 19:30
Дата виконання рішення Замовником:
14.02.2020 18:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На вимогу АМК скасовано рішення про визначення переможцем ТОВ "Роял-Контракт". Рішення про відхилення пропозиції ПП "Комсервіс-Безпека" скасовано електронною системою публічних закупівель автоматично.
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця
Номер:
054c994688bc4809abfdcec48159c808
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-08-001339-a.c1
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
( у порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Комунальним підприємством "Тернопільводоканал" (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікаційний номер UA-2019-11-08-001339-a щодо закупівлі : Послуги з охорони об'єктів КП "Тернопільводоканал" (охорона об'єктів Верхньо-Івачівського водозабору). Фізична охорона (надалі – Процедура закупівлі).
Замовник оголосив про закупівлю за однією із двох процедур торгів, а саме двоетапні торги (Відкриті торги з публікацією англійською мовою) , які мають об’єднані періоди уточнень та прийому пропозицій, а також мають період пре-кваліфікації, на відміну від простих торгів
На першому етапі Замовником здійснюється розгляд та оцінка тендерної пропозиції у відповідності до ст.28 Закону. Перший етап закінчується оприлюдненням протоколу розгляду тендерних пропозицій на веб-порталі Уповноваженого органу (абзац 2 ч.5 ст.28 Закону).
На даному етапі інформація про ціну та перелік всіх цін пропозицій не розкривається, до початку проведення електронного аукціону (ч.2 ст.28 Закону).
Дата і час проведення електронного аукціону, а також розкриття інформації про ціну та перелік всіх цін пропозицій здійснюється електронною системою автоматично (ч.2 та абзац 2 ч.5 ст.28 Закону).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ КОНТРАКТ" (далі – Скаржник) взяло участь у Процедурі закупівлі.
Відповідно до Протоколу кваліфікації від 09.12.2019, сформованого уповноваженими представниками Замовника, (надалі - Протокол) тендерні пропозиції Учасників:
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ КОНТРАКТ", були допущені до наступного етапу проведення закупівлі, а саме – електронного аукціону, як такі, що відповідають умовам тендерної документації.
За результатами проведення електронного аукціону, найнижчу ціну запропонував Учасник ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"- 1 433 548,80 грн з ПДВ.
Скаржник запропонував надати послуги за ціною 1 592 000 грн з ПДВ.
З огляду на вищенаведене, Замовником було прийняте рішення визнати переможцем Учасника з найменшою ціною - ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", та опубліковано Протокол засідання тендерного комітету № 219 від від 16 грудня 2019 року, в якому було прийнято пропозицію ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника з огляду на наступне.
1. Протоколом тендерного комітету Замовника від 16.12.2019 визначено, що тендерна пропозиція ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» відповідає умовам тендерної документації.
Проте, Скаржник не погоджується з таким рішенням , тому що, умовами тендерної документації, а саме п.3.1 Додатку 1, на підтвердження кваліфікаційним критеріям вимагалося надати довідку про наявність діючих підрозділів охорони та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації), що містить (містять) наступну інформацію:
- перелік діючих підрозділів охорони в регіонах надання послуг по формі: місцезнаходження (фактична адреса із зазначенням населеного пункту, вулиці, номера будинку, приміщення, кімнати тощо), №№ телефонів, ПІБ керівників;
або письмове зобов’язання Учасника утворити підрозділ охорони на території надання послуг не пізніше, ніж за 30 календарних днів до початку надання послуг. В такому випадку Учасник зобов’язується надати вищевказану інформацію не пізніше, ніж за 30 календарних днів до початку надання послуг.
Однак, ця вимога не була виконана Учасником ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА". На момент подання пропозиції, підприємство не мало діючого підрозділу в регіоні надання послуг.
Також Учасник ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, у разі відсутності такого підрозділу повинен був утворити його на території надання послуг не пізніше, ніж за 30 календарних днів до початку надання послуг, про що надати письмове зобов’язання не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку надання послуг.
Тендерною документацією передбачено надання послуг з 01.01.2020 року, тобто учасник повинен був письмово повідомити замовника про свої зобов’язання утворити відповідний підрозділ у регіоні надання послуг за 30 днів до початку надання послуг, які обумовлені закупівлею. Зауважуємо, що оголошення про проведення закупівлі було опубліковане 08.11.2019 року, прийом пропозицій теж було розпочато 08.11.2019 року, тобто, Учасник ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", на той момент мав можливість вчасно створити відповідний підрозділ та в зазначений термін повідомити про це замовника, але цю вимогу не було виконано.
ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" надало довідку від 02.12.2019 року «3.1. Довідка - регіональні підрозділи.pdf» з інформацією про діючі підрозділи та зобов’язанням створити підрозділ в регіоні надання послуг.
Після періоду прекваліфікації, довідкою № 427/2 від 17 грудня 2019 року Приватне пiдприємство «КОМСЕРВIС-БЕЗПЕКА» повiдомляє, що на територiї надання послуг утворено пiдроздiл охорони.
Цим самим, пропозиція Учасника ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» не відповідає умовам тендерної документації, учасником порушено термін формування підрозділу охорони у зазначеному регіоні.
В зазначеній довідці міститься інформація про місцезнаходження підрозділу, та про його керівника - Гаврилова Максима Валерiйовича, однак в довідці про наявність працівників інформація про зазначену особу – відсутня, також у складі тендерної пропозиції переможця відсутні копії документів, які підтверджують кваліфікацію Гаврилова М.В., чим порушені вимоги тендерної документації, а саме п.1 Додатку 1.
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
персоналу, який відповідає кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів КП “Тернопільводоканал” (згідно з розрахунком постів), з числа громадян України, в тому числі: вік, дата навчання, кваліфікація, строк роботи
- копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії дипломів, сертифікатів, допусків та / або трудових книжок тощо).
У часник повинен був надати на вимогу цього пункту, надати інформацію щодо вказаного в довідці керівника підрозділу - Гаврилова М.В, проте ця вимога не була виконана.
Проте, незважаючи на порушення вимог тендерної документації, Замовник визнав Приватне пiдприємство «КОМСЕРВIС-БЕЗПЕКА» переможцем, та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір, чим порушив ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Щодо правових підстав оскарження.
У відповідності з ч.1 ст.18 Закону скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Згідно з частиною дев`ятою статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
Зобов'язати Замовника - Комунальне підприємство "Тернопільводоканал" скасувати неправомірне рішення щодо визначення переможцем закупівлі : Послуги з охорони об'єктів КП "Тернопільводоканал" (охорона об'єктів Верхньо-Івачівського водозабору)- ПП «КОМСЕРВIС-БЕЗПЕКА».
Додатки :
1. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення плати за розгляд скарги.
Директор
ТОВ "РОЯЛ КОНТРАКТ" АРКУША ТАРАС ІГОРОВИЧ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 26.12.2019 16:20
- Квітанція про оплату.pdf 26.12.2019 16:21
- Рішення від 28.12.2019 № 19490.pdf 28.12.2019 18:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.12.2019 16:21
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.12.2019 18:22