• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Генератор

Завершена

53 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 530.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2019 16:25 - 13.11.2019 17:24
Вимога
Відхилено

Прошу повторно розглянути пропозицію ФОП ПОЛЯКОВА О.О

Номер: 40adb8842fc3487c850757a34ece9a67
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-003001-b.a1
Назва: Прошу повторно розглянути пропозицію ФОП ПОЛЯКОВА О.О
Вимога:
Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним. З цього питання є однозначна позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України висловлена, наприклад, за результатами розгляду скарги № UA-2016-05-04-000047-с.а2 чи у рішенні АМКУ № 40-р/пк-пз від 10.06.2016. Це значить, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників, які мають статус платника ПДВ, а для учасників, які не є платниками цього податку - ціна без ПДВ. А приведення цінової пропозиції Учасника, що не є платником ПДВ, до ціни з урахуванням ПДВ, є порушенням і тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Це офіційна позиція АМКУ та Prozorro.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі" є максимальна економія і ефективність. Законодавством не заборонено порівнювати пропозиції учасників без врахування ПДВ, якщо Замовник керується в такому випадку економією бюджетних коштів, зокрема у допорогових закупівлях. Відповідно до Проекту примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, наданого інфолистом МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, "Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів." Замовник є платником ПДВ, тому під час планування закупівель включає до очікуваної вартості витрати на покриття цього податку. Пропозиція ФОП Полякова Олена Олександрівна складає 45 500,00 грн. без урахування ПДВ, тому Замовник має сплатити додатково 9 100,00 грн., а отже в сумі Замовник має виплатити 54 600,00 грн. за придбання генератору з урахуванням ПДВ. Враховуючи, що очікувана вартість предмета закупівлі формувалась з урахуванням ПДВ, пропозиція ФОП Полякова Олена Олександрівна є невигідною економічно, адже загалом перевищує очікувану вартість предмета закупівлі на 1 600,00 грн., тобто Замовник не матиме коштів на сплату податку у такій сумі. Отже згідно з п.4.9 Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженого рішенням міської ради від 08.06.2016 №30/9 (зі змінами), пропозиція ФОП Полякова Олена Олександрівна не відповідає умовам закупівлі та підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні