• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт центральної електрощитової

Поточний ремонт центральної електрощитової в Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва за адресою просп. Маяковського, 49-б

Завершена

95 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 950.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2019 15:58 - 13.11.2019 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

СКАРГА на рішення Замовника «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва» за результатами проведення закупівлі UA-2019-11-08-001253-a

Номер: c785627365b2444ca6bbda3c1e3788f3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-001253-a.a6
Назва: СКАРГА на рішення Замовника «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва» за результатами проведення закупівлі UA-2019-11-08-001253-a
Вимога:
Замовником (Протокол засідання тендерного комітету №36-2019/ЕЗ від 19.11.2019р.) було прийнято рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Лапко Г.А. з ціною 71500,00 грн. без ПДВ. ТОВ «ЮРЕНЕРГО», як учасник торгів, вважає таке рішення незаконним. 1. ФОП Лапко Г.А. порушив вимогу Замовника п.3 – не надав довідку про наявність матеріально-технічної базаи 2. ФОП Лапко Г.А. порушив вимогу Замовника –п.8 про обов’язкове надання відгуків на договори , відгуки не надані. 3. Вважаємо, що ФОП Лапко Г.А. не має права виконувати наступні роботи, згідно дефектного акту: - п.32.Вимірювання перехідних опорів контактів шин напругою до 10 кВ - п.33.Випробування підвищеною напругою кабеля силового, напруга до 10 кВ - п.34.Вимірювання опору ізоляції мегомметром. Згідно нормативних документів, а саме Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС, зареєстровані в Міністерстві юстиції), п.7.6.1.Забороняється проведення електричних випробувань обладнання і електричних вимірювань випробувальними електроустановками і електротехнічними лабораторіями, які не мають відповідного дозволу. На даний час такими Довільними документами є: - Сертифікат визнання вимірювальних можливостей ДП «Укрметртестстандарт» - Дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме – випробування напругою понад 1000 В. ФОП Лапко Г.А. таких документів не надав. Крім того, в Довідці про наявне обладнання, що надав ФОП Лапко Г.А., відсутній мегомметр на напругу 2500 В, без якого неможливо виконати перераховані вище роботи. ФОП Лапко Г.А. також не надав на працівників Протоколів з перевірки знань ПБЕЕС, ПТЕЕС, ПЕЕЗ за підписом інспектора Держпраці. Крім того, в наданих посвідченнях працівників допуски тільки до 1000 В, а для таких робіт необхідний допуск вище 1000 В. Також для таких робіт необхідна відмітка про знання ПБЕЕС п.7.5, п.7.6. Також, після виконання таких робіт складаються Протоколи вимірювань та випробувань, які не є дійсними без згаданих Дозволів та відповідно підготовлених працівників. Таким чином, виходячи із наведеного, вважаємо, що ФОП Лапко Г.А. не маючи необхідних документів та відповідних посвідчень, не зможе виконати весь комплекс робіт, згідно закупівлі UA -2019-11-08-001253-a, та повинен бути дискваліфікований. Також, якщо Замовник підпише договір з цим учасником, вимушені будемо звернутися до відповідного департаменту Держпраці.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наявних підстав для відхилення тендерної пропозиції не виявлено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 22.11.2019 13:05
Підтвердження вирішення: Основним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та доцільність економії бюджетних коштів. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Після проведення електронного аукціону переможцем закупівлі було визнано ФОП Лапко Г.А. з ціною 71500,00 грн., пропозиція якого стала найбільш економічно вигідною. ФОП Лапко Г.А. надав Довідку про наявність обладнання (вих. №115 від 12.11.2019р.) яка в свою чергу підтверджує можливість виконання робіт згідно Дефектного акту, адже Матеріально-технічна база підприємства – це сукупність засобів і предметів праці (матеріальні ресурси, засоби виробництва), які використовуються у виробництві чи наданні послуг. ФОП Лапко Г.А. має досвід виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти в типових по профілю організаціях не менше 3-х років, згідно Довідки про досвід виконання аналогічних договорів (вих. №119 від 12.11.2019р.) та наданих копій договорів та Актів приймання виконаних будівельних робіт. ФОП Лапко Г.А. надав Замовнику викладені в пропозиції документи, у паперовому вигляді, оформлені належним чином, які включають листи-відгуки замовників щодо виконання таких договорів, які не були експортовані учасником з технічних причин. Для проведення електричних випробувань обладнання і електричних вимірювань ФОП Лапко Г.А. має можливість залучати відповідні електротехнічні лабораторії, після/у разі визнання його переможцем торгів, які мають відповідні дозволи та сертифікати, що не заборонено умовами тендерної документації. При вивчені пропозиції переможця, комітет дійшов згоди, що документи надані у складі тендерної пропозиції на достовірність якісним, технічним та кількісним характеристикам, згідно діючих нормативних документів, підтверджують можливість виконання предмета закупівлі у повному обсязі. Наявних підстав для відхилення тендерної пропозиції не виявлено.
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга щодо закупівлі UA-2019-11-08-001253-a

Номер: 80859223a5834e639c850e0d03621f3e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-001253-a.a5
Назва: Скарга щодо закупівлі UA-2019-11-08-001253-a
Вимога:
Замовником (Протокол засідання тендерного комітету №36-2019/ЕЗ від 19.11.2019р.) було прийнято рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Лапко Г.А. з ціною 71500,00 грн. без ПДВ. ТОВ «ЮРЕНЕРГО», як учасник торгів, вважає таке рішення незаконним. Вважаємо, що ФОП Лапко Г.А. не має права виконувати наступні роботи, згідно дефектного акту: - п.32.Вимірювання перехідних опорів контактів шин напругою до 10 кВ - п.33.Випробування підвищеною напругою кабеля силового, напруга до 10 кВ - п.34.Вимірювання опору ізоляції мегомметром. Згідно нормативних документів, а саме Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС, зареєстровані в Міністерстві юстиції), п.7.6.1.Забороняється проведення електричних випробувань обладнання і електричних вимірювань випробувальними електроустановками і електротехнічними лабораторіями, які не мають відповідного дозволу. На даний час такими Довільними документами є: - Сертифікат визнання вимірювальних можливостей ДП «Укрметртестстандарт» - Дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме – випробування напругою понад 1000 В. ФОП Лапко Г.А. таких документів не надав. Крім того, в Довідці про наявне обладнання, що надав ФОП Лапко Г.А., відсутній мегомметр на напругу 2500 В, без якого неможливо виконати перераховані вище роботи. ФОП Лапко Г.А. також не надав на працівників Протоколів з перевірки знань ПБЕЕС, ПТЕЕС, ПЕЕЗ за підписом інспектора Держпраці. Крім того, в наданих посвідченнях працівників допуски тільки до 1000 В, а для таких робіт необхідний допуск вище 1000 В. Також для таких робіт необхідна відмітка про знання ПБЕЕС п.7.5, п.7.6. Також, після виконання таких робіт складаються Протоколи вимірювань та випробувань, які не є дійсними без згаданих Дозволів та відповідно підготовлених працівників. Таким чином, виходячи із наведеного, вважаємо, що ФОП Лапко Г.А. не маючи необхідних документів та відповідних посвідчень, не зможе виконати весь комплекс робіт, згідно закупівлі UA -2019-11-08-001253-a, та повинен бути дискваліфікований. Також, якщо Замовник підпише договір з цим учасником, вимушені будемо звернутися до відповідного департаменту Держпраці.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наявних підстав для відхилення тендерної пропозиції не виявлено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 22.11.2019 13:04
Підтвердження вирішення: Основним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та доцільність економії бюджетних коштів. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Після проведення електронного аукціону переможцем закупівлі було визнано ФОП Лапко Г.А. з ціною 71500,00 грн., пропозиція якого стала найбільш економічно вигідною. ФОП Лапко Г.А. надав Довідку про наявність обладнання (вих. №115 від 12.11.2019р.) яка в свою чергу підтверджує можливість виконання робіт згідно Дефектного акту, адже Матеріально-технічна база підприємства – це сукупність засобів і предметів праці (матеріальні ресурси, засоби виробництва), які використовуються у виробництві чи наданні послуг. ФОП Лапко Г.А. має досвід виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти в типових по профілю організаціях не менше 3-х років, згідно Довідки про досвід виконання аналогічних договорів (вих. №119 від 12.11.2019р.) та наданих копій договорів та Актів приймання виконаних будівельних робіт. ФОП Лапко Г.А. надав Замовнику викладені в пропозиції документи, у паперовому вигляді, оформлені належним чином, які включають листи-відгуки замовників щодо виконання таких договорів, які не були експортовані учасником з технічних причин. Для проведення електричних випробувань обладнання і електричних вимірювань ФОП Лапко Г.А. має можливість залучати відповідні електротехнічні лабораторії, після/у разі визнання його переможцем торгів, які мають відповідні дозволи та сертифікати, що не заборонено умовами тендерної документації. При вивчені пропозиції переможця, комітет дійшов згоди, що документи надані у складі тендерної пропозиції на достовірність якісним, технічним та кількісним характеристикам, згідно діючих нормативних документів, підтверджують можливість виконання предмета закупівлі у повному обсязі. Наявних підстав для відхилення тендерної пропозиції не виявлено.
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

експертиза

Номер: 382b0d9f373f4c5985c0d77ea3a4b9d5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-001253-a.c4
Назва: експертиза
Вимога:
Замовник: "До вартості робіт включені витрати на розробку проектно-кошторисної документації, витрати на утримання служби замовника. Експертиза не вимагаэться". Запитання: Чи правильно ми розуміємо, що потрібно надавати договірну ціну та зведений кошторисний розрахунок без врахування вартості експертизи кошторисної документаціїї? Так чи ні ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До вартості робіт включені витрати на розробку проектно-кошторисної документації, витрати на утримання служби замовника. Експертиза не вимагаэться. Так, потрібно надавати договірну ціну та зведений кошторисний розрахунок без врахування вартості експертизи кошторисної документаціїї.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 12.11.2019 08:32
Підтвердження вирішення: До вартості робіт включені витрати на розробку проектно-кошторисної документації, витрати на утримання служби замовника. Експертиза не вимагаэться. Так, потрібно надавати договірну ціну та зведений кошторисний розрахунок без врахування вартості експертизи кошторисної документаціїї.
Вимога
Вирішена

Прийти, посмотреть, составить проектно-сметную документацию или будете дисквалифицированы.

Номер: ca342a4807104a53b150c77aa316516f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-001253-a.b3
Назва: Прийти, посмотреть, составить проектно-сметную документацию или будете дисквалифицированы.
Вимога:
Уважаемый заказчик, почему вы не хотите закупить эту документацию отдельной закупкой или пригласить кого-либо из монтажников для составления ДФ бесплатно ? Вы намеренно ограничиваете конкуренцию, удалите этот пункт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Додаток 3. "Дефектний акт" завантажено до системи. Учаснику необхідно перед складанням цінової пропозиції обстежити об’єкт ремонту з представником Замовника для уточнення переліку робіт для розробки проектно-кошторисної документації, згідно якої формується цінова пропозиція.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.11.2019 16:07
Підтвердження вирішення: Додаток 3. "Дефектний акт" завантажено до системи. Учаснику необхідно перед складанням цінової пропозиції обстежити об’єкт ремонту з представником Замовника для уточнення переліку робіт для розробки проектно-кошторисної документації, згідно якої формується цінова пропозиція.
Вимога
Вирішена

Технічне завдання

Номер: 8de74d25a3fa446cbff5ca8539980e0e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-001253-a.c2
Назва: Технічне завдання
Вимога:
Замовник в тендерній документації зазначає: "Додатки до документації: Додаток 1 – Форми довідок для заповнення учасником. Додаток 2 – Проект договору. Додаток 3 – Дефектний акт." В даному випадку, дод.1 та дод.2 надані, а от додатку 3 - немає. Замовник має уточнити свої вимоги. Адже, яким чином Замовник визначив суму закупівлі без дефектного акту?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Додаток 3. "Дефектний акт" завантажено до системи. Учаснику необхідно перед складанням цінової пропозиції обстежити об’єкт ремонту з представником Замовника для уточнення переліку робіт для розробки проектно-кошторисної документації, згідно якої формується цінова пропозиція.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.11.2019 16:07
Підтвердження вирішення: Додаток 3. "Дефектний акт" завантажено до системи. Учаснику необхідно перед складанням цінової пропозиції обстежити об’єкт ремонту з представником Замовника для уточнення переліку робіт для розробки проектно-кошторисної документації, згідно якої формується цінова пропозиція.
Вимога
Вирішена

Експертиза кошторисної документації

Номер: 593e6a26612847eb9f9a8346fc6b8cc6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-001253-a.b1
Назва: Експертиза кошторисної документації
Вимога:
Замовник вимагає: "п.19. Кошторисна документація у складі: - договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експерти кошторисної документації);" Ця вимога є незаконною з таких причин: 1- Згідно Постанови Кабміну України №665 від 26.08.2015р.: п.10. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва. {Абзац четвертий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 595 від 04.07.2012, № 665 від 26.08.2015}. 2 – Згідно Розпорядження КМДА №358 від 26.05.2016р.п.1 : експертиза кошторисної документації проводиться при виконанні робіт вартістю від 100 тис.грн. до 300 тис грн. Виходячи із наведеного, Замовник повинен зняти цю вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До вартості робіт включені витрати на розробку проектно-кошторисної документації, витрати на утримання служби замовника. Експертиза не вимагаэться.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.11.2019 16:12
Підтвердження вирішення: До вартості робіт включені витрати на розробку проектно-кошторисної документації, витрати на утримання служби замовника. Експертиза не вимагаэться.