-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Торги не відбулися
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
08.11.2019 15:35 - 08.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про усунення порушень у діях Замовника
Номер:
905be1627b894f768adea60483b1a6bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-08-000834-c.b3
Назва:
Скарга про усунення порушень у діях Замовника
Скарга:
Опис на підставі вкладеної Скарги наведених фактів про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення тендерного комітету Комунального автотранспортного підприємства 1728 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс», оформлене протоколом № 54 від 17.12.2019, на підставі пунктів 1,2,3 даної скарги.
3. Скасувати рішення тендерного комітету Комунального автотранспортного підприємства 1728 про визначення Переможцем відкритих торгів ТОВ «РЕНТОК ГРУП» оформлене протоколом № 54 від 17.12.2019.
4. Скасувати рішення тендерного комітету Комунального автотранспортного підприємства 1728 про намір укласти договір з ТОВ «РЕНТОК ГРУП» оформлене протоколом № 54 від 17.12.2019.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1._Платiжне_доручення_№_1493_вiд_18.12.2019.pdf 26.12.2019 14:48
- 2._Сертифiкат_ДСТУ.pdf 26.12.2019 14:48
- 3.Технiчна_специфiкацiя.pdf 26.12.2019 14:48
- 4._Порiвнял_на_таблиця.pdf 26.12.2019 14:48
- 5._Лист-згода_персонал_нi_данi_(ТОВ_РЕНТОК_ГРУП).pdf 26.12.2019 14:48
- 6._Рiшення_№_2032_вiд_28.09.2016.pdf 26.12.2019 14:48
- Скарга__КАТП_1728__переможец_.pdf 26.12.2019 14:48
- Рішення від 28.12.2019 № 19497 (+лист Замовнику).pdf 28.12.2019 20:39
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 26.12.2019 № UA-2019-11-08-000834-c.b3.pdf 17.01.2020 22:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.01.2020 № 1239.pdf 22.01.2020 17:04
- рішення від 21.01.2020 № 1239.pdf 24.01.2020 21:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.12.2019 14:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.01.2020 21:41
Дата виконання рішення Замовником:
27.01.2020 16:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1239-р/пк-пз від 21.01.2020 року, тендерним комітетом скасоване рішення про визначення ТОВ "РЕНТОК ГРУП" Переможцем процедури закупівлі № UA-2019-11-08-000834-c по предмету закупівлі ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску.
Скарга
Відхилено
Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
bd4b50040f1c4a84be426a21e92e0c4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-08-000834-c.b2
Назва:
Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Згідно вкладеної скарги та додатків до скарги просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Усунути дискримінаційні вимоги з причин наведених у пунктах 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16 даної скарги.
18. Зобов’язати Замовника відмінити закупівлю у разі неможливості внести зміни до вимог які зазначені у пунктах № 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16 даної скарги, з підстав зазначених у пункті № 17 дано скарги.
19. Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку № 4 та Додатку № 5, а саме внести зміни щодо строку поставки товару, та встановити, що строк для поставки товару становить 30 календарних днів з моменту укладення договору, з підстав зазначених у пункті № 18 даної скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1._Платiжне_доручення__№_1423_вiд_20.11.2019.pdf 20.11.2019 22:21
- 10._Копiя_Рiшення__Адмiн._суду_вiд_05.08.2019.pdf 20.11.2019 22:21
- 2._Копiя_Рiшення_АМКУ_вiд_11.03.2019_№_2679.pdf 20.11.2019 22:21
- 3._Копiя__Рiшення_АМКУ__вiд_02.07.2019_№8733.pdf 20.11.2019 22:21
- 4._Порiвнял_на_таблиця_вимог_Замовника_i_стандартiв.pdf 20.11.2019 22:21
- 5._ДСТУ_8476-2015.pdf 20.11.2019 22:21
- 6._Стандарт_EN_840-3.pdf 20.11.2019 22:21
- 8._Переклад_Стандарту__840-2.pdf 20.11.2019 22:21
- 7._Переклад_стандарту_EN_840-3.pdf 20.11.2019 22:21
- 9._Додаток_9__Зображення_деталей_контейнера_описаних_у_запереченнi.pdf 20.11.2019 22:21
- Скарга КАТП 1728 UA-2019-11-08-000834-c.pdf 20.11.2019 22:21
- рішення від 22.11.2019 № 17169.pdf 25.11.2019 15:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2019 № 18180.pdf 10.12.2019 16:38
- рішення від 09.12.2019 № 18180.pdf 12.12.2019 21:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.11.2019 22:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.12.2019 21:17
Вимога
Відхилено
Дискримінація учасників по технічним умовам
Номер:
cf626f68d3a24d8b9d77396cfde907c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-08-000834-c.b1
Назва:
Дискримінація учасників по технічним умовам
Вимога:
Вимога, що «Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях корпус євро контейнера повинен бути виготовлений з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних ребер жорсткості..» порушує норми ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Вважаємо вимогу щодо непаралельних ребер жорсткості такою, що обмежує конкуренцію, оскільки вона описує заздалегідь визначену Замовником конструкцію. Такий тип конструкції не передбачається ні загальними технічними вимогами ДСТУ 8476:2015 ні стандартом EN 840. А самостійно розширюючи технічні вимоги Замовник встановлює не рівні умови для Учасників які виготовляють контейнери в межах встановлених ДСТУ 8476:2015 та EN 840 проте з технічними характеристиками іншими ніж ті які деталізував Замовник. Пояснюємо, що стандартом EN 840 на які посилається Замовник не містять вимоги стосовно непаралельних ребер жорсткості на корпусі контейнера, більше того вони взагалі не містять вимоги щодо ребер жорсткості. Неважливо чи буде контейнер 1100л мати ребра жорсткості чи ні, стандарт дозволяє виробнику на свій розсуд вирішувати дане питання, тому можна бачити металеві контейнери 1100л з 4-ма, 6-ма, з 7-ма ребрами жорсткості на стінці та кришці контейнера або без таких. Іншими словами якщо контейнери 1100л будуть витримувати навантаження то вони між собою будуть еквівалентні. Тому контейнери 1100л які плануємо пропонуємо ми, відповідають стандартом EN 840 та загальним технічним вимогам ДСТУ 8476:2015, але не будуть відповідати вимозі в частині: стосовно непаралельних ребер жорсткості. Оскільки, про необхідність виготовлення контейнера із ребрами жорсткості чи без них виробники визначають самостійно. Тому в будь якому випадку зазначивши що контейнер повинен мати паралельні ребра жорсткості, чи зазначивши вимогу що контейнер повинен мати непаралельні ребра жорсткості, чи зазначивши вимогу що контейнер повинен бути без ребер жорсткості Замовник порушуватиме ч. 4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Оскільки Учасник(виробник) який виготовляє контейнер із паралельними ребрами жорсткості не зможе відповідати технічним характеристикам Замовника якщо він вимагає контейнер із непаралельними ребрами жорсткості, Учасник(виробник) який виготовляє контейнер із непаралельними ребрами жорсткості не зможе відповідати вимогам Замовника, які передбачають закупівлю контейнера взагалі без ребер жорсткості і т.д. Тому дана вимога порушує права потенційних Учасників та не відповідає п.3 ч.2 та ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо Замовника виключити дискримінаційну вимогу у тендерній документації, та врахувати той факт, що в будь якому випадку, зазначаючи вимогу щодо наявності ребер жорсткості чи відсутності ребер жорсткості – вона буде дискримінаційною по відношенню до потенційних Учасників(виробників).Це доведено у пункті 5 рішення №15841-р/пк-пз від 01.11.2019 постійно діючої адміністративної колегіі Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 01.11.2019 № 15841.pdf 13.11.2019 12:14
Дата подачі:
13.11.2019 12:14
Вирішення:
Відповідно до статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Зауважимо, що Закон взагалі не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Відповідно до ч.3 статті 22 Закону в тендерній документації має бути лише посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик. ДСТУ 8476:2015 та EN 840 містять лише загальні характеристики контейнерів. Виробники цим користуються та виготовляють контейнери, які відповідають даним стандартам та розмірам, номінальною вантажопідйомністю, проте не задовільняють потреби у якісному товарі. У нас є досвід придбання різних контейнерів, різних виробників. За час користування контейнерами ми напрацювали відповідний досвід, який свідчить про те, що контейнери, які мають непаралельні ребра жорсткості, витримують навантаження набагато краще за контейнери, які мають паралельні ребра і ще краще за ті, які не мають жодних ребер жорсткості. Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера. Контейнери з непаралельними ребрами жорсткості залишаються придатними до експлуатації набагато довше, ніж контейнери з паралельними ребрами чи взагалі без таких. Крім цього, такий підхід передбачено змінами до ЗУ "Про публічні закупівлі" під терміном "вартість життєвого циклу". Замовник для закупівлі контейнерів використовує бюджетні кошти, тому ми зацікавлені в тому, щоб придбаний товар служив якомогв довше, що в перспективі призведе до суттєвої економії бюджетних коштів. Можемо Вас запевнити, що існує достатньо виробників, які можуть запропонувати контейнери, корпус яких має непаралельні ребра жорсткості. Вимоги Закону щодо забезпечення конкуренції процедури закупівлі нами виконуються. Щодо посилання Вами на рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15841-р/пк-пз від 01.11.2019 року, то в ньому зазначено, що Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін саме у редакції наведеній Скаржником. І пункт 5 рішення не містить посилання на обов'язок внести зміни у ТД у зв'язку із наявністю ребер жорсткості.
Статус вимоги:
Відхилено