• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вікна металопластикові

Завершена

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2019 15:13 - 13.11.2019 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

оскарження рішення Замовника

Номер: 86fdcc7bd1fc4d469eddaa688281d8c0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-002480-b.c1
Назва: оскарження рішення Замовника
Вимога:
Проаналізувавши Рішення засідання відповідальних осіб Замовника про анулювання переможця № 13 від 19 листопада 2019 року , ТОВ «ІБК» не погоджується з його результатом та вважає його таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушено наші права та законні інтереси. Перш за все, наголошуємо, що ТОВ «ІБК» було виконано всі вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо надання пропозиції, яка відповідає заявленим вимогам закупівлі. Частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік можливостей відхилення тендерних пропозицій, інших підстав Закон не передбачає. Пунктом 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Вимога Замовника щодо обстеження об’єкта учасником та підписання акту обстеження перед подачею пропозиції є такою, що містить корупційні ризики, є дискримінаційною та порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: відповідно до п. 35 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто, до подання Тендерної пропозиції, у розумінні норм Закону та умов Документації, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці або юридичні особи, не являються Учасниками, та відповідно не мають можливості підписати вищевказаний Акт в якості Учасника та Замовника. Таким чином, вимоги Замовника про обов’язковий огляд об’єкта є прямим порушенням принципу недискримінації учасників, визначеного статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі». За наявності такої умови учасники, які прибули для обстеження об’єкту, отримують перевагу під час проведення закупівлі, що суперечить суті проведення публічних закупівель. Також Законом визначено, що будь-яка інформація про учасників та їхні пропозиції є закритою до закінчення електронного аукціону, крім початкових цінових пропозицій, які залишаються закритими лише до початку аукціону для всіх осіб, крім учасника, який подав пропозицію. Здійснення спілкування між учасниками та замовником до проведення аукціону суперечить принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель і принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також створює можливість для вчинення корупційних дій і зловживань. Незрозумілою вимога Замовника щодо надання Учасником акту обстеження об’єкта, оскільки відповідно до п.5 розділу 1 «Загальні положення» Інструкції затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10 – через електронну систему закупівель в електронному вигляді подаються усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі. А відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. На виконання вимог зазначеної статті ТОВ «ІБК» належним чином виконані всі умови щодо тендерної документації. Тобто, Тендерна документація містить усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, в тому числі про предмет та об’єкт закупівлі, а підписання Учасником та Замовником акту обстеження об’єкта є незаконним та порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Враховуючи вищезазначене, просимо переглянути Рішення засідання відповідальних осіб Замовника про анулювання переможця № 13 від 19 листопада 2019 року, яке суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та прийняти нове рішення, яким оголосити дійсного Переможця – ТОВ «ІБК».
Пов'язані документи: Учасник