• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з обстеження середовищ функціонування інформаційно-телекомунікаційних систем Координаційного центру з надання правової допомоги та його територіальних відділень та розроблення технічного завдання на створення комплексної системи захисту інформації спеціального програмного забезпечення комплексної інформаційно-аналітичної системи (надалі – СПЗ КІАС) за результатами обстеження

Завершена

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2019 14:49 - 13.11.2019 18:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога скасувати рішення про дискваліфікацію

Номер: 9e28dd54a7b34ef5a5f40593339389ea
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-002298-b.b1
Назва: Вимога скасувати рішення про дискваліфікацію
Вимога:
ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» є учасником закупівлі UA-2019-11-08-002298-b про предмету закупівлі : ДК 021:2015 код 72590000-7 Професійні послуги у комп’ютерній сфері (Послуги з обстеження середовищ функціонування інформаційно-телекомунікаційних систем Координаційного центру з надання правової допомоги та його територіальних відділень та розроблення технічного завдання на створення комплексної системи захисту інформації спеціального програмного забезпечення комплексної інформаційно-аналітичної системи (надалі - СПЗ КІАС) за результатами обстеження). Згідно рішень Координаційного центру з надання правової допомоги № 13 та №14 від 19.11.2019 року наше підприємство було дискваліфіковане на етапі оцінювання пропозицій по необґрунтованим причинам. А саме: - «З причини невідповідності поданих документів, документам, що вимагались документаціє : не надано погоджений проект договору». Це твердження не відповідає дійсності – погоджений проект договору було завантажено до електронної системи закупівель, в термін визначений документацією ( 13 листопада 18:00 – 15 листопада 19:00), а саме 15 листопада о 18:53 під назвою «проект договору». - «Предмет закупівлі не передбачає можливості надання послуг субпідрядними організаціями, а Учасником №2 не надано документального підтвердження договірних відносин з субпідрядником, а також відсутність у Учасника №2 ліцензії на надання послуг, що є предметом закупівлі». З приводу останнього пояснюємо наступне. Враховуючи те, що ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» планує залучати до надання послуг субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлі, в складі пропозиції було надано Довідку №004 від 15.11.2019 року, в якій зазначено повне найменування та місцезнаходження юридичного суб’єкта господарювання та надані документи субпідрядника, які засвідчують його відповідність кваліфікаційним вимогам. Стосовно відсутності у складі пропозиції договору субпідряду між ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» та ФОП Омельченко Р.В. повідомляємо, що договори субпідряду укладаються після укладання основного договору. Наданням в комплекті документів, документів які завірені ФОП Омельченко Р.В. ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» засвідчує наявність домовленостей про укладання договору субпідряду. Відповідно до ст. 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яку споживають у процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Згідно зі ст. 902 Цивільного кодексу України, виконавець повинен надати послугу особисто. У випадках, установлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним у повному обсязі перед замовником за порушення договору. Отже, ч. 2 ст. 902 Цивільного кодексу України передбачає можливість перекладання виконання договору про надання послуг на третю особу, якщо таке встановлено договором. За змістом наведеної норми, перекладаючи виконання власного договірного обов'язку на третю особу, первинний виконавець не вибуває з правовідносин і залишається зобов'язаним перед замовником до повного виконання зобов'язання, а третя особа не стає суб'єктом основного зобов'язання та не має безпосередньо перед замовником жодних зобов'язань. Відповідно до ст. 6 ч. 1 ст. 627 та ч. 1 ст. 628 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору, зважаючи на вимоги цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Отже, з огляду на принцип свободи договору та вимоги до змісту договору слід зазначити, що норми закону, які регулюють правовідносини щодо надання послуг, надають учасникам цих правовідносин право та можливість передбачити та закріпити в договорі умови щодо залучення до надання послуг інших осіб (субвиконавців). При проведенні процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, зокрема при формуванні тендерної документації та при укладенні відповідних договорів за результатами проведеної закупівлі, замовники не обмежені виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі» та мають зважати на інші норми цивільного та господарського законодавства. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас скасувати рішення Координаційного центру з надання правової допомоги № 13 та №14 від 19.11.2019, як такі що суперечать діючим нормативно-правовим актам.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 21.11.2019 09:21