• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Паливо дизельне, Бензин А-92

Завершена

13 804 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2019 14:35 - 05.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні дії з боку Замовника

Номер: 37ba1298cc3842599dbc3b694124c55a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-002175-b.b3
Назва: Дискримінаційні дії з боку Замовника
Скарга:
Документи додаються
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.01.2020 22:14
Дата виконання рішення Замовником: 20.01.2020 14:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення постійно діючої адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10 січня 2020 року № 566-р/пк-пз було виконано та внесенно відповідні зміни до закупівлі, Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-11-08-002175-b.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Коваленко Володимир Миколайович 380673328368 volodymyr.kovalenko@wog.ua
Вимога
Є відповідь

Упередженість замовника

Номер: 43ea171b73a343fda6591e12fbbd381d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-002175-b.c2
Назва: Упередженість замовника
Вимога:
Доводимо до вашого відома, що відповідно до вимог Додатку 3 справді необхідно було надати довідкe в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про перелік діючих АЗС Учасника, із зазначенням їх місць розташування, на території м. Суми та по Україні, на яких Замовник матиме можливість користуватися паливними картками, виданими Учасником та здійснювати заправку паливом дизельним та бензином А-92. Розташування АЗС, на якої (их) буде здійснюватись заправка автотранспорту, де Замовник матиме можливість користуватися паливними картками, виданими Учасником – найближча з них має розташовуватись на відстані не більше 3,0 км від адреси Замовника (вул. Харківська, 113, м. Суми, Україна) та повинна обслуговувати автомобілі підприємства паливом дизельним та бензином А-92. Учасник повинен мати не менше 2 (двох) діючих АЗС на території м. Суми. На підтвердження даним вимогам нами надано лист від 06 грудня 2019 року № 06/12-11, в якому зазначено мережу АЗС з назвами WOG та BVS. На підтвердження обслуговування карток з логотипом WOG, емітентами яких ми являємся, що дають змогу отримання палива дизельного та бензину А-92 на зазначених у довідці АЗС. На підтвердження цього було надані договори на обслуговування карток з ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017 " та ТОВ "ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ", які є чинними на момент розкриття пропозицію та будуть пролонговані на наступний рік. Таким чином ТОВ «ВОГ КАРД» повністю виконав вимоги Додатку 3. Вимагаємо самостійно скасувати своє неправомірне рішення про недопущення нашої пропозиції до аукціону, аби нам не довелося звертатися за захистом своїх прав до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога, щодо оскарження результатів прекваліфікації на закупівлю ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (паливо дизельне, бензин А-92 розглянута та відхилена. Повідомляємо наступне. В розділі І тендерної документації передбачено в пункті 4.3. Місце поставки: Постачальник повинен забезпечити заправку автомобілів Замовника паливом дизельним та бензином А-92, в мережі своїх АЗС на території м. Суми та України. Згідно додатку 3 пункту 4: Поставка товару Замовнику здійснюється по паливним карткам на АЗС Учасника, які діють в мережі АЗС Учасника на території м. Суми та України. Аналізуючи вище наведене стверджуємо, що мережа своїх АЗС означає, ті що належать Учаснику на праві власності або оренди, дане твердження не стосується договорів на обслуговування карток з іншими Постачальниками. Звертаємо увагу, що інформація про пролонгацію договору від 27 грудня 2018 р. №С314Е з ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"не надана в тендерній пропозиції, а тому і договір не може вважатися таким який забезпечить виконання умов тендеру на період 2020 р., інформація стосовно строку дії в договорі виключає BVS із списку діючих АЗС (які до речі не належать вам не на праві оренди, не на праві власності). Пункт 10 даного договору - строк дії договору не передбачає пролонгацію, вона згадується в пункті 11, при цьому не зазначаючи періоди протягом яких повинна підписуватися додаткова угода про пролонгацію. Відстань до АЗС учасника за назвою WOG на території м. Суми становить 6,7 км. вул. Степана Бандери 105 та 8,6 км. проспект Курський 32/1, згідно в вище наведеного Ваша тендерна документація не відповідає умовам, а саме додатку 3 стосовно розташування хоча б однієї АЗС за 3,0 км. від Замовника. За умови, що відстань становитиме більше указаної межі, замовник щодня нестиме додаткові грошові та часові витрати на дорогу, що нівелюватиме користь від нижчої ціни тендерної пропозиції потенційного постачальника протягом періоду дії договору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Узгодженість дій Замовника та Переможця попередньої закупівлі

Номер: c8007eb1bdf84ebaa716e25db17aa176
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-002175-b.b1
Назва: Узгодженість дій Замовника та Переможця попередньої закупівлі
Вимога:
Вимагаємо надати пояснення своїх дій, аби попередити демпінг на аукціоні цієї закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне, що нами підписувалась додаткова угода 27 вересня 2019 р. № 1 від до договору від 13 серпня 2019 року № 183, але у вашій вимогу не було зазначено, що ціна після підписання за паливо дизельне та бензин А-92стала становити25,62 грн. за 1 літр, а отже вона є нижчою за зазначену ціну на ринку у вашій вимогі. Вважаємо, що сторони мають право актуалізувати ринкову вартість бензину А-92 та дизельного палива шляхом укладення відповідних додаткових угод протягом всієї дії договору. Відповідно до роз'яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 N 3302-06/34307-06, згідно з пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. При цьому норма пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону поширюється на договори про закупівлю, у разі якщо предметом закупівлі є товар. Враховуючи викладене, при кожному внесенні змін до договору про закупівлю у вищезазначеному випадку шляхом укладання додаткової угоди до договору, сторони договору зобов’язані належним чином виконувати умови такого договору з урахуванням змінених його умов кожного разу. Водночас внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Відповідно до Положення про Державну службу статистики України (далі - Держстат України), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2014 N 481, Держстат України є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, одним з основних завдань якого є реалізація державної політики у сфері статистики. Держстат України відповідно до покладених на нього завдань, зокрема організовує і проводить статистичні спостереження за соціально-економічними та демографічними явищами і процесами, екологічною ситуацією в Україні та її регіонах шляхом збирання форм державної статистичної звітності та проведення спеціально організованих статистичних спостережень. Утім перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, не є вичерпним. Відповідно до ст. ст. 3, 11 Закону України «Про торгово-промислові палати України» від 02.12.1997 р. № 671/97-ВР, до основних завдань торгово-промислових палат належать, у тому числі, організація взаємодії між суб’єктами підприємницької діяльності, координація їх взаємовідносин з державою в особі її органів та надання довідково-інформаційних послуг, основних відомостей, що не є комерційною таємницею, про діяльність українських підприємців, надання експертних висновків, які є обов’язковими до виконання на території України. За таких обставин експертний висновок (довідка) торгово-промислової палати про ціну на товар/коливання такої ціни на ринку є достатнім доказом для обґрунтованості змін до договору закупівлі. Нам надійшов лист від ТОВ «Наждежда ритейл 2017» з додатком до нього, а саме копією довідки Полтавської Торгово - Промислової палати від 28.08.2019 р. № 24.14-05/328 про середньо ринкові ціни на нафатопродуктів станом на 28.08.2019 р. на внутрішньому ринку Сумської області. Згідно нього ціна на нафтопродукти становила : Бензин А-92 -26,80 грн. за 1 літр; Дизельне паливо 27,44 грн. за 1 літр. Дана довідка підтверджує, що ціна на ринку є вищою за ціну, за якою відпускався товар відповідно до договору від 13 серпня 2019 року № 183. Тому вважаємо що підписання згадуваної додаткової умови, не порушує умов чинного законодавства. Наголошуємо, що по факту підписання додаткової угоди ціна все одно залишається нижче середньоринкової по Україні.
Статус вимоги: Відхилено