-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 -71310000-4–Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Послуги з обстеження виробничих будівель і споруд, виготовлення технічних паспортів. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти
Завершена
691 105.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 20 733.15 UAH
мін. крок: 3% або 20 733.15 UAH
Період оскарження:
08.11.2019 12:48 - 19.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
3a86eb69abc54d818b5f3bc12dc8d0ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-08-000439-a.c3
Назва:
Скарга
Вимога:
Звертаємось до Вас з вимогою в строк до 17:00, 10.12.2019 року, скасувати незаконне, безпідставне, та вмотивоване рішення, та визначити переможцем Учасника який відповідає всім вимогам чинного законодавства України. В іншому випадку Учасник ТОВ «БК «ТОПІНЖИНІРІНГ» буде змушений звернутись до:
1. органів що контролюють державні закупівлі, в тому числі: Антимонопольного комітету України (АМКУ), Державної аудиторської служби України (ДАСУ), Міністерства фінансів України, з метою надання правових оцінок діям працівників на предмет розгляду перевищення працівниками філії своїх службових повноважень, сподіваючись на подальшу перевірку професійної здатності працівників філії (перевірка якостей, навиків, знань, психофізичних якостей тощо), перевірка всіх працівників філії на предмет зговору та зловживання службовим становищем заради отримання власної неправомірної матеріальної або нематеріальної вигоди.
2. правоохоронних органів, в тому числі: Національного антикорупційного бюро України (НАБУ), та Спеціалізованої антикорупційної прокуратури (САП), на предмет перевірки працівників Регіональної філії «Південна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця», щодо зловживання своїм посадовим становищем з метою впливу неправомірним рішення на результати державних торгів (тендерів) та можливо отримання для себе неправомірної вигоди.
3. офіційного інтернет-представництва Президента України шляхом подачі електронної петиції Президенту України, з метою привернення уваги суспільства щодо можливих корупційних дій працівників Регіональної філії «Південна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця», та необхідності взяття під особистий контроль Президента України у з’ясуванні всіх причетних до вчинення можливих злочинних дій.
Застерігаємо Вас у прийнятті необдуманих рішень щодо ігнорування скарги. Учасник закупівлі має право оскаржити рішення Замовника у визначені Законом строки.
Скарга завантажена окремим файлом
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ПЗ.pdf 09.12.2019 06:53
Дата подачі:
09.12.2019 06:53
Вирішення:
Переможець відповідає вимогам тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо строків виконання робіт
Номер:
19862d730a17407e80833029a16ed45d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-08-000439-a.a2
Назва:
Щодо строків виконання робіт
Вимога:
Яким чином замовник розрахував термін надання послуг до31 грудня 2019 р.? Давайте рахувати разом. Так аукціон відбудеться 25 листопада 2019 р. За Законом України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом 5-та робочих днів визначає переможця тобто до 2 грудня 2019 р. Після цього учасники які не визнані переможеми протягом 10 днів (тобто до 12 грудня 2019 р.) Закон надає їм таке право можуть звернутися до Замовника або подати скаргу в Антимонопольний комітет України на рішення Замовника закупівлі. В разі подання хоча б одним із учасників торгів скарги в Антимонопольний комітет України її розгляд складе 15 робочих днів (тобто до 3 січня 2020 р.). Отже договір в кращому випадку може бути заключний лише в січні 2020 р. Просимо зазначити розумні строки виконання робіт наприклад до 30.06.2020 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2019 22:46
Вирішення:
Строк надання послуг відповідно проекту договору Замовника 31.12.2019 року.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо кінцевого терміну надання послуг
Номер:
e6fe9e1399724fd4a38d0732b571cd33
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-08-000439-a.b1
Назва:
Щодо кінцевого терміну надання послуг
Вимога:
Враховуючи, що електронний аукціон призначено на 25.11.2019 в найкращому випадку переможець буде названий не раніше 26.11.2019. Враховуючи вимогу укладання договору не раніше, ніж через 10 днів після оголошення результатів (десятий день від дати 26.11.2019 спливає 06.12.2019 - п'ятниця), до роботи можна буде приступити не раніше 09.12.2019р. Виходячи з заявлених об'ємів - більше 182 тис. кубічних метрів будівлі (багатоповерхова адміністративна будівля більше як 100 років в експлуатації, яка раніше не обстежувалась, а значить як мінімум проектна документація не зберіглася в достатньому об'ємі), вважаємо, що неможливо надати послуги належної якості у відповідності до нормативних документів у будівництві у зазначені терміни - до 31.12.2019. Вимагаємо внести зміни у ТД та зазначити реальний кінцевий термін надання послуг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2019 19:08
Вирішення:
Строк надання послуг відповідно проекту договору Замовника 31.12.2019 року.
Статус вимоги:
Відхилено