• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

72.19.2(73111) послуги щодо наукового досліджування та експериментального розробляння у сфері техніки та технологій, крім біотехнологій/Послуги дослідних лабораторій (Послуги з атестації діяльності депо)

згідно тендерної документації

Завершена

152 721.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 14.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2016 12:04 - 14.11.2016 00:00
Вимога
Вирішена

Оскарження вимог тендерної документації

Номер: 225aefb6d9624fe4b0d359c94f8cd865
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-28-000134-c.a1
Назва: Оскарження вимог тендерної документації
Вимога:
На підставі відповіді тендерного комітету, враховуючі, що: - вимогами Положеннями з атестації підприємств ЦТ-0162 та ЦТ-0110, затверджених наказами Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц та від 03.02.2005 №037-ЦЗ відповідно, передбачено, що роботу проводить атестаційна комісія з фахівців провідних департаментів Укрзалізниці, але при цьому "до роботи комісії на договірних засадах можуть залучатись організації, компетентні у проведенні таких робіт". І саме з цією метою проводиться ця тендерна процедура; - до введення тендерної процедури, до роботи комісії на договірних засадах залучалась тільки одна організація, в зв'язку з чим лист-відповідь щодо конкретно цих робіт може надати тільки одна організація; - тендерним комітетом не приймаються листи-відповіді щодо аналогічних роботі "за формальною" ознакою без розгляду питання технічної компетентності по суті. Вважаємо, що вимога "Додатку №1 тендерної документації, яка передбачає надання одного листа – відгуку від покупця чи отримувача послуг (юридичної чи фізичної особи), для якої Учасник виконував аналогічний договір предметом закупівлі, якого є надання послуг з атестації локомотивних (моторвагонних) депо та атестації дільниць експлуатації локомотивних (моторвагонних) депо, який має містити інформацію про виконання договірних зобов’язань (строків, якісних показників, тощо), підписаний уповноваженою особою." в такому трактуванні тендерним комітетом, не сприяє підвищенню конкурентної боротьби, підвищенню якості надання послуг та зниженню вартості робіт, а за "формальною" ознакою, без врахування реальної технічної компетентності підприємства (наявності кваліфікованого персоналу, наявності досвіду атестації вагоноремонтних та локомотиворемонтних підприємств, наявності матеріально-технічної бази та іншого) та досвіду роботи за схожими напрямками (в тому числі і на підприємствах Укрзалізниці), закріплює довічну монополію одного учасника та призводить до втрати сенсу проведення тендерної процедури.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст 23 Закону України "Про публічні закупівлі" внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено