-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)
Код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)
Завершена
3 545 010.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 725.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 725.05 UAH
Період оскарження:
08.11.2019 11:44 - 28.11.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога щодо умов тендерної документації
Номер:
b1d89609cb454773992d00c4fdf25015
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-08-001254-b.b1
Назва:
вимога щодо умов тендерної документації
Вимога:
П.2 Інша інформація містить вимогу: «Строки дії договорів на підтвердження права користування або послуг повинні бути не менш, ніж строк дії договору, який вказано в істотних умовах, які обов'язково включаються до договору про закупівлю за процедурою.»
Вважаємо вищезазначену вимогу тендерної документації такою, що обмежує наші права як учасника- постачальника з великим досвідом роботи на ринку, та перешкоджає взяти участь у оголошеної закупівлі з наступних обставин. У відповідності до ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Документи/договори, які підписані нашім підприємством, містять умови пролонгації, що були визначені сторонами під час укладанням, та не можуть бути причиною для дискваліфікації тендерної пропозиції, оскільки в повній мірі відповідають умовам чинного законодавства України. При цьому вважаємо доцільним зазначити, що строк дії договорів до 31.12.2020 р. не яким чином не гарантує їх дію до визначеного строку, оскільки умовами договорів та нормами діючого законодавства України передбачені підстави дострокового розірвання договору. Тому, вимога щодо чинності документів/договорів до 31.12.2020 р. не захищає та/або не впливає на виконання Постачальником своїх обов’язків перед Замовником щодо поставки товару. Також, звертаємо увагу, що кожний учасник закупівлі погоджується з проектом договору ( додаток 11 до тендерної документації), в якому у розділі «Відповідальність сторін», чітко визначені штрафні санкції щодо невиконання обов’язків сторін. Крім того, умовами тендерної документації передбачено забезпечення виконання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, з метою недопущення порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), якими передбачена недискримінація учасників та розраховуючи на дотримання з Вашого боку норм чинного законодавства, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити обмежуючи умови, а саме «Строки дії договорів на підтвердження права користування або послуг повинні бути не менш, ніж строк дії договору, який вказано в істотних умовах, які обов'язково включаються до договору про закупівлю за процедурою.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2019 17:08
Вирішення:
Добрий день!
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовник відповідає за ліквідацію аварійних ситуацій у житлово-комунальному господарстві та житлових будинках м. Запоріжжя. Дільниці замовника розташовані в районах м. Запоріжжя (в тендерній документації вказані адреси дільниць). Для ліквідації аварійних ситуацій дуже важливий фактор часу. Саме тому замовником в Додатку №2 визначено максимальну відстань до АЗС, так як невелика відстань забезпечує швидке отримання палива для ліквідації аварій. Складу ПММ у Замовника нема, забезпечити складський запас палива неможливо. Враховуючи, що учасник може не мати в достатній кількості власних АЗС, замовником в кваліфікаційних вимогах передбачено залучення орендованої (партнерської) матеріально-технічної бази. При цьому, враховуючи вагу наявності пального у вирішенні власних функціональних завдань, замовник в тендерній документації реалізує надане законодавством право вимагати необхідні документи (виходячи зі специфіки закупівлі) та визначає в тендерній документації ряд умов для зниження ризику недобросовісного виконання договору за закупівлею, відмови від виконання зобов’язань за договором та непостачання. Однією з таких умов є вимога щодо строку дії договорів на підтвердження права користування або послуг. Так, якщо у постачальника виникнуть проблеми з поставкою палива з незалежних від нього причин (наприклад – дій третьої сторони, власника партнерської АЗС), це не має зашкодити виконанню зобов’язань постачальником і не має поставити замовника в становище, яке може призвести до передумов виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру.
При виконанні вказаних вимог Замовник з будь-якої вказаної власної або партнерської АЗС на території м. Запоріжжя може вчасно отримати паливо для своїх структурних підрозділів при максимальному врахуванні ризиків непостачання. Орендування партнерських АЗС, наприклад, дає можливість учаснику виконати зазначену умову.
Тому Замовник, усвідомлюючи ризики несвоєчасного постачання палива, закріпив вимоги мати учаснику договір (договори) користування з терміном дії не менш, ніж строк дії договору за закупівлею. Згодні з Вами, що строк дії договорів до 31.12.2020 р. не яким чином не гарантує на 100% їх дію до визначеного строку. Розглянувши Ваші ствердження, підкреслюємо, що пролонгація договору – це декларування намірів, тобто можливості, яка може бути реалізована сторонами договору або не реалізована і залежить від поки ще невідомих намірів третьої сторони. А визначення конкретного строку дії договору – це вже погоджена обома сторонами договору умова, яка підписана та закріплена в договорі. Тому, на нашу думку, визначення в підписаному та існуючому договорі конкретного строку дії до 31.12.2020 більш знижує ризик ненадання вказаного майна виконавцю на весь час договору з замовником, ніж умови можливої пролонгації договору, так як пролонгація залежить від рішення третьої сторони, а не тільки учасника.
При цьому, Ваші доводи про те, що вимоги тендерної документації замовника про необхідність надання підтвердження терміну дії не менш, ніж строк дії договору за закупівлею є дискримінаційними, вважаємо безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації замовника поширюються не лише на конкретного суб`єкта господарювання та/або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників публічних торгів і обов`язкові до виконання не кимось конкретно, а всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у таких торгах.
Статус вимоги:
Не задоволено