• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

24450000-3 Агрохімічна продукція (Деззасоби)

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2019 10:48 - 11.11.2019 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні умови

Номер: 5a3502397dde4699ad0fde135729a550
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-000203-c.b2
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Але це не єдине порушення . Відповідно до закону «Про публічні закупівлі», ст.22, п.3 тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупів-лі, у тому числі, відповідну технічну специфікацію. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Медико-технічні вимоги , технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою. Про те що Замовник не буде розглядати еквіваленти стає зрозумілим коли переглядаєш вимоги до закупівлі: Запропоновані учасником товар повинен відповідати наступним медико-технічним вимогам: - товар повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормам і правилам. Повинен бути оформлений відповідно вимог законодавства України; - термін придатності товару має бути не менше 1 року. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf)) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи : - пропозицію згідно п.6 (Додаток1) - повний опис запропонованого товару та його комплектацію; Замовника абсолютно не інтересують документи на період кваліфікації, а ні Свідоцтво про реєстрацію, Висновок СЕЕ, Методичні вказівки і лише в п.6 Інша інформація зазначено: Для підтвердження якісних характеристик товару під час укладання договору повинен надати копію сертифікату відповідності якості. Тобто, якість товару для Замовника підтверджується лише сертифікатом якості та й то лише при підписані договору. На підставі вищевикладеного, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо від Замовника внести зміни в документацію: 1. Додати вираз «або еквівалент»; 2. Видалити конкретний склад засобів, обмеження в діючих речовинах та їх кількості, та заборону інших діючих речовин які не входять до складу заявлених засобів; 3.Видалити вимогу в позиції №3 щодо атестації згідно Європейських стандартів; 4. Вимоги до антисептиків позиції №5-8, викласти у відповідності з Наказами МОЗ №236 та №798, без обмеження та забороною діючих речовин, що не входять у заявлені засоби; 5. Керуюсь Наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.09.2010р. № 798 вимагаємо від Замовника внести зміни до п. 6 (Клін Стрім) Медико-технічних вимог у відповідності до вищезазначеного Наказу. 6. В позиціях 9 -10, вказати вміст активного хлору, замість конкретного складу. 7. Видалити в кожній позиції температурний режим зберігання, оскільки він не може бути настільки різним позиція1 від -30°С до +25°С, позиція 5 від -5°С до +35°С ; позиція 8 від -40°С до +35°С; всі інші засоби не мають вимог до температурного режиму, адже засоби повинні зберігатись у відповідних складських приміщеннях у відповідності до СаНПіНу, де температурний режим не може сягати від’ємних показників та відповідна вологість повітря.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Технічне завдання на продукцію сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії. Більше того, вказані у тендерній документації медико-технічні вимоги дозволяють Учасникам надати безліч засобів як національного так і іноземного виробництва. У наказі вказана кількість не менш ніж 3 мл., тому при необхідності можливе використання як 4 так і 6 мл. Необхідний об’єм антисептика залежить від розміру долоні, а вони у кожній людини мають свій розмір і ми вважаємо що 4 мл це наш стовідсотковий захист, а не «перевитрата». Щодо пакування по 40 та 250 мл, частіше за все у таких ємностях дозатор розпилює засіб і не може за 1 раз видати більш одного мл, тому використання даних ємностей скоріше приведе до порушень у використанні по кількості на 1 обробку та «перевитрату засобу на обробку повітря». А коли працівник розпаковує стік, він вже незалежно від того бажає чи ні використає всю упаковку втираючи засіб у долоні. Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар. Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад за для примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні умови

Номер: d4a5d6730abb43faae2227051e950b47
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-000203-c.a1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовник! В оголошеній Вами закупівлі «24450000-3 Агрохімічна продукція (Деззасоби)» не зазначення можливості подання учасниками «еквівалентів», а встановлені дискримінаційні вимоги у МВТ (товар Клін Стрім з одиницею виміру «Стік 2 мл», тощо). Зазначення Замовником одиницю виміру Стік 2 мл є прямим порушенням Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 Про затвердження методичних рекомендацій “Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу ”, де пунктом 4.3.2. МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу" зазначено: «Антисептик в кількості НЕ МЕНШЕ 3мл вливають в заглиблення сухої долоні і енергійно втирають в шкіру та зап’ястя протягом 30с». Тож ця індивідуальна упаковка, що містить 2мл, не більше, є порушенням вищезгаданого Наказу МОЗ, окрім того така кількість засобу не може забезпечити якісну обробку шкіри рук і як наслідок –спалах внутрішньо-лікарняної інфекції та особиста загроза зараження, тобто Замовник свідомо наражає на небезпеку свій медичний персонал і головне пацієнтів. Крім того, така вимога є економічно необґрунтованою, оскільки у випадку якщо Замовник все ж дотримується якимось чином Наказу, то йде неефективне використання засобу замість одного стіку на 3 мл, медичним працівником використовується два стіки по 2 мл, при цьому йде перевитрата засобу на 1 мл, що призводить до більшого використання державних коштів на закупівлю засобів, та й не зрозуміло навіщо використовувати 2 стіки, коли є можливість використання засобів у не великих флаконах з дозаторами( кишенькові) по 40 мл,50мл,60мл,100мл чи 250мл.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки. У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками. Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Статус вимоги: Не задоволено