-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Монтажні роботи по влаштуванню будиночка казкаря на майданчику "Чернівці-Казкове місто"
Завершена
141 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 709.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 709.00 UAH
Період оскарження:
07.11.2019 20:24 - 13.11.2019 20:20
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення про переможця
Номер:
9179d0aeb9cd4395b9350e09db6957e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-07-003410-b.b2
Назва:
Оскарження рішення про переможця
Вимога:
Фізична особа підприємець, Павлюк Олександр Миколайович – Учасник торгів, який запропонував кращу цінову пропозицію за учасника ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ ", уважно розглянув ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі від 13.11.2019р., Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця Кандидата ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ "від 26.11.2019р. Ми оскаржуємо рішення засідання комітету Замовника про визначення переможцем кандидата ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ "та просимо Комітет розглянути наші зауваження та докази, що викладені нижче. По перше: Укандидата на переможця ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ "
1.В кошторис не включені витрати на технічний нагляд,які повинні бути включені у зведений кошторисний розрахунок відповідно до положення про технагляд та ст.ст.1,4,11 закону України "Про архітектурну діяльність".
2.У проекті договору не вказані дати закінчення робіт,що є не менш важливим ,і про що свідчить позиція у оголошенні про проведення закупівлі №4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження,а саме строки виконання робіт ,- Довідка огляд об»єкту ( в довільній формі затвердженою підписом та печаткою) про погодження в термін проведення робіт.
3.Лист гарантія про передачу документів за 23.09.2019.
4.Не належним чином заповнена форма пропозиції .а саме: -відсутні П.І.Б керівника; -не прописана коротка довідка про діяльність; -не вказана фактична адреса ; -і знову ж таки не вказані строки поставки обладнання та проведення монтажних робіт .
Враховуючи вище наведні обгрунтування та докази, просимо Комітет Замовника відмінити рішення про преможця учасника ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ ".У разі негативного рішення ми залишаємо за собою право оскарження рішення у відповідних органах, вимагання перевірок дотримання діючого законодавства, тощо. З повагою керівник ФОП О.М.Павлюк.
Пов'язані документи:
Замовник
- рішення (1).docx 29.11.2019 15:11
Дата подачі:
27.11.2019 10:09
Вирішення:
Розглянувши скаргу ФОП Павлюка Олександра Миколайовича про рішення, щодо не визнання переможцем торгів кандидата ФОП Москалюка Володимира Святославовича встановила наступне:
- Згідно із технічним завданням на торги не було вказано про технічний нагляд. У даному випадку зведений кошторисний розрахунок не включає витрати коштів на залучення технічного нагляду. Оскільки Управління культури Чернівецької міської ради залучає до прийняття робіт «Експертно-технічний нагляд» за заявою, погодженням та укладанням договору.
- У документах, які надав ФОП Москалюк Володимир Святославович вказано термін виконання робіт, у формі пропозиції внесено доповнення, щодо керівника, адреси підприємства та термінів виконання робіт, зміни дозволені у зв’язку з тим, що у ФОП Москалюка Володимира Святославовича згідно технічного завдання була довідка, яка містить відомості про підприємство.
І якщо ця інформація знаходиться в іншому документі, то необов»язково її прописувати кругом.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Оскарження рішення дискваліфікації
Номер:
63dc92d08b474c21ab37dbcfcbba8abc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-07-003410-b.b1
Назва:
Оскарження рішення дискваліфікації
Вимога:
Фізична особа підприємець, Павлюк Олександр Миколайович – Учасник торгів, який запропонував кращу цінову пропозицію за учасника ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ ", уважно розглянув ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі від 13.11.2019р., Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата ФОП Павлюка Олександра Миколайовича від 21.11.2019р. Ми оскаржуємо рішення засідання комітету Замовника про відхилення кандидата ФОП Павлюка Олександра Миколайовича та просимо Комітет розглянути наші зауваження та докази, що викладені нижче. По перше: Починаючи з 19.07.2017 р. печатка не належить до обов’язкових реквізитів первинного документа. Нещодавно Парламент у межах остаточного виведення печатки з переліку обов’язкових реквізитів прийняв Закон № 1982 , яким було подовжено курс Закону № 1206, та виключено із законодавства вимоги про обов’язкове використання печаток.Однак у п. 2.5 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 р. № 88 (далі — Положення № 88), прописана така норма: «Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою». Тобто можливість використання печатки прямо передбачена Положенням № 88. Однак після 19.07.2017 р. норма ч.ч. 1 та 3 ст. 581 ГКУ абсолютно чітко вказує: навіть за наявності печатки суб’єкт господарювання не зобов’язаний її застосовувати. Якщо є сумніви у підписанні договору,прошу прямо набрати орендодавця Костенко С.П. тел.096-633-55-23,аби остаточно переконатися у достовірності інформації ! Якщо буде виявлено факт підробки підпису і не укладення договору з моєї сторони ,прошу надати клопотання у відповідні органи з метою виявлення правопорушення у державних закупівлях. По друге: 1 ДФ за перший квартал відсутній ,тому що у першому кварталі не було укладено трудових договорів з працівниками ,оскільки не було роботию По третє; Писати те, що автомобіль Volkswagen T5 ,не являється вантажним ,виглядає трохи смішно і не компетентно з вашої сторони ,тому що я і сам знаю ,що він не вантажний, поскільки володію ним вже більше року і надав у довідці тех паспорт автомобіля ,але дякую що уточнили ), і що металевий каркас для сноутюбінгової гірки або будиночок казкаря ,я цим транспортним засобом не перевезу ,тому і уклав договір оренди МАНІПУЛЯТОРА з Костенко С.П. А в довідці чітко вказав ,що Volkswagen T5 для перевезення інструментів ,тощо. Враховуючи вище наведні обгрунтування та докази, просимо Комітет Замовника відмінити рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Павлюка Олександра Миколайовича. та визнати наше підприємство переможцем,при тому ,що в нашій пропозиції присутні всі довідки та пояснення щодо неподання довідок стосовно тендерної документації ,на відміну від інших учасників закупівлі. У разі негативного рішення (оскільки це вже не вперше )ми залишаємо за собою право оскарження рішення у відповідних органах, вимагання перевірок дотримання діючого законодавства, тощо. З повагою керівник ФОП О.М.Павлюк.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2019 15:22
Вирішення:
У зв"язку із неподанням повної інформації: по 1 DF - у разі відсутної декларації прописується довідка в довільній формі про її відсутність;
Якщо документ підписується та не скріплюється печаткою, то пишеться власноруч б.п. і підпис (Прізвище, ім"я по-батькові).
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні