• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Закупівля устаткування, обладнання, приладів, налаштування в рамках державного інвестиційного проекту «Реконструкція навчального корпусу № 4 Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького – пам’ятки архітектури місцевого значення за адресою: вул. Остафія Дашковича, 24 у м. Черкаси» (Система відеоспостереження)

Джерело фінансування закупівлі – кошти загального фонду держаного бюджету

Завершена

955 493.02 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 07.11.2019 19:34 - 21.11.2019 00:00
Вимога
Вирішена

добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників

Номер: 79c6b61509c848c8a7eb8366e5fd424a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-07-001069-a.a2
Назва: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників
Вимога:
Вимога : На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* *Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Дата видачі відгуку не має впливати на рішення замовника. Така вимога порушує принципи здійснення закупівель, а саме недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Чому дата видачі відгуку така принципова та має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів? Просимо внести зміни до ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з листом Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, відповідно до листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. Отже, згідно з листом Мінекономрозвиту від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Мінекономрозвитку своїм листом від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю» роз’яснило, що у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, у тому числі до проекту договору про закупівлю, така особа може звернутись до замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель

Номер: 1ce14cca5f244dc2acf78bfe463efe54
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-07-001069-a.a1
Назва: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
Вимога:
В умовах ТД доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення системи відеоспостереження здійснює переможець торгів згідно планів та поетажних схем наданих замовником, просимо замовника надати плани та поетажні схеми для розрахунку вартості встановлення та монтажу обладнання до проведення аукціону. План розміщення обладнання може суттєво вплинути на розрахунок вартості пропозиції. У разі не надання інформації замовник порушує принципи здійснення закупівель - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно вимог тендерної документації ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена Учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується поставити товар відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі, з урахуванням всіх видів та обсягів витрат, в тому числі вартості матеріалів, поставки товару, його інсталяції, виконання зобовязань за гарантійним строком та інше. При цьому у тендерній документації, а саме у Додатку 2 зазначено, що доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення системи відеоспостереження здійснює ПЕРЕМОЖЕЦЬ торгів згідно планів та поетажних схем наданих замовником. Для отримання поетажних схем на даному етапі Ви можете письмово звернутися на адресу замовника, вказану у тендерній документації.
Статус вимоги: Задоволено