• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 61694-Серветка для очищення шкіри, нестерильна; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 36244-Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 14085-Разова ендотрахейна трубка; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017-Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017-Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017-Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017-Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 44903-Набір для переливання крові до контейнерів; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 36244-Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 61281-Подовжувач провідника для доступу до периферичних судинах ; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35177-Маска хірургічна, одноразового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47172-Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125-Рулон марлевий, нестерильний; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125-Рулон марлевий, нестерильний; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125-Рулон марлевий, нестерильний; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125-Рулон марлевий, нестерильний; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 33056-Матеріал для накладення гіпсової пов'язки.

ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 61694-Серветка для очищення шкіри, нестерильна; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 36244-Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 14085-Разова ендотрахейна трубка; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017-Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017-Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017-Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017-Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 44903-Набір для переливання крові до контейнерів; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 36244-Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 61281-Подовжувач провідника для доступу до периферичних судинах ; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35177-Маска хірургічна, одноразового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47172-Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125-Рулон марлевий, нестерильний; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125-Рулон марлевий, нестерильний; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125-Рулон марлевий, нестерильний; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125-Рулон марлевий, нестерильний; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 33056-Матеріал для накладення гіпсової пов'язки). Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет Вінницької міської об’єднаної територіальної громади (медична субвенція з державного бюджету).

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 07.11.2019 18:48 - 21.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного визначення переможця торгів

Номер: bdc6cafec39e492793ff2629c4b6238d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-07-001647-c.a2
Назва: Щодо неправомірного визначення переможця торгів
Вимога:
Текс вимоги викладено у долученому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАМАНТ- ФАРМ» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо визначення переможцем- ТОВ «Віджі Медікал Україна» та вважає його не правомірним. Вимога Скаржника не обґрунтована. Оскільки Замовник, готуючи та публікуючи свою тендерну документацію на електронному веб-порталі «Prozorro» керується та дотримується Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. зі змінами (далі по тексту – Закон). Закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Тендерний комітет КНП «ВМКЛ ШМД» розглянувши Вашу вимогу повідомляє: ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА 1.Учасником переможцем у складі документів тендерної пропозиції не надано порівняльну таблицю запропонованих товарів з товарами, які вимагаються Замовником. Не надано підтверджуючі документи (сертифікат якості), чим не дотримано вимог додатку до тендерної документації. -Відповідно до п.1.1. ч.1 розділу 3 тендерної документації Замовника вимагається: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) зазначені у Додатку № 1. ТОВ «Віджі Медікал Україна» надано заповнений та засвідчений додаток №1 відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 2. Учасником переможцем у складі документів тендерної пропозиції не надано документів на маски медичні з гумовими петлями, а надано на маски на резинках, чим не дотримано вимог додатку до тендерної документації. -ТОВ «Віджі Медікал Україна» надана декларація про відповідність №02-2019 від 25.03.2019 року з додатком, що надана ТОВ «Калина медична виробнича компанія» на одяг медичний одноразовий- пропозиція відповідає умовам тендерної документації Замовника. 3. Учасником переможцем у складі документів тендерної пропозиції не надано документів на гіпсовий медичний бинт 15 см х 2,7 м. Еластичний, час застигання 4-8 хв, а надано на бинти гіпсові медичні, чим не дотримано вимог додатку до тендерної документації. -Відповідно до вимог додатку №1 тендерної документації замовника вимагається: «Медичні вироби, які пропонуються до поставки, повинні бути зареєстровані в МОЗ України. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції: - Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу, або - декларація про відповідність або сертифікат/посвідчення якості та відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший документ, що підтверджує якість». ТОВ «Віджі Медікал Україна» на підтвердження надана декларація про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів. ТОВ «Віджі Медікал Україна» додатково, на вимогу Замовника, надано сканкопію Сертифікату якості на гіпсові бинти медичні БГМ-Н торгової марки «KRUmed», що пропонуються до постачання. Сканкопія додається. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ 1.Учасником переможцем у складі документів тендерної пропозиції надано ціну за одиницю з ПДВ за бинти гіпсові медичні з чотирма знаками після коми, чим не дотримано вимог додатку до тендерної документації. -Ціна одиниці за бинти гіпсові медичні та сума пропозиції відповідають умовам закупівлі. (бинт гіпсовий медичний 480 шт. ціна за одиницю складає 9,50 грн. з ПДВ) КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА 1.Учасником переможцем у складі документів тендерної пропозиції не надано Лист-згода щодо використання персональних даних по формі та не надано Лист-згода щодо використання персональних даних на кожну особу персональні дані якої використовуються при проведені закупівлі, чим не дотримано вимог п.1 додатку2 тендерної документації. -Відповідно до вимог тендерної документації замовника п. 1.6. Листа-згоди учасника щодо використання персональних даних (Додаток №3). ТОВ «Віджі Медікал Україна» надано
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

про усунення дискримінаційних умов

Номер: bf6d4ab94e6c4e9d8774ac2943128039
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-07-001647-c.b1
Назва: про усунення дискримінаційних умов
Скарга:
В електронній системі публічних закупівель проводиться закупівля оголошення № UA-2019-11-07-001647-c за процедурою відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 61694-Серветка для очищення шкіри, нестерильна; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 36244-Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 14085-Разова ендотрахейна трубка; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017-Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017-Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017-Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017-Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 44903-Набір для переливання крові до контейнерів; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 36244-Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 61281-Подовжувач провідника для доступу до периферичних судинах ; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35177-Маска хірургічна, одноразового застосування; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47172-Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125-Рулон марлевий, нестерильний; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125-Рулон марлевий, нестерильний; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125-Рулон марлевий, нестерильний; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125-Рулон марлевий, нестерильний; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 33056-Матеріал для накладення гіпсової пов'язки). Ознайомившись з умовами тендерної документації, та, вивчивши медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, заявник, як потенційний учасник цієї закупівлі, який має намір прийняти участь в процедурі торгів, бачить суттєві помилки та неправомірні вимоги, що порушує норми щодо недискримінації учасників та забезпечення добросовісної конкуренції, як передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Заявник має можливість надати надзвичайно конкурентну та обґрунтовану цінову пропозицію щодо предметів закупівлі, однак, медико-технічні вимоги до товарів предмету закупівлі містять умови, що прописані під одного національного виробника, що суттєво обмежує коло інших потенційних учасників закупівлі. В ході вивчення медико-технічних характеристик товарів, що передбачені в даній закупівлі, встановлено, що предмет закупівлі включає змішані види товарів, які відносяться до різних груп Державного класифікатора ДК 021:2015 та мають різні коди. Таким чином, у даному випадку в предметі закупівлі поєднано декілька різних видів та груп товарів, що ускладнює можливість потенційним учасниками взяти участь у даній закупівлі. Поєднання різних видів та груп товарів в одному предметі закупівлі, які мають різні коди Державного класифікатора ДК 021:2015 здійснено саме таким чином, щоб допустити штучне звуження кола учасників та не надати можливість участі потенційним виробникам та іншим учасникам брати участь у даній закупівлі за окремими позиціями у зв’язку з відсутністю в їхньому виробництві та асортименті всіх передбачених у закупівлі позицій. Тому, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників доцільно виокремити предмет закупівель в окремі лоти за відповідними кодами національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”. Тендерна документація Замовника не сприяє відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У такий спосіб Замовник нівелював основну мету Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі наведеного, керуючись ст. 3, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:Зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» усунути дискримінаційні умови в тендерній документації у закупівлі № UA-2019-11-07-001647-c та внести зміни до тендерної документації вказаної закупівлі шляхом поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти) за відповідними кодами товарів, що містяться у національному класифікаторі України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.11.2019 14:59
Автор: ГОМОНЕЦЬ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Сергій Гомонець +380982465281 homonets82@ukr.net