• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

природний газ (зурахуванням трансортуваннямагістральними трубопрводами) для потреб опалення 2020р.

Завершена

1 189 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 948.80 UAH
Період оскарження: 07.11.2019 15:26 - 18.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 603ce087ff334fde8cbb9c541a0c925f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-07-000756-a.c3
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-11-07-000756-a
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.01.2020 23:12
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Мереніс Андрій Євгенович 380443945121 etitradegas@Gmail.Com
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 96948fa6de884487bb08ba0cecd8a970
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-07-000756-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь по на вимогу по закупівлі UA-2019-11-07-000756-a.b2 Вимогу по закупівлі UA-2019-11-07-000756-a.b2 щодо відміни торгів вважаємо безпідставною виходячи з наступного. 1. Згідно ст.11 п.4 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Так рішення про організацію та проведення процедури закупівлі природного газу (Класифікація за ДК 021:2015: 09120000-6 - Газове паливо) та повідомлення про намір укласти договір прийняті з дотриманням вимог вищезазначених норм законодавства України, а саме: прийняті на засіданнях Тендерного комітету, оформлені протоколами, в яких вказані результати поіменного голосування та протоколи підписані всіма членами тендерного комітету (Додаются). Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 18.03.2016 № 477 (Далі – Порядок), визначається процедура розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель подання інформації, документів, звернень та скарг і одержання повідомлень через електронну систему закупівель. Порядок не містить прямого вказання, в якому форматі та вигляді повинні долучатися підтвердні документи. Туму замовник має можливість долучити документи у вигляді фотокопій або іншому форматі, не виняток в форматі «doc». Отже, оприлюднення інформації з прикріпленням додатків в електронному вигляді не є підставою відміни процедури закупівлі. 2. Протокол про визначення переможця підписано електронним ключем, який є видом електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа. Що стосується реєстрації даного електронного ключа, то він зареєстрований на юридичну особу - КУ КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СВЕСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ в особі її директора, яка є замовником у даних правовідносинах, що повністю відповідає вимогам законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

вимога на рішення замовника

Номер: 98717b37d7a04bfe9dd6cdf876560ce4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-07-000756-a.a1
Назва: вимога на рішення замовника
Вимога:
вимога на рішення замовника на визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь по на вимогу по закупівлі UA-2019-11-07-000756-a Вимогу по закупівлі UA-2019-11-07-000756-a щодо визначення переможцем ТОВ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС" вважаємо безпідставною виходячи з наступного. 1.Згідно з підпунктом 2 пункту 1, пунктів 2, 3, 6, 7, 9-23 глави 1 розділу III Кодексу газотранспортної системи відповідальність за якість газу у точках виходу несе оператор газотранспортної системи. Визначення фізико-хімічних показників та інших характеристик (далі - ФХП) природного газу проводиться у точках входу і точках виходу. Визначення ФХП природного газу у точках виходу газотранспортної системи проводиться оператором газотранспортної системи на умовах, визначених цим Кодексом та погоджених з операторами суміжних систем або прямими споживачами, з використанням автоматичних потокових приладів (автоматичних хроматографів та вологомірів) та/або вимірювальних хіміко-аналітичних лабораторій. Точки визначення ФХП (місця відбору проб) природного газу та періодичність проведення вимірювань при використанні для визначення ФХП вимірювальних хіміко-аналітичних лабораторій узгоджуються оператором газотранспортної системи з операторами суміжних систем, суміжними газовидобувними підприємствами або іншими суб’єктами, безпосередньо підключеними до газотранспортної системи, окремим протоколом. Оператор ГТС повинен розробити, затвердити та розмістити на офіційному сайті відповідні маршрути визначення фізико-хімічних показників газу, в яких описано та схематично зображено маршрут переміщення газу від точки/точок визначення ФХП газу до точок входу або точок виходу до/з газотранспортної системи з відображенням місць відбору проб ФХП природного газу та/або встановлення автоматичних потокових приладів визначення ФХП газу. Точки входу та точки виходу до/з газотранспортної системи, через які передається природний газ з максимальною витратою за стандартних умов, що перевищує 30000 м-3/год, мають бути обладнані приладами, які на безперервній основі забезпечують контроль компонентного складу, теплоти згоряння та температури точки роси за вологою природного газу (зокрема автоматичними хроматографами та вологомірами), з можливістю дистанційного їх контролю та передачі даних 4 підрозділам оператора газотранспортної системи. Для нових точок входу/виходу до/з газотранспортної системи, через які подається природний газ, норма щодо обладнання приладами, які на безперервній основі забезпечують контроль ФХП природного газу, є обов’язковою незалежно від величини об’єму передачі природного газу. Періодичність визначення компонентного складу, теплоти згоряння та температури точки роси за вологою при використанні вимірювальних хіміко-аналітичних лабораторій повинна бути не рідше, ніж один раз на тиждень. До визначення ФХП допускаються вимірювальні хіміко-аналітичні лабораторії, що у встановленому законодавством порядку отримали право на виконання таких робіт. Для точок входу і точок виходу визначаються такі значення ФХП: компонентний склад; нижча та вища теплота згоряння; густина газу; вміст сірководню та меркаптанової сірки; вміст механічних домішок; число Воббе; температура точки роси за вологою; температура точки роси за вуглеводнями. Визначення ФХП природного газу та відбір проб газу проводиться згідно з вимогами чинних нормативно-технічних документів. При цьому уповноважені представники оператора суміжних систем мають право бути присутніми під час відбору проб газу та/або при проведенні його аналізу з визначення ФХП. Природний газ, що подається в газотранспортну систему, повинен відповідати таким вимогам: вміст метану (C1), мол. % мінімум 90, вміст етану (C2), мол. % максимум 7, вміст пропану (C3), мол. % максимум 3, вміст бутану (C4), мол. % максимум 2, вміст пентану та інших більш важких вуглеводнів (C5+), мол. % максимум 1, вміст азоту (N2), мол. % максимум 5, вміст вуглецю (CO2), мол. % максимум 2, вміст кисню (O2), мол. % максимум 0,02, вища теплота згоряння (25 °C/20 °C) мінімум 36,20 МДж/м-3 (10,06 кВт⋅год/м-3) та максимум 38,30 МДж/м-3 (10,64 кВт⋅год/м-3), вища теплота згоряння (25 °C/0 °C) мінімум 38,85 МДж/м-3 (10,80 кВт⋅год/м-3) та максимум 41,10 МДж/м-3 (11,42 кВт⋅год/м-3), нижча теплота згоряння (25 °C/20 °C) мінімум 32,66 МДж/м-3 (09,07 кВт⋅год/м-3) та максимум 34,54 МДж/м-3 (09,59 кВт⋅год/м-3), температура точки роси за вологою °С при абсолютному тиску газу 3,92 МПа не перевищує мінус 8 (-8), температура точки роси за вуглеводнями при температурі газу не нижче 0 °С не перевищує 0°С вміст механічних домішок: відсутні, вміст сірководню, г/м-3 максимум 0,006, вміст меркаптанової сірки, г/м-3 максимум 0,02. ФХП у прикордонних точках входу та виходу повинні відповідати вимогам зовнішньоекономічних договорів, угодам про взаємодію та вимогам пункту 13 цієї глави. Оператор газотранспортної системи має право не приймати у точках входу в газотранспортну систему природний газ у випадках невідповідності ФХП газу параметрам, за недотримання яких типовим договором транспортування природного газу, затвердженого Регулятором, передбачено сплату додаткових плат. Якщо природний газ, що не відповідає вимогам пункту 13 цієї глави, був завантажений в газотранспортну систему з причин, незалежних від оператора газотранспортної системи, оператор газотранспортної системи одержує від суб’єкта, який подав у газотранспортну систему неякісний газ, додаткову оплату, визначену в договорі транспортування. ФХП транспортованого природного газу у точках виходу повинні відповідати вимогам пункту 13 цієї глави, за винятком вимог щодо вмісту меркаптанової сірки. Якщо природний газ, що був переданий в точках виходу з газотранспортної системи, не відповідає встановленим вимогам пункту 17 цієї глави, оператор газотранспортної системи сплачує оператору газорозподільної системи, оператору газосховищ, прямому споживачу додаткову оплату, визначену в договорі транспортування. Значення ФХП природного газу, що транспортується, визначається: для точок, в яких були встановлені потокові засоби вимірювань, для кожної години; для точок, які не були обладнані засобами вимірювання складу природного газу (не були встановлені хроматографи, вологоміри), на підставі останнього вимірювання, проведеного вимірювальною хіміко-аналітичною лабораторією. Місячні паспорти-сертифікати ФХП газу підлягають оприлюдненню на веб-сайті оператора газотранспортної системи. Оператор газотранспортної системи надає операторам суміжних систем або іншим суб’єктам, безпосередньо підключеним до газотранспортної системи, оперативні дані ФХП природного газу за всіма узгодженими точками його визначення, який має містити такі чисельні значення: густина газу; вміст азоту; вміст вуглекислого газу; температура точки роси за вологою; температура точки роси за вуглеводнями; число Воббе; середньозважена вища теплота згоряння за минулу добу. 5 Газ, що подається споживачам, повинен бути одоризованим згідно з вимогами чинних нормативно-технічних документів. В окремих випадках, які визначаються угодами з операторами суміжних систем або іншими суб’єктами, що безпосередньо підключені до газотранспортної системи, допускається подача неодоризованого природного газу. Оператор газотранспортної системи є відповідальним за забезпечення оптимального режиму одоризації газу. Сертифікат відповідності – документ, який видається організаціями з відповідними повноваженнями у сфері стандартизації, сертифікації та якості. Сертифікат відповідності підтверджує, що певна продукція відповідає вимогам, які встановлені у нормативному документі виробництва або в державних національних, галузевих стандартах, чи різного роду специфікаціях на продукцію. Тобто, законодавством України не передбачений обов’язок проходити сертифікацію продукції (товарів), зокрема для природного газу, а відтак, учасник має законне право не подавати інформацію щодо сертифікації такої продукції як газ природний. Отже, надання ТОВ «ГК «Інвестсервіс» наявних у нього паспортів/сертифікатів на природний газ, а не інших, не впливає на законність та обґрунтованість прийнятого рішення тендерним комітетом. Додатково повідомляємо, що на сайті АТ «Укртрансгаз» офіційно публікуються щомісячні паспорти фізико-хімічних показників газу по всіх областях України. 2. Згідно Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме- відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок належать: - не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника тендеру (торгів); - неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документів згідно з вимогами цієї документації; - орфографічні помилки та описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції; - зазначення неправильної назви документа що підготовлений безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції; - зазначенні неповного переліку інформації в повному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що надано у складі тендерної пропозиції учасника; - неповна чи неправильна нумерація сторінок пропозиції, якщо учасник підтверджує що таку помилку він допустив механічно. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом. Отже, надання ТОВ «ГК «Інвестсервіс» довідок довільної форми згідно вимог Додатку 4 ТД - не є підставою для відхилення його пропозиції. 3.На підтвердження виконання досвіду роботи, переможець надав копію договору та інші документи укладеного та виконаного із Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради, до якого зауважень немає (ТД вимагала надання щонайменше 1 договору), а можливі неточності у договорі укладеного із Відділом освіти Кобеляцької районної державної адміністрації – не впливають на обґрунтованість прийнятого рішення.
Статус вимоги: Відхилено