-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Місце поставки товарів: об’єкти замовника в м. Харкові та у Харківській області згідно з додатком 1 до тендерної документації.
Завершена
388 220.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 941.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 941.10 UAH
Період оскарження:
07.11.2019 15:16 - 19.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо відхилення пропозиції ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону.
Номер:
34695bdf39eb438cb0d2b379569dc411
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-07-002014-b.a1
Назва:
Вимога щодо відхилення пропозиції ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону.
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету!
Вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» (далі - ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ") не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Додатком 3 до тендерної документації передбачено документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції, у тому числі:
11. Копія Звіту про фінансові результати і Балансу за останній звітний період, з відміткою контролюючого органу або з квитанцією про прийняття (для учасника - юридичної особи). Графа «Чистий прибуток» Звіту про фінансові результати має засвідчувати позитивне значення
12. Копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, з відміткою контролюючого органу або з квитанцією про прийняття; або лист – пояснення щодо ненадання такої звітності відповідно до законодавства (для учасника - юридичної особи).
Статтею 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
У тендерній документації встановлено вимогу щодо надання документів за останній звітний період, тобто за останній календарний рік.Останнім календарним роком є 2018 рік.
Всупереч даної вимоги ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" у складі своєї тендерної пропозиції у звантаженому файлі «Фінансові документи за 9 місяців 2019р..pdf» надало Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 30 вересня 2019р. та звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 9 місяців 2019р. Також у завантаженому цим учасником файлі «звіт про рух грошових коштів.pdf» міститься звіт про рух грошових коштів (за прямим методом) за 9 місяців 2019р. Вищезазначені документи за останній звітний період, а саме: за останній календарний рік - 2018 у складі тендерної пропозиції ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" відсутні.
Додаток 5 до тендерної документації Форма «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» повинна бути складена і заповнена за нижченаведеною формою та подається у вигляді, наведеному нижче, на фірмовому бланку. ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" в п.4 цієї форми не зазначило правовий статус учасника, а зазначило тільки організаційно-правову форму учасника – юридичної особи -ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ.
Отже, враховуючи вище викладене, тендерна пропозиція ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена. З метою недопущення порушення принципів здійснення закупівель згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами) (далі – Закон) та вимог п.4 ч.1 ст.30 цього Закону, звертаємося до Замовника з вимогою відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ Харківгаз збут.doc 28.11.2019 13:36
- Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ХАРКІВГАЗ ЗБУТ.PDF 28.11.2019 13:47
Дата подачі:
28.11.2019 14:14
Вирішення:
Доброго дня, шановний запитувач! На Ваше звернення надаємо роз’яснення на вимогу про усунення порушення, (далі – вимога) про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), (далі - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади (відповідно до його преамбули).
Відповідно до вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону, після оцінки тендерних пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Тобто на виконання вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону, саме замовник (а не учасник торгів) розглядає тендерну пропозицію учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, - тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» (код згідно з ЄДРПОУ – 39590621), на відповідність вимогам тендерної документації, у строк визначений Законом.
На момент подання Вами цієї вимоги (станом на 28 листопада 2019 14:14) жодних рішень щодо результатів розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» (код згідно з ЄДРПОУ – 39590621), на відповідність вимогам тендерної документації, замовником ще не було прийнято.
Вважаємо за необхідне зазначити, що згідно з частиною третьою статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У свою чергу, абзацом другим частини першої статті 32 Закону, визначена ще одна правова підстава для звернення учасника через електронну систему закупівель з відповідною вимогою до замовника: учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На момент подання Вами цієї вимоги, замовником ще не приймалось жодного рішення, як то: щодо результатів розгляду тендерної пропозиції, яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, чи щодо відхилення такої тендерної пропозиції, так і щодо визнання учасника переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного, будь-яких інших підстав для звернення до замовника, у будь-якого учасника процедури закупівлі, у тому числі з вимогою про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, Законом не передбачено.
Тобто у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на подібну вимогу, у випадку отримання такої вимоги. Разом з тим, зважаючи на отримання Вашої вимоги, замовником було прийнято рішення надати роз’яснення на вимогу.
Вважаємо за доцільне навести визначення терміну: «тендерна пропозиція», що вживається в Законі, відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Також, як уже було вказано вище, згідно з абзацом першим частини четвертої статті 28 Закону, замовник розглядає тендерну пропозицію учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації.
Окрім того, норми частини першої статті 30 Закону зобов’язують замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, у тому числі, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (пункт 4 частини першої статті 30 Закону). Слід підкреслити, що під час прийняття рішень щодо проведення процедури закупівлі, зокрема, щодо результатів розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації, замовник дотримується принципів здійснення закупівель, установлених статтею 3 Закону. Цим також зазначаємо, що дії замовника під час проведення даної процедури закупівлі виконуються у чіткій відповідності до вимог Закону.
Статус вимоги:
Відхилено