-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021-2015 (CPV): 39160000-1 - Шкільні меблі (Шкільні меблі для опорної школи)
Субвенція на оновлення матеріально-технічної бази
Завершена
946 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 730.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 730.00 UAH
Період оскарження:
07.11.2019 14:37 - 18.11.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога Замовнику щодо необхідності усунення порушення у закупівлі UA-2019-11-07-001094-c Шкільні меблі (Шкільні меблі для опорної школи) одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме – недискримінація учасників.
Номер:
4954ce30987745a8aeefe29253f072a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-07-001094-c.b1
Назва:
Вимога Замовнику щодо необхідності усунення порушення у закупівлі UA-2019-11-07-001094-c Шкільні меблі (Шкільні меблі для опорної школи) одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме – недискримінація учасників.
Вимога:
Вважаємо за доцільне довести до відома тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Васильківської райдержадміністрації (далі – Замовник), що у вашій тендерній документації закупівлі UA-2019-11-07-001094-c Шкільні меблі (Шкільні меблі для опорної школи) наявне порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Це підтверджується тим, що у Додатку №3 до тендерної документації вами вимагається щоб учасники у складі своїх тендерних пропозицій надавали: «Копію сертифікату на систему якості ISO 9001 виробника продукції запропонованої для участі у процедурі закупівлі» та «Копію сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001 виробника продукції запропонованої для участі у процедурі закупівлі», що є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ! З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №1832-р/пк-пз від 28.02.2018 (стор.7-8) (додається). З огляду на вищевикладене, наполегливо просимо тендерний комітет Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження, зробленими у вищезазначеному рішенні, та усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 28.02.2018 № 1832.pdf 11.11.2019 09:56
- Протокол 158 15.11.2019 11:27
Дата подачі:
11.11.2019 09:56
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу (скаргу), зазначаємо, що на сьогоднішній день системи управління якістю, розроблені відповідно до вимог стандарту ISO 9001, є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу. Тобто, ще до початку співпраці можна бути впевненим у відповідальності учасника, оскільки його виробництво було перевірено сторонньою організацією із сертифікації.
Діяльність будь-якого підприємства чи організації так чи інакше впливає на навколишнє середовище. І вплив цей, як правило, негативний: викиди газів у атмосферу, відходи виробництва – усе це забруднює довкілля. Одним з найперспективніших шляхів розв’язання екологічних проблем виробництва вважається системний підхід в екологічному управлінні, заснований на вимогах міжнародних стандартів серії ISO 14000. Одним з ключових стандартів, орієнтованих на поліпшення екологічних характеристик діяльності підприємства, є стандарт ISO 14001, який містить перелік та опис основних елементів системи управління навколишнім середовищем і керівні вказівки щодо їх застосування. Цей стандарт має структуру, подібну до стандарту ISO 9001, що дозволяє поєднати на підприємстві одночасно дві системи.
Зазначаємо, що отримання сертифікату на систему якості ISO 9001 виробника продукції та сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001 виробника продукції можливе будь-яким суб’єктом господарської діяльності (юридичні та фізичні особи).
Тому Ваше твердження щодо дискримінаціності вимоги надання вищезазначених сертифікатів є не обґрунтованим та безпідставним, що свідчить про навмисне затягування процедури державних закупівель через систему публічних державних закупівель ProZorro.
Статус вимоги:
Не задоволено