• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Робочі станції

Торги не відбулися

208 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 085.00 UAH
Період оскарження: 07.11.2019 14:35 - 19.11.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Умови

Номер: fb3997cc3d3e4a83bc4a43a3f34d6d19
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-07-001703-b.c1
Назва: Умови
Вимога:
До уваги Замовника! Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Серед вимог Замовник вказує, що: «5.3.6. Проводити гарантійне обслуговування Товару, протягом гарантійного строку: закріпити сервісного спеціаліста; терміново (протягом 3-х годин) зреагувати на його виклик для безкоштовного ремонту з необхідною заміною запчастин; усунення дефектів проводити протягом одного робочого дня. Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню дефектів/ремонту протягом одного робочого дня, тож ця вимога не є правомірною. Для Учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо за одну добу провести заміну товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту. Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути строки виконання заявки сервісного обслуговування в сторону збільшення з моменту отримання заявки від Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Замовником встановлено вимогу, враховуючи потреби закладу Замовника. Замовник не має змогу передбачити усі можливі випадки та усі строки обслуговування. Зазначений строк є загальноприйнятним, однак, у разі встановлення неможливості усунення недоліку з вмотивованих підстав, під час виконання договору, за взаємним погодженням сторін кожен окремий випадок звернення буде додатково обговорено на предмет строку виконання, у разі, якщо буде аргументовано, що виконання у встановлений строк технічно не можливе. А також звертаємо Вашу увагу, що постачальник зобов’язаний здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування товару, для чого вимагається наявність сервісного центру в м. Харкові, згідно додатку 4 до ТД. Це обумовлено необхідністю швидко вирішувати проблемні ситуації, що можуть виникнути у зв’язку з недоліками товару для забезпечення безперебійної роботи.I
Статус вимоги: Відхилено