-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 60709 Пелюшка
Завершена
1 086 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 086.54 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 086.54 UAH
Період оскарження:
06.11.2019 22:38 - 17.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
2b8ad1bc31734d3cbf38351c93bd88ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-06-002023-c.b2
Назва:
Скарга на порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) було оголошено про проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару Поглинаючі пелюшки (розмір 60х90) (код ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення, НК 024:2019: 60709 Пелюшка вбирає), замовником яких є ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі по тексту – Замовник), опублікувавши оголошення № UA-2019-11-06-002023-c в електронній системі ProZorro.
Рішення Замовника, що оскаржується стало відомо ТОВ «Б-777» 02 грудня 2019 року, в день, коли Замовником було опубліковано Протокол засідання тендерного комітету №163 від 02.12.2019р. про визнання переможця ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ».
Відповідно до частини 2 пункту 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» – скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Згідно частини 3 пункту 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Б-777» не погоджується з рішенням Замовника щодо дискваліфікації і відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Б-777», як такої, що суперечить Закону та про визнання переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ».
Оскільки, вважаємо, що пропозиція ТОВ «Б-777» була відхилена внаслідок необ’єктивної та упередженої оцінки тендерної пропозиції з причин, які не впливають на якість продукції, так як учасником запропонована високоякісна продукція у відповідності з вимогами замовника. Водночас, технічні характеристики товару запропонованого ТОВ «Б-777» повністю відповідають технічним характеристикам товару, що вимагається Замовником.
ТОВ «Б-777» приймало участь у процедурі відкриті торги на закупівлю товару Поглинаючі пелюшки (розмір 60х90) згідно Коду ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення НК 024:2019: 60709 Пелюшка вбирає (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-06-002023-c).
У вищезазначеному тендері приймали участь й інші учасники, серед яких:
Учасник Остаточна пропозиція
1 ТОВ "Б-777" 514 225,95 грн з ПДВ
2 ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" 682 653,58 грн з ПДВ
3 ТОВ "ГЛОБАЛ-СТАР ЛТД" 785 652 грн з ПДВ
4 ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 947 797,20 грн з ПДВ
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Б-777» на відповідність вимогам тендерної документації Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Б-777» з наступних підстав:
1. Учасник не виконав вимогу тендерної пропозиції та не підтвердив документально у складі своєї пропозиції наявності у володінні складського приміщення (не надав копії правовстановлюючих документів або копію відповідного договору з актом прийому-передачі).
2. Учасник не виконав вимогу тендерної пропозиції та не надав у складі своєї пропозиції довідку із обслуговуючого банку про відкриті рахунки.
Вважаємо, рішення Замовника щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Б-777», безпідставним та неправомірним з наступних підстав.
1. Так, ТОВ «Б-777» не володіє складським приміщенням. Однак, ТОВ «Б-777» надаються логістичні послуги згідно Договору про надання логістичних послуг №ЛП-518/19 від 01.11.2019р., укладеного між ТОВ «Б-777» та ТОВ «Лайен Транс», про що вказано у довідці, що міститься у складі тендерної пропозиції (файл «Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази Київ.pdf»). В свою чергу, ТОВ «Лайен Транс» використовує приміщення на підставі Договору оренди нежитлового приміщення №ОР-508/19 від 01.11.2019р., укладеного між ТОВ «Лайен Транс» та ТОВ «ФІКСЕР». На підтвердження даної обставини, ТОВ «Б-777» у складі тендерної пропозиції було надано копію Договору про надання логістичних послуг (файл «Логістичні послуги Лайен Транс - Б-777.pdf») та копію Договору оренди нежитлового приміщення та копію акту прийому передачі нежитлового приміщення (файл «Фіксер ТОВ-ЛАЙЕН ТРАНС ТОВ №ОР-508-19 від 01.11.19.pdf»).
Тому, учасником ТОВ «Б-777» було дотримано вимогу тендерної пропозиції та підтверджено документально у складі своєї пропозиції наявність у користуванні складського приміщення, надавши копії відповідних договорів з актом прийому-передачі.
2. Замовником в електронній системі публічних закупівель України ProZorro було опубліковано «Додаток 4. Проєкт договору», в якому п. 4.6. було зазначено: Розрахунок за поставлений товар здійснюється відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України, протягом семи банківських днів після надходження бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Для цілей укладання договору у складі пропозиції надати довідку із обслуговуючого банку про відкриті рахунки.
Згідно частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Водночас, відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тобто, договір про закупівлю укладається з учасником-переможцем закупівлі після проведення аукціону, оцінки пропозицій та розгляду замовником тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації. В той час, коли тендерна документація містить інформацію та перелік документів, які необхідно надати учасникам в складі тендерних пропозицій до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Тому, не надання Учасником у складі своєї пропозиції довідки із обслуговуючого банку про відкриті рахунки не є причиною для дискваліфікації такого учасника, оскільки дана вимога не містилась у тендерній документації Замовника.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Нашим Товариством були дотримані всі вимоги Замовника, надані відповідні документи та, найголовніше, було запропоновано найбільш економічно вигідну ціну пропозиції – 514 225,95 грн з ПДВ. Однак, не зважаючи на це, тендерним комітетом Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було безпідставно дискваліфіковано тендерну пропозицію ТОВ «Б-777» та визнано переможцем торгів учасника – ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" з остаточною пропозицією 682 653,58 грн з ПДВ, що на 168 427,63 грн.(сто шістдесят вісім тисяч чотириста двадцять сім грн. 63 коп.) вища (!!!) за остаточну пропозицію ТОВ «Б-777».
З огляду на вищевикладене, є всі підстави вважати, що рішення Замовника щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «Б-777» є необ’єктивним та неправомірним і може призвести до неефективного витрачання державних коштів.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону, а також враховуючи вищезазначене, -
ПРОСИМО:
1) прийняти Скаргу до розгляду;
2) призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою;
3) зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ».
Додатки:
1. Документи, що підтверджують право підпису Скарги;
2. Підтвердження плати за подання скарги, платіжне доручення №32784 від 11 грудня 2019 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ Кудрінський.pdf 12.12.2019 17:37
- Протокол зборів.pdf 12.12.2019 17:37
- СКАРГА Департамент соціальної політики КМДА.pdf 12.12.2019 17:37
- Платіжне доручення.pdf 12.12.2019 17:37
- рішення від 16.12.2019 № 18640 + лист Замовнику .pdf 16.12.2019 20:40
- Інформація про перенесення розгляду скари від 12.12.2019 № UA-2019-11-06-002023-c.b2.pdf 18.12.2019 16:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.12.2019 № 19013.pdf 21.12.2019 16:32
- рішення від 20.12.2019 № 19013 .pdf 24.12.2019 21:16
- Пояснення по суті скарги 2023.pdf 17.12.2019 12:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.12.2019 17:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.12.2019 21:17
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника про дискваліфікацію
Номер:
afc1aded89a24a0b837dd45775d47b2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-06-002023-c.b1
Назва:
Вимога на рішення Замовника про дискваліфікацію
Вимога:
Вважаємо Ваше рішення щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Б-777», безпідставним та неправомірним з наступних підстав.:
1. ТОВ «Б-777» не володіє складським приміщенням. Однак, ТОВ «Б-777» надаються логістичні послуги згідно Договору про надання логістичних послуг, укладеного між ТОВ «Б-777» та ТОВ «Лайен Транс», про що вказано у довідці, що міститься у складі тендерної пропозиції («Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази Київ.pdf). В свою чергу, ТОВ «Лайен Транс» використовує приміщення на підставі договору оренди, укладеного між ТОВ «Лайен Транс» та ТОВ «ФІКСЕР». На підтвердження даної обставини, ТОВ «Б-777» у складі тендерної пропозиції було надано копію Договору про надання логістичних послуг (Логістичні послуги Лайен Транс - Б-777.pdf) та копію Договору оренди нежитлового приміщення та копію акту прийому передачі нежитлового приміщення (Фіксер ТОВ-ЛАЙЕН ТРАНС ТОВ №ОР-508-19 від 01.11.19.pdf).
Тому, учасником ТОВ «Б-777» було дотримано вимогу тендерної пропозиції та підтверджено документально у складі своєї пропозиції наявності у користуванні складського приміщення, надавши копії відповідних договорів з актом прийому-передачі.
2. Замовником у своїй тендерній документації не вимагалось надання Учасниками тендеру, у складі своєї пропозиції, довідки із обслуговуючого банку про відкриті рахунки.
Тому, не надання Учасником у складі своєї пропозиції довідки із обслуговуючого банку про відкриті рахунки не є причиною для дискваліфікації такого учасника, оскільки дана вимога не містилась у тендерній документації Замовника.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Нашим Товариством були дотримані всі вимоги Замовника, надані відповідні документи та, найголовніше, було запропоновано найбільш економічно вигідну ціну пропозиції – 514 225,95 грн з ПДВ. Однак, не зважаючи на це, Вами було безпідставно дискваліфіковано тендерну пропозицію ТОВ «Б-777» та визнано переможцем торгів учасника – ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" з остаточною пропозицією 682 653,58 грн з ПДВ, що значно перевищує остаточну пропозицію ТОВ «Б-777».
З огляду на вищевикладене є всі підстави вважати, що Ваше рішення є необ’єктивним та може призвести до неефективного витрачання державних коштів.
На підставі вищезазначеного, вважаємо неправомірним відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Б-777» та
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення (Протокол засідання тендерного комітету Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №163 від 02.12.2019р.) про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Б-777», оскільки причини для дискваліфікації є безпідставними.
ПОПЕРЕДЖАЄМО – В разі не виконання нашої вимоги змушені будемо звернутись зі скаргою до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, а також звернутись до інших компетентних органів для захисту своїх законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
04.12.2019 18:32
Вирішення:
Добрий день.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Б-777» на відповідність вимогам тендерної документації тендерним комітетом було встановлено її невідповідність, оскільки учасник ТОВ «Б-777» не виконав наступні вимоги тендерної документації:
1) Так, додатком 1 “Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям” тендерної документації встановлена наступна вимога для учасників:
“Учасник має підтвердити наявність у володінні складського приміщення на території України, придатного для належного зберігання товару у період проведення закупівлі. На підтвердження наявності у володінні складського приміщення Учасник надає копії правовстановлюючих документів на приміщення та/або копію відповідного договору на цей бюджетний рік з актом прийому-передачі, що підтверджує фактичне володіння приміщенням.”
Разом з цим, учасник ТОВ «Б-777» у складі своєї тендерної пропозиції надав Договір про надання логістичних послуг № ЛП-518/19 від 01.11.2019. Проте, зазначений договір не підтверджує фактичне володіння приміщенням та не містить акту прийому-передачі приміщення учаснику ТОВ «Б-777».
2) Так, у пункті 4.6. додатку 4 “Проєкт договору”, що є невід'ємною частиною тендерної документації, встановлена наступна вимога для учасників:
“Для цілей укладання договору у складі пропозиції надати довідку із обслуговуючого банку про відкриті рахунки.” Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Б-777» не містилося такої довідки.
Враховуючи викладене та приймаючи до уваги позицію АМКУ з аналогічних питань (пункт 1.3 рішення АМКУ № 12778-р/пк-пз від 14.12.2018, пункт 3 рішення АМКУ № 901-р/пк-пз від 28.01.2019), тендерним комітетом прийнято правомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Б-777».
Статус вимоги:
Відхилено