-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
(ДК 021:2015 45312100-8 Встановлення системи пожежної сигналізації ) (Надання послуг з виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування в приміщенні Управління Державної казначейської служби України в Ічнянському районі Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, м.Ічня, вул. Героїв Майдану,8 )
Завершена
75 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 377.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 377.00 UAH
Період оскарження:
06.11.2019 17:25 - 12.11.2019 17:29
Вимога
Вирішена
Надмірні вимоги тендерної документації
Номер:
c70b2da607604eaeb337fad11445fec7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-06-002640-b.b4
Назва:
Надмірні вимоги тендерної документації
Вимога:
В Додатку 3 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам» Замовником вказано наступні документи
1. Довідка про наявність обладнання та матер.-техн. бази
2. Довідка про наявність працівників
Звертаємо Вашу увагу, що
І) відповідно ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»
Постанови КМУ від 5.08.15 р. № 609 «Про затвердження переліку органів ліцензування ...» органом ліцензування надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено ДСНС України
ІІ) Ліцензійні умови (далі ЛУ) провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені Постановою КМУ від 23.11.16 № 852 визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів (ст.1) до яких нележать 1) відомості про дотримання технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази… за формою згідно з додатком 2;
2) відомості про наявність мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) за окремими посадами… за формою згідно з додатком 3;
3) копії документів, що підтверджують право власності (оренди) здобувача ліцензії на обладнання та виробничі приміщення, необхідні для провадження відповідного виду господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими ЛУ;
4) копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти і стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками, які залучаються до провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими ЛУ…»
ІІІ) ДСНС України (орган ліцензування) на підставі ЛУ та Постанови КМУ від 05.09.18 №716 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, і встановлюється періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з надзвичайних ситуацій» здійснює періодичний контроль за додержанням Ліцензіатом встановлених Законодавством вимог щодо виконання протипожежних робіт.
IV) Форми довідок, які вимагаються замовником в п.п. 1,2 додатку 3 не відповідають формі, встановленій ЛУ.
V) Державна казначейська служба України та її територіальні органи не мають повноважень та компетенції проводити оцінку та/або перевірку суб’єктів господарської діяльності на відповідність вимогам чинного законодавства у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
VI) Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, ...».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.16, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином вимоги замовника 1, 2 (додаток 3) є такими, що не ґрунтуються на нормах Законодавства України і підлягають скасуванню.
Вимагаємо внести зміни до документації закупівлі та виключити вищезазначені вимоги.
В разі невиконання нашої вимоги залишаємо за собою право оскарження Ваших дій до керівних органів ДКСУ, інших контролюючих та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2019 15:41
Вирішення:
Додаток 3 оновлено з урахуванням вимог скарги
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Технічна документація неповна
Номер:
9b8bf09e989946eeb815b8d612763753
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-06-002640-b.c3
Назва:
Технічна документація неповна
Вимога:
В специфікації обладнання відсутня кількість обладнання.
Прохання виправити недолік.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2019 09:38
Вирішення:
Недолік виправлено. Скан-копію специфікації додано до документів оголошення
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Нерозміщення технічної документації
Номер:
47d5d3fdfe1146a883f5bfaf8203d919
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-06-002640-b.c2
Назва:
Нерозміщення технічної документації
Вимога:
нерозміщення технічної докумен
Опис:
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядок здійснення допорогових закупівель регламентований Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016. Відповідно до п. 6.3. вищезазначеного порядку, “Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Як порушення вищенаведеного, при оголошені закупівлі ID UA-2019-11-06-002640-b Замовником не оприлюднено документацію в електронній системі закупівель, робочу проектну документацію на об'єкт, що унеможливлює обрахунок об'ємів та вартості робіт та подання пропозиції учасником. Вимагаємо ТЕРМІНОВО розмістити в документах закупівлі робочу проектну документацію і припинити ПОРУШЕННЯ Законодавства України
Підписати ЕЦП/КЕП
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2019 15:59
Вирішення:
локальний кошторис та специфікацію додано до документів оголошення закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
нерозміщення технічної докумен
Номер:
61583efd3a654161b7370c1258e465bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-06-002640-b.a1
Назва:
нерозміщення технічної докумен
Вимога:
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядок здійснення допорогових закупівель регламентований Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016. Відповідно до п. 6.3. вищезазначеного порядку, “Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Як порушення вищенаведеного, при оголошені закупівлі ID UA-2019-11-06-002640-b Замовником не оприлюднено документацію в електронній системі закупівель, робочу проектну документацію на об'єкт, що унеможливлює обрахунок об'ємів та вартості робіт та подання пропозиції учасником.
Вимагаємо ТЕРМІНОВО розмістити в документах закупівлі робочу проектну документацію і припинити ПОРУШЕННЯ Законодавства України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2019 15:50
Опис причини скасування:
помилки в тексті
Дата скасування:
07.11.2019 15:50