• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний зубопротезної лабораторії КНП «Київська стоматологія» за адресою: м. Київ, вул. Пимоненко 10А

Торги не відбулися

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 06.11.2019 16:39 - 17.11.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено

однакове технічне завдання

Номер: f7d6e87f9b5544ea987f5e6ba7b031bd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-06-000923-a.c3
Назва: однакове технічне завдання
Скарга:
Добрий день дайте відповідь будь ласка чому у Вас у закупівлі "капітальний ремонт операційно-хірургічного відділення КНП "Київська стоматологія" за адресою: м. Київ, вул. Пимоненко, 10А" та "Капітальний ремонт зубопротезної лабораторії КНП "Київська стоматологія" за адресою: м. Київ, вул. Пимоненко, 10А" ідентичне технічне завдання Додаток № 3 ?
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: виконано
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 13.11.2019 18:41
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.11.2019 17:35
Автор: Приватне підприємство "Будремкомплект", Корбут Віталій Миколайович 380442437578, kbs2004@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 73e0a374fdd5441ebd9c8ccda46d5010
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-06-000923-a.b2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимога в Додатку №1 :1.3. Документально підтверджена наявність в учасника складського та офісного (адміністративного) приміщень, що знаходиться на території України, що зазначені \ довідці згідно вимог п.1.2 цього додатка, шляхом надання одного з наступних документів: 1.3.1. документ, що підтверджує право власності учасника на складське та офісне (адміністративне) приміщення; 1.3.2. діючий договір, що підтверджує наявність у учасника права користування складським та офісним (адміністративним) приміщеннями. являється дискримінаційною, оскільки дані Договори містять конфіденційну інформацію та не є обовязковими для подання учасниками, згідно діючого Законодавства України, а саме ЗУ "Про публічні закупівлі" Стаття 16. Кваліфікаційні критерії: 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо Вас прибрати дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1)Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації. 2) Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). На наш погляд, вимога щодо надання документів на підтвердження права власності складського/офісного приміщення або договір оренди на право користування складським/офісним приміщенням цілком відповідає вимогам ст.16 Закону і жодним чином не призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.11.2019 16:30
Підтвердження вирішення: 1)Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації. 2) Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). На наш погляд, вимога щодо надання документів на підтвердження права власності складського/офісного приміщення або договір оренди на право користування складським/офісним приміщенням цілком відповідає вимогам ст.16 Закону і жодним чином не призводять до дискримінації учасників.
Вимога
Відкликано скаржником

Відсутність Додатку №1

Номер: e9486e793da5478b9b45a00cbab0603b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-06-000923-a.b1
Назва: Відсутність Додатку №1
Вимога:
Просимо додати Додаток №1 до ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Вже додали, дякую!
Дата скасування: 08.11.2019 10:34