-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Оксаліплатин, Паклітаксел,Іринотекан,Цисплатин
кошти місцевого бюджету
Торги відмінено
528 271.38
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 641.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 641.36 UAH
Період оскарження:
06.11.2019 15:51 - 17.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Розділ предмету закупівлі за принципом 1Лот=1МНН
Номер:
19056422e92046279a6e86eea89799cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-06-001485-c.b1
Назва:
Розділ предмету закупівлі за принципом 1Лот=1МНН
Вимога:
Доброго дня,
Для усунення дискримінаційних вимог та у відповідності до спільного листа МЕРТ та МОЗ України від 19.12.2018 р. № 01.7/33810, просимо Вас розділити загальний предмет закупівлі на окремі Лоти, за принципом один МНН-один ЛОТ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2019 10:12
Вирішення:
Розглянувши Ваше звернення, тендерним комітетом вирішено визначити предмет закупівлі в цілому, без поділу на лоти. Згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Згідно пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 (далі – Порядок). Згідно з Порядком замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Отже, відповідно до Закону замовник при визначенні предмета закупівлі (окремої частини предмета закупівлі) має керуватися саме Порядком, який є нормативно-правовим актом. Таким чином, поділ предмета закупівлі на лоти є правом замовника, оскільки норма абзацу сьомого пункту 1 розділу ІІ Порядку не є імперативною. Ця позиція підтверджується і в листі Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06, в якому зазначається, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. У пункті 25 Рекомендацій Антимонопольного комітету Україну від 30.03.2018 №4-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» (далі – Рекомендації) зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу.
Отже, керуючись диспозитивними нормами Закону та Порядку, Замовник використав своє право та сформував предмет закупівлі.
Також, у пункті 31 Рекомендацій зазначається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій. Поряд з цим, у вказаних Рекомендаціях зазначено, що до порушень конкуренції на відповідних ринках лікарських засобів призводить ситуація коли в один лот включають як замінні, так і незамінні «ексклюзивні» лікарські засоби (у тому числі ті, які знаходяться під патентним захистом, ті, що мають лише одного виробника). Зазначаємо, що серед переліку предмету закупівлі, відсутні лікарські засоби, який можуть вважатися «ексклюзивними», тобто відсутні лікарські засоби, включення яких в загальний перелік, може призвести до порушення або спотворення конкурентного середовища. Щодо кожної позиції є щонайменше два лікарських засоби різних виробників, що можуть бути запропоновані потенційними учасниками.
Статус вимоги:
Не задоволено