• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вата мінеральна

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

Завершена

1 362 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 626.00 UAH
Період оскарження: 06.11.2019 15:47 - 22.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

скасування рішення щодо визначення переможця

Номер: ffb5dcf43afe4c90b779cadfcc6d3c9e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-06-001437-c.b2
Назва: скасування рішення щодо визначення переможця
Вимога:
шановний замовнику, те, що документи згідно додатку №5 надані учасником тендерному комітету вчасно і в повному обсязі відомо лише вам, а не іншим учасникам процедури. Вами порушено принцип дотримання відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, визначений ст. 3 Закону. Вимагаємо дотримуватись вимог Закону, а не керуватись виключно своєю тендерною документацією. Члени тендерного комітету допустили порушення Закону, за які передбачена персональна відповідальність за прийняті рішення або бездіяльність відповідальних осіб.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу повідомляємо: Додаток 5 Тендерної документації та його вимоги (спосіб підтвердження) розроблені відповідно ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема – «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі». Крім того тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ТОВ ЄГУ ПРОМПОСТАЧ не завантажив документи за ст.17 Закону протягом 5-ти днів з дня отримання учасником повідомлення про намір укласти договір, чим порушив ст. 3, ст.14, ст.17 Закону

Номер: 3ca53c209a2f49c2b4cfa99dcf3086bf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-06-001437-c.b1
Назва: ТОВ ЄГУ ПРОМПОСТАЧ не завантажив документи за ст.17 Закону протягом 5-ти днів з дня отримання учасником повідомлення про намір укласти договір, чим порушив ст. 3, ст.14, ст.17 Закону
Вимога:
Вимагаємо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ ЄГУ ПРОМПОСТАЧ в зв'язку із неподанням документів, що передбачені Законом України "Про публічні закупівлі" для переможця, а саме довідок за ст. 17 Закону, що мають бути завантажені на веб-портал уповноваженого органу у термін 5 днів з дня отримання учасником повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до статті 3 Закону принципом здійснення закупівлі є, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на виконання вказаного принципу учасники повинні застосовувати електронну систему для завантаження документів, що вимагаються Законом, на всіх стадіях закупівельного процесу. Відповідно до Статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Враховуючи те, що вказаним учасником не дотримано вимог Закону, тендерний комітет замовника зобов'язаний скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ ЄГУ ПРОМПОСТАЧ. У разі недотримання замовником вимог Закону, ми змушені будемо звернутись в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу повідомляємо: відповідно до ч.3 ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі». Відповідно до тендерної документації зміни 1 нова редакція 44110000-4 Конструкційні матеріали (вата мінеральна) затвердженого рішенням тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» « 18 » листопада 2019 р., опублікованій в електроній системі закупівель веб-порталі Рrozorro Уповноваженого органу з питань закупівель UA-2019-11-20-001192-b. визначено надання таких документів переможцем процедури закупівлі згідно до Розділу І. Додатку №5 тендерної документації, а саме: Документи відповідно Додатку №5 ТД надаються переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою (за наявності)*. Зокрема, подання здійснюється особисто або поштою за адресою: бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318 (тел.+38-044-309-75-21), м. Київ, 01032. Зазначені вами документи надані відповідно додатку №5 тендерної документації. Крім того тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено