• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція

Завершена

52 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 520.00 UAH
Період оскарження: 06.11.2019 11:54 - 11.11.2019 12:47
Вимога
Залишено без розгляду

Хабарнику

Номер: 9b8e0143ef904014947f7328dd0b8d2e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-06-000880-b.c6
Назва: Хабарнику
Вимога:
Ми не гаємо час на листування з хабарником- направляємо листи до вказних у попередній вимозі контролюючі органи!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

До вимоги

Номер: f243eb06fa7f4cb2adae1cbd741b1a55
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-06-000880-b.c5
Назва: До вимоги
Вимога:
Також Хабарнику звертаємо вашу увагу, що ціни на продукцію пропозиції, яку ви акцептуєте, в середньому на 60% вищі за прайсові ціни виробників, про що ми, звісно, сповістимо розпорядника коштів та антикорупційні органи. Адже це не що інше, як штучне підвищення ціни Учасником для того, щоб потім посадові особи замовника отримали неправомірну вигоду - хабар!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 7f24e81687664f0eb4d1e4e10ecdb189
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-06-000880-b.c4
Назва: Вимога!
Вимога:
Чергова спроба цього замовника-хабарника провести корупційну закупівлю! Різниця в сумах пропозицій складає 64% - 20000,00 грн!!!! Тобто це сума хабаря, який отримує головний лікар та головна медична сестра! Ми зверталися до Замовника до закупівлі стосовно дискримінаційного МТЗ, на що хабарник відповідав, що не дозволяє еквіваленти, тому що у нього вже є домовленість зі "своїм" постачальником про отримання 64% хабаря! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, відповідність стандартам EN, які ніякого відношення до України не мають, вказані унікальні характеристики засобів, які характерні тільки зазначеним в документації торговим маркам! Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 та від 20.03.2019 № 11, якими регулюються допорогові закупівлі, вимог щодо обов’язку Замовника встановлювати чи передбачати «еквіваленти» не передбачено, також як і права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками. Отже, при допороговій закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента. Всі вимоги складені з урахуванням специфіки профілю медичної установи, з метою мінімізації ризиків отримання неякісних товарів та враховуючи специфіку діяльності нашої медичної установи Замовник має право самостійно встановлювати вимоги до предмету закупівлі та передбачати або не передбачати закупівлю еквівалентів. Нами не передбачено подання учасниками пропозицій на аналоги (еквіваленти) товару, що закуповується. Тому, замовник має право при здійсненні допорогових закупівель закуповувати те, що йому конкретно потрібне. Також, як ми вже просили звернути увагу на те, що у разі надання Учасниками пропозицій щодо участі у процедурі закупівлі дезінфекційних засобів, їх пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі. В іншому випадку такі пропозиції будуть відхилені як такі, що не відповідають умовам зазначеним в закупівлі. А також особливо хочемо звернути Вашу увагу на те, що Ваша вимога містить погрози, насильництво, вимагання та образи Замовника. Конституція України визначає, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю (стаття 3), та встановлює обов'язок кожного неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей (стаття 68). Кожен має право на повагу до його гідності та честі (ст. 297 ЦК України), а також право на недоторканість своєї ділової репутації (ст. 299 ЦК України). Порушення цих прав є підставою для настання відповідальності, передбаченої законодавством.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 3af44b90c8444713af0d2865986d9681
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-06-000880-b.a3
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу на те, що допорогові закупівлі не регулюються Законом України "Про публічні закупівлі", а також на той факт, що наказ ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» втратив чинність 19.03.2019 року. Тож, використання та посилання Учасником на нечинний Наказ не може бути підставою для задоволення Вашої вимоги щодо внесення змін в оголошення. Відповідно до наказів ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", якими регулюються допорогові закупівлі, вимог щодо обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти»не передбачено, також як і права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками. Отже, при допороговій закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента. Всі вимоги складені з урахуванням специфіки профілю медичної установи, з метою мінімізації ризиків отримання неякісних товарів та враховуючи специфіку діяльності нашої медичної установи Замовник має право самостійно встановлювати вимоги до предмету закупівлі та передбачати або не передбачати закупівлю еквівалентів. Нами не передбачено подання учасниками пропозицій на аналоги (еквіваленти) товару, що закуповується. Також, у разі надання Вами пропозиції щодо участі у процедурі закупівлі дезінфекційних засобів, просимо Вас врахувати, що пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі. Також хочемо зазначити, що Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад зі спробою примушення закупівлі продукції неналежної якості та такої, що не відповідає нашим потребам.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: b3e77d9b315b4588add27c706eeeaf50
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-06-000880-b.a2
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Дезеліт Д60 це звичайний пральний порошок, який не зареєстрований як засіб дезінфекційний. Ви же закуповуєте дезінфекційні засоби за кодом 24450000-3 Агрохімічна продукція. Вимагаємо прибрати його з документації!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до Вашої вимоги були внесені відповідні зміни до оголошення.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: bb30b58907d4409f8e1d51b51386b0ed
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-06-000880-b.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! На засіб "Дезеліт Т 60" закінчився термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію. Вимагаємо прибрати його з документації!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до Вашої вимоги були внесені зміни до оголошення
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так