-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ (Кошти місцевого бюджету)
Торги відмінено
1 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 500.00 UAH
Період оскарження:
06.11.2019 11:07 - 28.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
872ae41b4a5e475a821c8ba45d1a3302
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-06-000391-c.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Золотоніська.pdf 27.11.2019 23:53
- Квитанція27.pdf 27.11.2019 23:53
- Рішення №17640 від 29.11.2019+ лист замовнику.pdf 29.11.2019 21:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.12.2019 №18577.pdf 16.12.2019 14:28
- Рішення від 13.12.2019 №18577.pdf 18.12.2019 20:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.11.2019 23:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.12.2019 20:52
Вимога
Залишено без розгляду
вимога до тендерної документації
Номер:
b4db140c8ae74e0f8b5287232bcf7a05
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-06-000391-c.b1
Назва:
вимога до тендерної документації
Вимога:
вимога до тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Золотоноша.pdf 06.11.2019 17:24
- ПРОТОКОЛ відповідь.docx 11.11.2019 12:17
Дата подачі:
06.11.2019 17:24
Вирішення:
«За результатами розгляду вимоги про усунення порушення учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Газова компанія «Інвестсервіс» (код ЄДРПОУ:38983870) № UA-2019-11-06-000391-c.b1 від 06-11-19р. тендерний комітет Золотоніської загальноосвітньої санаторної школи-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради повідомляє про наступне:
Відповідно до пункту 1 ДСТУ ISO 9001:2015 даний стандарт визначає вимоги до системи управління якістю, якщо організація:
а) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
б) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Наявність в учасників Процедури закупівлі сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості надання послуг з постачання товару, що постачається, злагодженості дій під час впровадження, а тому надійнішого використання бюджетних коштів за призначенням.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)тендерна документація повинна містити: «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015).Вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону .
Крім того, наголошуємо, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі.
2. Статтею 2 Закону України «Про охорону праці» передбачено: «Дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих».
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Статтею 13 Закону України «Про охорону праці» задекларовано наступну вимогу:
«Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме:
створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання …»
Основним нормативним актом, що регламентує порядок та види навчання, а також форми перевірки знань з охорони праці є НПАОП 0.00-4.12-05 “Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці”. Даний нормативний документ спрямований на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці, яке проводиться з працівниками в процесі трудової діяльності.
Вимоги Типового положення є обов’язковими для виконання усіма центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб’єктами господарської діяльності незалежно від форми власності та видів діяльності.
Нагляд за дотриманням даного Типового положення здійснюють органи державного нагляду за охороною праці, а контроль служби охорони праці центральних та місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та підприємств.
Посадові особи, діяльність яких пов’язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці. У разі виявлення у працівників, у тому числі посадових осіб, незадовільних знань з питань охорони праці, вони повинні у місячний строк пройти повторне навчання і перевірку знань.
Працівники, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці, до роботи не допускаються.
Відповідальність за організацію та здійснення інструктажів, навчання та перевірки знань з питань охорони праці покладається на роботодавця.
Тендерним комітетом було прийнято рішення: Тендерна документація відповідає приписам Закону, а тому така Вимога не підлягає задоволенню»
Статус вимоги:
Не задоволено