• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт житлового будинку - експертне обстеження 2-х ліфтів – пр. Миру, 129 (1-2) у м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

16 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81.50 UAH
Період оскарження: 06.11.2019 09:57 - 11.11.2019 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Про скасування рішення щодо дискваліфікації учасника ДП "Донецький ЕТЦ"

Номер: 44ae82835b4041c0afd19db2f4d9ef81
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-06-000309-b.c2
Назва: Про скасування рішення щодо дискваліфікації учасника ДП "Донецький ЕТЦ"
Вимога:
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій у закупівлі № UA-2019-11-06-000309-b взяли участь 3 учасники: 1. Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» (ЄДРПОУ 23182908) 2. ТОВ «Ліфтексперт» (ЄДРПОУ 38755677) 3. ТОВ «Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування» (ЄДРПОУ 31445850) Ціна учасника Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, згідно Протоколу (рішення) Замовника №171ЕО від 20.11.2019 р. пропозиція учасника ДП «Донецький ЕТЦ» була відхилена через те, що: довідка, надана учасником до п.3 переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, має посилання на довіреність, номер та дата якої не співпадає з прикладеною копією. У відповідності до п.3 Переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (далі – Перелік документів), викладеної в складі тендерної документації до закупівлі, Замовником було зазначено: «3. Довідка, складена в довільній формі, яка містить відомості про підприємство або фізичну особу: - повна назва учасника; - код ЄДРПОУ або ІПН (для фізичних осіб); - реквізити (адреса юридична та фактична, E-mail, контактний телефон); - керівництво – (посада, П.І.Б); - банківські реквізити.» На виконання п.3 Переліку документів учасником ДП «Донецький ЕТЦ» було надано Довідку про учасника вих.№523.01 від 13.11.2019 р., в п.12 якої було зазначено контактну Любімову О.В. за довіреністю №50 від 12.12.2018 р. Згідно п.2 Переліку документів учасником ДП «Донецький ЕТЦ» було надано копію довіреності Любімової О.Л. №44 від 05.11.2019 р. на представництво інтересів підприємства на торгівельних майданчиках для державних закупівель, комерційних тендерів та аукціонів з продажу та оренди майн0а. Зазначення іншого номеру та дати видачі довіреності представника учасника ДП «Донецький ЕТЦ» у довідці вих.№523.01 від 13.11.2019 р. відбулося внаслідок механічної помилки під час складення її тексту. Обсяг повноважень представника учасника ДП «Донецький ЕТЦ» Любімової О.В. згідно довіреності №44 від 05.11.2019 р., копія якої була надана у складі тендерної пропозиції є цілком достатнім для представництва інтересів підприємства та укладання договорів з будь-якими підприємствами, установами, організаціями, включно із Замовником, тому наявність механічної помилки у довідці про учасника стосовно реквізитів довіреності представника учасника, що складається у довільній формі за умови надання належної довіреності не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо відхилення пропозиції учасника ДП «Донецький ЕТЦ» безпідставним. Виходячи з вищевикладеного, Вимагаю: 1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вважаємо Вашу вимогу недоречною оскільки - довідка, надана учасником до п. 3 переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, має посилання на довіреність, номер та дата якої не співпадає з прикладеною копією. Крім того у наданому розрахунку вартості норма часу не відповідає галузевим нормам на проведення експертних робіт у сфері охорони праці та промислової безпеки, а саме не застосовано коефіцієнт К12 (для ліфтів, строк виготовлення якого понад 25, на кожні 5 років понад 25 років), згідно з Картою 49. Додатково повідомляємо, що допорогові закупівлі не регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 втратив чинність. Єдиним документом, що регулює допорогові закупівлі, є наказ ДП “ПРОЗОРРО” вiд 19.03.2019 №10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” та наказ від 20.03.2019 №11, який вносить зміни у нову Інструкцію.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Аргументація рішення

Номер: 3ad5a3e97bed472382cf8e015e2844cb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-06-000309-b.c1
Назва: Аргументація рішення
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСЮ «ЛАБОРАТОРІЯ НЕРУЙНУЮЧОГО КОНТРОЛЮ ТА ТЕХНІЧНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ» спираючись на ЗУ №Про публічні закупівлі», звертається до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, а саме: З яких причин договір, наданий на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за останні 2 (два) роки, з надання послуги з експертного обстеження ліфтів не є аналогічним предмету закупівлі з«експертне обстеження ліфтів». Прошу надати відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, відповідно до вимог Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "Лабораторія НК та ТД" по закупівлі «Капітальний ремонт житлового будинку - експертне обстеження 2-х ліфтів – пр. Миру, 129 (1-2) у м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне. Згідно вимог п.7 переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати договір(-ори), який(-і) є аналогічним(-и) за предметом закупівлі. В рамках цієї закупівлі предметом є капітальний ремонт за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, а учасником надан аналогічний договір на надання послуг за кодом ДК 021:2015: 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, згідно закупівлі UA-2018-05-16-001708-a. Крім того, у наданому розрахунку витрат праці на експертне обстеження з капітального ремонту житлового будинку норма часу не відповідає галузевим нормам на проведення експертних робіт у сфері охорони праці та промислової безпеки, а саме не застосовано коєфіцієнт К12 (для ліфтів, строк виготовлення якого понад 25, на кожні 5 років понад 25 років), згідно з Картою 49.
Статус вимоги: Не задоволено