-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж)
Завершена
2 482 236.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 411.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 411.18 UAH
Період оскарження:
05.11.2019 17:10 - 17.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Технічні та якісні характеристики
Номер:
0cc4b6b627de4ec987abb800a1290e78
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-05-002928-b.c11
Назва:
Технічні та якісні характеристики
Вимога:
Користуючись тим, що Період подачі скарг/вимог почався з 27.11.2019 16:41, вимогаємо звернути увагу, що згідно Додатку 4 п.3 до переліку документів, які повинні бути завантажені учасником, є Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація. Технічну специфікацію учасник завантажив, а де все недостаюче з переліку ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2019 15:10
Вирішення:
АТ "Укрпошта" вдячна за вашу активність та уважність, але наголошує на тому, що вимога подана щодо "оскарження визначення переможця". АТ "Укрпошта" повідомляє, що даний учасник, станом на теперішній час, не визначений переможцем по тендеру Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Повноваження директора
Номер:
94b21fa195ee4770b47b4e574343e39c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-05-002928-b.b10
Назва:
Повноваження директора
Вимога:
У додатку 4 п.4 мова що до прикріплення копій не йдеться. А учасник завантажив документ копію замість оригіналу і у якості підпису використовував русизми, а саме : директор ПП Эверест - XXI, назва якого юридично протиречить п.2.1 Статуту даного учасника. Також не зрозуміло , що в копіі наказу на призначення директора стоїть дата 19 травня 2011 року, а в п.1.2 Статуту учасника паспорт засновнику видано лише 25.02.2014р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2019 15:01
Вирішення:
АТ "Укрпошта" вдячна за вашу активність та уважність, але наголошує на тому, що вимога подана щодо "оскарження визначення переможця". АТ "Укрпошта" повідомляє, що даний учасник, станом на теперішній час, не визначений переможцем по тендеру Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Рекомендаційні листи
Номер:
07c81f594ed84530bad13b3b4040773d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-05-002928-b.c9
Назва:
Рекомендаційні листи
Вимога:
Відкривши документ Учасника "Рекомендаційний лист від Конкорд банк" стало не зовсім зрозуміло, як банк виступає не в ролі клієнта, а в ролі партнера у галузі виробництва реклами. Не зрозуміло - якої реклами ? Медіа, інтернет, smm-просування ? У документі "Наявність досвіду" прізвище представника Укрпошти не співпало з прізвищем з рекомендаційного листа.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2019 14:22
Вирішення:
АТ "Укрпошта" вдячна за вашу активність та уважність, але наголошує на тому, що вимога подана щодо "оскарження визначення переможця". АТ "Укрпошта" повідомляє, що даний учасник, станом на теперішній час, не визначений переможцем по тендеру Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Лист подяка за проекти
Номер:
c332d36bff424ac4b13dfe7ede79d8ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-05-002928-b.c7
Назва:
Лист подяка за проекти
Вимога:
Лист подяка від ТОВ "ЛК-Транс" за проекти викликає велике здивування, тому що тендер був не на проекти, а на світлові вивіски. Також велике здивування викликає той факт, що підпис маркетолога засвідчена печаткою підприємства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2019 11:03
Вирішення:
АТ "Укрпошта" вдячна за вашу активність та уважність, але наголошує на тому, що вимога подана щодо "оскарження визначення переможця". АТ "Укрпошта" повідомляє, що даний учасник не визначений переможцем по тендеру Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Назва Учасника
Номер:
2d80447ef5ed49859e828e61761defd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-05-002928-b.c8
Назва:
Назва Учасника
Вимога:
Просимо учасника пояснити щодо його назви. Участь приймала юридична особа ТОВ "Колорист Україна", а документи прикріплені на юридичну особу ТОВ "Колорист".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2019 11:11
Вирішення:
АТ "Укрпошта" вдячна за вашу активність та уважність, але наголошує на тому, що вимога подана щодо "оскарження визначення переможця". АТ "Укрпошта" повідомляє, що даний учасник не визначений переможцем по тендеру Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Кількість офісів замовника
Номер:
fb49f00625a74011b24d436e107aed64
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-05-002928-b.a6
Назва:
Кількість офісів замовника
Вимога:
Шановні коллеги! Дуже вдячні за участь в такому важливому аукціоні. Шановні ТОВ "КОЛОРИСТ УКРАЇНА", ми правильно зрозуміли, що у довідці про досвід виконання аналогічного договору у Договорі №2 - кількість офісів = 1 ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2019 15:26
Вирішення:
Доброго дня. Повідомляємо, що Замовником буде детально детально вивчено, досліджено та перевірено тендерну пропозицію учасника, відповідно до положень чинного законодавства, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі", та відповідно до умов та вимог, що висувались Замовником у Тендерній документації. Дякуємо за вашу активність та участь в нашій закупівлі!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Поставка Товару та усі необхідні роботи Постачальником - 15 днів
Номер:
e8e83976ee42451c89c285decd14bbec
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-05-002928-b.c5
Назва:
Поставка Товару та усі необхідні роботи Постачальником - 15 днів
Вимога:
Відкриваємо п.5.2.3 - ....Поставка Товару та усі необхідні роботи Постачальником проводяться на підставі Заявки на об’єкт від Покупця до Постачальника у термін не більше 15 робочих днів.
Нагадуємо, що монтаж зовнішньої вивіски та монтаж усередині приміщення табличок, ширм - робиться не в існуючих поштових відділеннях, а в свіжонайманих орендованих приміщеннях, в деяких з котрих буде проводитися ремонт всередині, демонтаж вікон та дверей, покраска фасаду, до яких Постачальник даного тендеру не має жодного відношення та не впливає на терміни виконання цього пилоутворюючого забруднюючого в процесі ремонту. Отже вимогаємо пояснити алгоритм дій Постачальника, коли він отримав заявку на заміри та все заміряв, погодивши з місцевим представником Укрпошти та Генеральним керівництвом Укрпошти, надійшла заявка на об’єкт і лічильник пішов відліковувати 15 днів. Доставляємо через декілька днів на об’єкт продукцію, а нам кажуть - зачекайте, через 15 днів нам будуть вікна міняти з дверима або "ще йде ремонт". Що робити Постачальнику? Піджимають строки виконання договору - може поклеїти плівку на старі вікна - в строки вложилися і нас не оштрафували, але через 15 днів ці вікна демонтують інші виконавці по іншому тендеру; Можемо змонтувати вивіску на 3/4 оштукатурений фасад, тому що строки піджимають. Можемо наклеїти плівку при вуличній температурі менш +8 градусів, тому що строки 15 днів піджимають, а Покупець не дописав ...15 днів АБО по домовленості з Покупцем або з приятних умов температури повітря. Пропонуємо збільшити термін Поставки Товару та усі необхідні роботи Постачальником до 30 днів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.11.2019 15:10
Вирішення:
Замовником буде розглянуто ваше питання щодо внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність заявки на об’єкт п 5.2.3 Проекту договору
Номер:
008f7b42a58b437f96e01aae9a75e657
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-05-002928-b.a4
Назва:
Невідповідність заявки на об’єкт п 5.2.3 Проекту договору
Вимога:
.Відкриваємо п 5.2.3 Проекту договору: ..... Заявка на об’єкт повинна містити наступну інформацію: адресу доставки та монтажу, адресу доставки демонтованих ТМЦ, перелік Продукції та робіт.
Відкриваємо взірець "заявки на об’єкт" та починаємо перевіряти на відповідність:
інформація: адрес доставки та монтажу - є, інформація: адрес доставки демонтованих ТМЦ - є, інформація: перелік Продукції - є,
інформація: перелік РОБІТ - ВІДСУТНЯ, що суперечить вимогам п 5.2.3 Проекту договору. Вимогаємо довести у повну відповідність взірець "заявку на об’єкт", як того вимогає п 5.2.3 Проекту договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.11.2019 14:18
Вирішення:
Замовником буде розглянуто ваше питання щодо внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Технічна специфікація, Форма «Цінової пропозиції» - код УКТЗЕД
Номер:
5f52bd699f0f40959bbe358de4d229d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-05-002928-b.a3
Назва:
Технічна специфікація, Форма «Цінової пропозиції» - код УКТЗЕД
Вимога:
Вимогаємо виправити опечатку - замість коду УКТ ЗЕТ - написати код УКТ ЗЕД (Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.11.2019 13:51
Вирішення:
Доброго дня, Замовник повідомляє, що ваші зауваження враховані та найближчим часом будуть внесені відповідні зміни, дякуємо!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
П 2.2. Проекту договору - .... підтверджується підписаним Сторонами Актом виконаних робіт.
Номер:
f6dffcfb45f549b9928489d3646b603e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-05-002928-b.a2
Назва:
П 2.2. Проекту договору - .... підтверджується підписаним Сторонами Актом виконаних робіт.
Вимога:
Відкриваємо цінову пропозицію - дивимось одиниці вимірювання - штуки та метри погонні/квадратні. Такі слова як роботи, послуги - відсутні. Відкриваємо Заявку на об’єкт - дивимось одиниці вимірювання - штуки та метри погонні/квадратні. Такі слова як роботи, послуги - відсутні. Відкриваємо Заявка на проведення замірів - дивимось одиниці вимірювання - штуки та метри погонні/квадратні. Такі слова як роботи, послуги - відсутні. Вимогаємо додати до тендерної документації взірець акту виконаних робіт, які ВІДСУТНІ в ціновій пропозиції тендерної документації . Наприклад:
проведення замірів на об’єкті - 1 послуга (ціна. сума)
виготовлення макету згідно проведених замірів та погодження його з замовником до початку виробництва - 1 послуга (ціна. сума)
виготовлення вивіски згідно з погодженим макетом: 1 послуга (ціна. сума)
доставка вивіски до місця установки: 1 послуга (ціна. сума)
демонтаж (в разі розміщення на існуючих відділеннях або якщо на локації залишаються колишні вивіски) і доставка знятої вивіски на склад Замовника: 1 послуга (ціна. сума)
монтаж і підключення нової вивіски до електромережі - 1 послуга (ціна. сума)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.11.2019 13:45
Вирішення:
Замовником буде розглянуто ваше питання щодо внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині.
Статус вимоги:
Відхилено