• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 48820000-2 – Сервери (Сервери та сховища даних на Gloud-платформі)

Сервери та сховища даних на Gloud-платформі

Торги не відбулися

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 05.11.2019 17:05 - 16.11.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення Учасника ТОВ "ОФІС СПЕЙС"

Номер: a8f159f6fb19420db49318edd467443f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-05-002905-b.b1
Назва: Вимога на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення Учасника ТОВ "ОФІС СПЕЙС"
Вимога:
Вимога на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення Учасника ТОВ "ОФІС СПЕЙС" Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) номер: UA-2019-11-05-002905-b ДК 021:2015 – 48820000-2 – Сервери (Сервери та сховища даних на Gloud-платформі) 05.11.2019(протокол № 1 від «05» листопада 2019 р.). ТОВ «ОФІС СПЕЙС» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015 – 48820000-2 – Сервери (Сервери та сховища даних на Gloud-платформі), що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 2 від 29.11.2019 р). Підставою для відхилення зазначено наступне – 1)«Відповідно до змісту тендерної пропозиції ТОВ «ОФІС СПЕЙС» відсутня інформація про застосування заходів із захисту довкілля під час поставки товарів\надання послуг\виконання робіт» (відповідно до протоколу) та 2)У складі пропозиції ТОВ «ОФІС СПЕЙС» не надано документи про відповідність товару технічним характеристикам, що пропонуються Учасником(відповідно до протоколу). Скаржник ТОВ «ОФІС СПЕЙС» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстав відхилення повідомляємо наступне – Підстава відхилення № 1) «Відповідно до змісту тендерної пропозиції ТОВ «ОФІС СПЕЙС» відсутня інформація про застосування заходів із захисту довкілля під час поставки товарів\надання послуг\виконання робіт» (відповідно до протоколу) - Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.4 ч.2 Розділу V документації Замовник передбачає застосування заходів із захисту довкілля під час поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі - Учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Агрегати, машини та механізми, що використовуються під час поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, за технічними і функціональними характеристиками повинні відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля, їх експлуатація повинна здійснюватись відповідно до вимог чинного природоохоронного законодавства. Під час поставки товарів/надання послуг/виконання робіт Учасник повинен вживати заходи для захисту довкілля від забруднення. Але ця вимога не стосується надання інформації в вигляді документу у складі тендерної пропозиції. Вимога стосується дій Учасника: «повинен дотримуватися вимог» та «повинен вживати заходи», але аж ніяк не надання даної інформації у вигляді довідки. Окрім того, в Розділі ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції чітко вказано, в яких додатках міститься перелік та форми документів, що потрібно було надати у складі пропозиції Учасникам, зокрема Додаток № 2, 3, 4. В жодному с додатків не сказано, що потрібно надати Замовнику інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля під час поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі. Підстава відхилення № 2)У складі пропозиції ТОВ «ОФІС СПЕЙС» не надано документи про відповідність товару технічним характеристикам, що пропонуються Учасником(відповідно до протоколу). В Розділі ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції вказано, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік та форма згідно з Додатком №2); - інформацією та документами про відповідність товару, що пропонується Учасником, технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, що зазначені у Додатку №4. Тобто ТОВ «ОФІС СПЕЙС» повністю виконало вимоги Замовника: - інформація про відповідність товару, що пропонується Учасником, технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, що зазначені у Додатку №4 зазначено в Архівній папці під назвою «Інформація та документи про відповідність технічним вимогам» в якій містить документ «Технічна специфікація». Документи в Додатку № 4 ніякі не вимагалися. - Згідно з Додатком №2 ч. І, п 14 Оригінали паспортів якості або декларацію виробника на запропонований Учасником товар, для підвердження його технічних характеристик надано в двох архівних папках: 1-ша архівна папка «Інформація та документи про відповідність технічним вимогам» надано файл «Декларація», від виробника, як і вимагалося Замовником 2-га архівна папка «додаток до технічних документів» надано сертифікат відповідності «Supermicro ДСТУ» та «Supermicro ДСТУ додаток» Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. (Замовник оцінив пропозицію ТОВ «ОФІС СПЕЙС» необ’єктивно та упереджено – відхилив за документи яких не вимагалося в тендерній документації, та за документи, які були надані в складі тендерної пропозиції проте Замовник їх не помітив) Отже, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника ТОВ «ОФІС СПЕЙС», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника ТОВ «ОФІС СПЕЙС», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Прийняти рішення про скасування свого рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОФІС СПЕЙС» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 2 від «29» листопада 2019 року та визначити переможцем ТОВ «ОФІС СПЕЙС» в даній закупівлі. З повагою Директор ТОВ «ОФІС СПЕЙС» Осадчий Є.Є. Оригінал вимоги знаходиться в прикрпіленому файлі
Пов'язані документи: Учасник