-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Периферійне обладнання, 30232000-4 (багатофункціональні пристрої)
Завершена
368 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 840.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 840.00 UAH
Період оскарження:
05.11.2019 17:01 - 17.11.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог, у вигляді обов’язку надання підтвердження про право розповсюдження товару
Номер:
57ae5da1fd094696957a8be29daeca41
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-05-001139-c.a1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог, у вигляді обов’язку надання підтвердження про право розповсюдження товару
Вимога:
Шановний, Замовник!
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне.
Додатком № 3 до тендерної документації встановлена вимога про те, що «Учасник має надати документальне підтвердження про право розповсюдження товару, що пропонується Учасником. Таке підтвердження має бути надано офіційними представництвами виробника товару в Україні. У разі, якщо в Україні відсутні офіційні представництва виробників, підтвердження має бути надано офіційними представництвами, що відповідають за регіон. Документ повинен містити посилання на оголошення про заплановану закупівлю даних торгів».
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Багатофункціональний пристрій) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Враховуючи наведене, керуючись п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося із даною вимогою про виключення умови з Додатку № 3 до тендерної документації – п.5 ( «Учасник має надати документальне підтвердження про право розповсюдження товару, що пропонується Учасником. Таке підтвердження має бути надано офіційними представництвами виробника товару в Україні. У разі, якщо в Україні відсутні офіційні представництва виробників, підтвердження має бути надано офіційними представництвами, що відповідають за регіон. Документ повинен містити посилання на оголошення про заплановану закупівлю даних торгів»).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2019 17:07
Вирішення:
Пунктом 5 додатку 3 до тендерної документації визначено, що «Учасник має надати документальне підтвердження про право розповсюдження товару, що пропонується Учасником. Таке підтвердження має бути надано офіційними представництвами виробника товару в Україні. У разі, якщо в Україні відсутні офіційні представництва виробників, підтвердження має бути надано офіційними представництвами, що відповідають за регіон. Документ повинен містити посилання на оголошення про заплановану закупівлю даних торгів.». Зазначене положення не вимагає від учасника надання підтвердження від самого виробника.
Документальне підтвердження про право розповсюдження товару свідчитиме, що офіційне представництво виробника ознайомлене з намірами замовника придбати обладнання, намірами учасника здійснити постачання обладнання та підтверджує, що таким учасником постачатиметься (у тому числі через дилерів, дистриб’юторів) оригінальне нове обладнання, яке відповідатиме вимогам замовника, на яке поширюються гарантійні зобов’язання від виробника. Так, якщо учасником планується до постачання оригінальне обладнання, отримання листа від офіційного представництва не ускладнює процес участі у процедурі закупівлі.
Тому вимога щодо надання документального підтвердження про право розповсюдження товару є законною та цілком обґрунтованою, та не призводить до дисикримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено