• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Рис довгозернистий, крупа вівсяна, борошно пшеничне, крупа гречана

Завершена

71 995.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 719.95 UAH
Період оскарження: 05.11.2019 16:13 - 08.11.2019 18:00
Вимога
Відхилено

Офіційна відповідь

Номер: 3ac175a6641a481898da73713c619cb5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-05-001279-a.b2
Назва: Офіційна відповідь
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету,за результатами вашого розгляду на моє звернення повідомляю наступне: При подачі тендерної документації всі вимоги замовника вивчаються уважно,і на вимогу про Сертифікат ISO від виробника ,був наданий Сертифікат ,який виданий на ІМ"Я УЧАСНИКА ,де зазначено види діяльності,а саме ВИРОБНИЦТВО,ФАСУВАННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ продукції борошномельно -круп"яної промисловості. Тобто фірма "Віконт"частину продукції (ячна,пшенична ,кукурудзяна ,крупа горохова та вівсяна) виробляє на власних потужностях,а такі крупи,як вівсяні пластівці,гречна,рисова та борошно купує в бегах у виробників,чи імпортерів,та розфасовує у споживчу тару під власною торговою маркою.Тобто фірма"Віконт"є ВИРОБНИКОМ ВАГОВОЇ І ФАСОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ про це також засвідчує Сертифікат ISO.А надані документи якості на крупу гречану,рисову,не на "Віконт",а на Озерянку,чи Індраяні,пояснюється тим,що саме вони є імпортери,чи виробники вагової продукції .Те саме значиться і в ДОКУМЕНТАХ "ВІДМОВНИКА",І визнаного вами "ПЕРЕМОЖЦЯ" (до речі вам не здалося дивним,ЩО ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ ОДНАКОВІ) Тобто фірма"Діамант" -є виробником пластівців,А КРУПУ ГРЕЧАНУ І ТИМ ПАЧЕ РИСОВУ ВОНИ НЕ РОБЛЯТЬ . НЕ ЧИСЛИТЬСЯ ТАКИЙ ВИРОБНИК У РЕЄСТРАХ,а те що вони видають Декларацію виробника ,на гречку та рис,то внизу допис:розфасовано в споживчу тару. ВСЕ. Ви правильно у відповіді написали,що переможцем міг стати хто завгодно,але ,на мій погляд ,СТАВ ХТО ТРЕБА. Ваші ,напевно ,НАВМИСНІ ,або ненавмисні дії,можуть НАНЕСТИ ДЕРЖАВІ ПРЯМИХ ЗБИТКІВ НА 21000 грн. і це тільки по одному тендеру.ТАКОЖ ЗВЕРТАЮ УВАГУ ЗАМОВНИКА,ЩО ДІЇ ЧЛЕНІВ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ТА ЙОГО ГОЛОВИ ПІДПАДАЮТЬ ПІД ОЗНАКИ ,ЯК МІНІМУМ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРОСТУПКУ СТ 164-14 КУпАП Порушення Законодавства "Здійснення закупівлі товарів і послуг. "і тягнуть за собою накладання штрафу на службових (посадових)осіб від семисот до тисячі неоподаткованих мінімумів. Виходячи із викладеного та з метою захисту прав всіх Учасників торгів ,сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель ,не дискримінації учасників,недопущення спотворення конкуренції,об"єктивного та упередженого розгляду.А також за результатами упереджених та необ"єктивних підходів при визначенні переможця НА ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕР ГОТУЄТЬСЯ ДО ПОДАННЯ СКАРГА В СИСТЕМУ "ЗАКУПКИ" Також з МЕТОЮ ЗАПОБІГАННЯ ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ В СУМІ 20606 грн ,юристами фірми готується заява в МВС м.Києва З ПРОХАННЯМ ВЖИТИ НЕВІДКЛАДНИХ ЗАХОДІВ ,ЩО УНЕМОЖЛИВЛЮЮТЬ ПЕРЕВИТРАТУ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ,ШЛЯХОМ ЗЛОЧИННИХ ЗЛОВЖИВАННЬ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний скаржник! У відповідь на вашу вимогу повторно звертаємо Вашу увагу на те що, дана закупівля не була підготовлена під окремого учасника, приймати участь могли всі бажаючі, хто запропонував товар, який ми вимагали, а переможцем міг би стати будь-який учасник з відповідним товаром та документами, які вимагалися. Все вирішив аукціон. Щодо економії бюджетних коштів, то наголошуємо, що саме з такою метою і проводиться ця закупівля. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, могли надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до вимог, які були встановлені замовником. Згідно наданої цінової пропозиції ТОВ НВФ "ВІКОНТ" у посвідченні про якість зазначений Виробник ДП « Крупозавод Озерянка» ТОВ «ІПС», Покупцем зазначено ТОВ НВФ "ВІКОНТ", а у сертифікаті на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 9001:2015 (хоча замовник вимагав копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000 від виробника) зазначено ТОВ НВФ "ВІКОНТ". Виходячи з наданих вами документів, ТОВ НВФ "ВІКОНТ" не є виробником продукції. Щодо відмови ФОП Муравйова Дмитра Валерійовича від підписання договору про закупівлю замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Що і зробив замовник. Тому, тендерний комітет не вбачає підстав для перегляду і зміни прийнятого рішення №228-ПР від 15.11.2019р. Ми, в свою чергу, будемо змушені також звернутися у відповідні органи за приниження своєї гідності, за безпідставні звинувачення, образливі звернення, наклепи, які забороняються Конституцією Ураїни(Ст.28,32).
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 18.11.2019 16:33
Підтвердження вирішення: Немає підстав для перегляду рішення
Вимога
Відхилено

Сертифікат

Номер: 07ad49a358cd4fa8a3a4a2be6a735a59
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-05-001279-a.c1
Назва: Сертифікат
Вимога:
Надіюсь,що з прийняттям нового Закону такі фіктивні відхилення ,стануть неможливі,і прикриватися "ДОПОРОГОМ"ДЛЯ ВСЯКОГО РОДУ КАЗНОКРАДІВ ,без наслідків,буде проблематично. Справа в тому,що Сертифікат ISO 2200 ,виданий на фірму виробника є, і був наданий у складі пропозиції. Але ,два реальних учасника відхиляють,потім відмова . Класична схема,з "мінусом в 21000 гривень" Всім добре,крім дійсних учасників та бюджету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. У даній закупівлі, приймати участь могли всі бажаючі, а переможцем міг би стати будь-який Учасник з відповідним товаром та документами, які вимагалися. Все вирішив аукціон. Нагадуємо, що відповідно до статті 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях. Окремо звертаємо Вашу увагу на необхідність в дотриманні професійної етичної поведінки при діловій переписці та не застосовувати тиск на заклад, зловживаючи правами учасника закупівель. Перед тим, як робити голослівні висновки та обвинувачувати замовника, радимо Вам ще раз уважно переглянути кваліфікаційні вимоги та порівняти документи, які ви надали у своїй пропозиції. Тому, тендерний комітет не вбачає підстав для перегляду і зміни прийнятого рішення №228-ПР від 15.11.2019р.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 15.11.2019 14:47
Підтвердження вирішення: Відсутність підстави