• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин: А-95 та дизельне паливо (класу Євро-5) по паливним карткам та по талонам

(ДК 021:2015 код CPV:09132000-3 - бензин та код CPV: 09134200-9 дизельне паливо) (бензин- А-95 та дизельне паливо по паливним карткам та по талонам)

Торги не відбулися

2 248 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 241.00 UAH
Період оскарження: 05.11.2019 15:11 - 17.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: c1f34ad50070452aa4670aa936b27dd7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-05-002099-b.a2
Назва: вимога
Вимога:
ВИМОГА ТОВ «ВОГ КАРД» як учасник відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код CPV:09130000-9 Нафта та дистиляти (бензин А-95 та дизельне паливо по паливним карткам та по талонам класу Євро-5), оголошених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-11-05-002099-b, користуючись своїм правом відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Державне підприємство «СЕТАМ» код ЄДРПОУ:39958500 надати інформацію про тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ОККО КОНТРАКТ» стосовно її «відповідності», як зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій №573 від 02.12.2019, умовам тендерної документації. На наш погляд, при прийнятті такого рішення, тендерним комітетом замовника було проведено розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» не належним чином тобто не враховуючи всіх умов, ним же і встановлених, у тендерній документації. Шляхом простого співставлення документів наданих ПП «ОККО КОНТРАКТ» в складі тендерної пропозиції з умовами тендерної документації, одразу випливають факти їх невідповідності, а саме: 1) Згідно вимог п. 2, розділу «Інші документи», Додатку 3 тендерної документації, учасник має надати у складі пропозиції: належним чином оформлену довідку Державної служби статистики України або іншого органу (установи, організації), які уповноважені відповідно до законодавства надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку - дійсну станом на дату розкриття тендерних пропозицій. Учасником надано у складі пропозиції Експертний висновок В-698 від 08.11.2019 року виданий Кіровоградською регіональною торгово-промисловою палатою, в якому надана цінова інформація про середню ринкову вартість на бензин марки А-95, А-92, дизельне паливо та газ автомобільний, станом на 07 листопада 2019 року, при цьому, інформація щодо КОЛИВАННЯ ціни товару на ринку, в даному висновку не зазначена. Таким чином, учасником не надано у складі пропозиції довідку з інформацією щодо коливання ціни товару на ринку, що не відповідає вимогам п. 2, розділу «Інші документи», Додатку 3 тендерної документації. 2) Пунктом 3, Розділу 6, тендерної документації визначено, що Істотні умови договору подаються замовником у додатку №7 до тендерної документації. Учасник заповнює, підписує його та скріплює печаткою. Підписаний та скріплений печаткою учасника Істотні умови договору свідчать про прийняття умов договору та згоду на їх дотримання учасником. В порушення вимог п. 3, Розділу 6, тендерної документації, учасником надано у складі пропозиції не заповнений Додаток 7 до тендерної документації вих. №77 від 20.11.2019 року. 3) Відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації: в містах розташування філій Замовника у Постачальника має бути не менш ніж дві АЗС, що розташовані в межах міста. Згідно наданих у складі пропозиції учасника документів: - «Довідка відповідності місця поставки товару» вих. №02/101 від 19.11.2019 року; - «Перелік АЗК ОККО по регіонам України» вих. №117 від 20.11.2019 року; - Додаток №1 до ДОГОВОРУ №ОК/2-2-18/2 про надання послуг від 21.05.2018 року (дата укладання 21.05.2018 року) У даного учасника, в місті розташування філій Замовника, а саме в м. Сєвєродонецьк, наявна одна АЗС, за адресою вул. Новікова, 14. Таким чином, в місті розташування філії Замовника, а саме, в м. Сєвєродонецьк, Учасник має в наявності менше ніж дві АЗС, що розташовані в межах міста, що не відповідає вимогам Додатку 6 до тендерної документації. Враховуючи викладене ТОВ «ВОГ КАРД» вимагає: 1. Усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом скасування тендерним комітетом замовника своїх рішень про визнання переможцем торгів ПП «ОККО КОНТРАКТ» та про направлення йому повідомлення про намір укласти договір; 2. Провести новий розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» у відповідності до законодавства, тобто врахувавши зазначені невідповідності. У разі не виконання зазначених вимог ТОВ «ВОГ КАРД» скористається своїм правом на оскарження незаконних рішень замовника до Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Довідково: згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» термін для надання замовником відповіді на дане звернення становить не більше 5 днів з дня його надходження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерну пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ" буде відхилено
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Підстави для відхилення

Номер: 7ca7d1ce141e4dd8b25042ff282ef67f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-05-002099-b.b1
Назва: Підстави для відхилення
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції: Додаток №6 до тендерної документації встановлює вимогу технічного характеру щодо наявності в Учасника не менш ніж 100 АЗС (власних, орендованих, партнерських з наданням підтверджувальних документів (партнерських договорів або договорів оренди) дійсних до 31.12.2020 року). Умови тендерної пропозиції Учасника свідчать про факт залучення АЗС Постачальника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ». Повідомляє про те, що правова природа партнерського договору №Т70/381 від 23.05.2018р. не передбачає право Учасника на користування саме АЗС, предметом договору є поставка скретч-карток. Окрім цього, п.5.2.1 Договору №Т70/381 від 23.05.2018р. передбачає наступне: «Передача Покупцю товару за цим Договором здійснюється на АЗС Постачальника шляхом заправки автомобілів Покупця при пред’явленні довіреними особами Покупця скретч-картки». Покупцем за договором виступає ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, ТЗ Замовника не вважається автомобілем Покупця, Покупець не володіє правомочностями щодо ТЗ Замовника. ТЗ Замовника не належить Покупцеві за статусом «власність/оренда/користування. Учасником не підтверджено вимогу документації щодо здійснення відпуску пального ТЗ замовника. Також, наголошуємо на тому що заправка автомобілів відповідно до договору №Т70/381 від 23.05.2018р. здійснюється шляхом пред’явлення скретч-картки(талони). Виключена умова щодо заправки шляхом використання паливної картки, що суперечить умовам технічного завдання. Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно вивчивши Вашу вимогу повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ “КОНДОР ЛОГІСТИК” буде розглянуто відповідно до вимог та у строк передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922.
Статус вимоги: Не задоволено