-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Нафта і дистиляти (Бензин А-92, А-95 за талонами/скретч-картками)"
на 2019 рік
Завершена
45 445.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 227.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 227.23 UAH
Період оскарження:
05.11.2019 13:28 - 17.11.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
5ebc7538aa8a495a9875d0c93c3c476c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-05-000867-a.b1
Назва:
дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Вимога
Підприємство, яке має досвід постачання палива, має намір взяти участь в даній закупівлі. У відповідності до частини 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації.
Додаток 3 тендерної документації передбачено, що талони/скретч-картки повинні бути єдиного зразка та мають бути дійсними на всій території України (крім тимчасово окупованої території Донецької, Луганської областях та АР Крим) та можуть бути реалізовані на будь-якій АЗС згідно з Додатком 6 тендерної документації.
Одже, вищенаведена вимога є дискримінаційною до інших учасників ринку, та дають підстави вважати, що Запорізький обласний центр зайнятості орієнтований на певне коло учасників ринку (тим більше враховуючи вимоги до місц розташування АЗС Учасника : смт. Більмак, Енергодар та інше..).
При цьому вважаємо доцільним повідомити, що наше підприємство є надійним суб'єктом господарювання з великим досвідом роботи на ринку продажу пального, у тому числі, через мережу АЗС, тому цілком мало б змогу якісно, у строки та в повному обсязі виконати технічні умови, а також інші вимоги Замовника, у тому числі, встановлені тендерною документацією за економічно найвигіднішою ціною.
Враховуючи вищенаведене, з метою недопущення порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), якими передбачена недискримінація учасників та розраховуючи на дотримання з Вашого боку норм чинного законодавства, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити обмежуючи умови, а саме: «талони/скретч-картки повинні бути єдиного зразка та мають бути дійсними на всій території України (крім тимчасово окупованої території Донецької, Луганської областях та АР Крим) та можуть бути реалізовані на будь-якій АЗС згідно з Додатком 6 тендерної документації.»
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 62 від 12.11.2019р..pdf 12.11.2019 15:05
Дата подачі:
11.11.2019 13:23
Вирішення:
Частиною 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принципи здійснення закупівель, серед яких є максимальна економія та ефективність.
З метою досягнення максимальної економії та ефективності витрат коштів Запорізьким обласним центром зайнятості приділено значну увагу щодо встановлення технічних вимог на закупівлю «Нафта і дистиляти (Бензин А-92, А-95 за талонами/скретч-картками)». Так, при встановлені технічних вимог до вищезазначеної закупівлі враховувалося розташування Запорізького обласного центру зайнятості та його 17 підпорядкованих філій, які знаходяться на території всієї області, а також потреб замовника у відрядженнях по всій Україні, усвідомлювалася необхідність досягнення не просто номінальної формальної економії, а максимальної ефективності за найкращу отриману тендерну ціну.
Дана технічна вимога в тендерній документації є обов`язкова, оскільки Запорізький обласний центр зайнятості має намір здійснити закупівлю «Бензин А-92, А-95 (за талонами/скретч-картками)» для 17 філій Замовника з можливістю здійснення заправки транспортних засобів по всій Запорізькій області у населених пунктах розташування філії та на АЗС на всій території України у разі відрядження. З метою збільшення кола учасників, які мають намір взяти участь у вищезазначеній процедурі закупівлі, замовник умовами тендерної документації не обмежує кількість партнерських договорів, тому дану вимогу не можна вважати дискримінаційною відповідно п.29 ч.1 ст. 1 та п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, Запорізький обласний центр зайнятості жодним разом не обмежує прав щодо участі у закупівлі різних учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено