• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерні сканери, 30216110-0 (сканери потокові)

Завершена

187 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 935.00 UAH
Період оскарження: 04.11.2019 18:25 - 17.11.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Умови

Номер: b4d9d69a8f744951b1d5e8816426fc01
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-04-001571-a.b1
Назва: Умови
Вимога:
До уваги Замовника! Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Серед вимог Замовник вказує, що: «У разі настання гарантійного випадку Постачальник повинен вжити заходи щодо усунення несправності протягом однієї доби з дня звернення Замовника.». Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом однієї доби, тож ця вимога не є правомірною. Для Учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо за одну добу провести заміну товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту. Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути строки виконання заявки сервісного обслуговування в сторону збільшення з моменту отримання заявки від Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 3 додатку 3 до тендерної документації визначено, зокрема, що учасник гарантує наявність сервісного центру, який забезпечить гарантійне обслуговування (підтримку) товару протягом визначеного гарантійного терміну. Положенням пункту 2.6 проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) Постачальнику надано можливість вибору сервісного центру, а саме: «Гарантійне обслуговування здійснюється сервісним центром, яким може виступати структурний підрозділ Постачальника, сервісний центр виробника Товару, інша організація, з якою в установленому порядку Постачальником укладена відповідна угода.». Зазначене положення містить три типи організацій, які можуть виступати сервісним центром. Також учасник має можливість визначити кілька організацій, які виступатимуть сервісним центром. Також інформуємо, що пунктом 2.6 проекту договору про закупівлю не встановлено вимогу щодо заміни/ремонту протягом однієї доби з дня звернення Замовника. Так зазначеним пунктом визначено, що Постачальник повинен вжити заходи щодо усунення несправності протягом однієї доби з дня звернення Замовника. Вжиття заходів передбачає направлення спеціаліста сервісного центру за адресою Замовника та у разі, якщо поломку усунути неможливо, транспортування несправного обладнання до сервісного центру. Враховуючи вищезазначене та те, що учасникам надано право самостійно визначати сервісні центри, заходи, які повинен вжити постачальник, щодо усунення несправності є цілком виконуваними, повідомляємо, що вимоги, визначені пунктом 2.6 проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) дозволяють створити конкуренцію серед учасників та не призводить до їх дискримінації.
Статус вимоги: Відхилено