• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога)

1. Місце поставки: КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» за адресою 84331, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Остапа Вишні, будинок 24. 2. Обсяг поставки: згідно з п.№ 4.3 тендерної документації; 3. Строк поставки: протягом 90 календарних днів з моменту проведення попередньої оплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”

Завершена

13 949 314.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 746.57 UAH
Період оскарження: 04.11.2019 17:38 - 01.12.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація участників

Номер: 5d661f4e3dc849ec8075b8f78f9cb1b8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-04-002278-b.b2
Назва: Дискримінація участників
Вимога:
Відповідно до п. 6 Експлуатаційні властивості Особливих вимог медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимогу, що Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням повинен мати Привід: 2х4 с приводом на передню вісь. Встановлена замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу. Крім того, ДСТУ 7032:2009 та жодним іншим стандартом не встановлено жодних обмежень, щодо приводу спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням. Отже, для забезпечення добросовісної конкуренції між виробниками АШМД просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу в наступній редакції: Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням повинен мати привід передній або задній). У разі не виконання даної вимоги будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Відповідь на вимогу надаємо в окремому файлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення розділу І ст.3, та розділу ІІІ ст.12 п.3, Закону україни «Про публічні закупівлі»

Номер: 7d61301afa984abba62fecfe1dd04307
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-04-002278-b.b1
Назва: Порушення розділу І ст.3, та розділу ІІІ ст.12 п.3, Закону україни «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Доброго дня. Замовнику!, Звертаємо Вашу увагу та те, що згідно торгів UA-2019-11-04-002278-b умовами Документації тогрів, передбачено постачання «Автомобілів швидкої допомоги» «по 31.12.2019р.», в системі ПРОЗОРО в даних «Інформації про процедуру» вказано що кінцевий термін подання пропозицій «до 05.12.2019р», ПРОТЕ аукціон назначено на «10.01.2020р.», що є порушенням розділу І ст.3, та розділу ІІІ ст.12 п.3, Закону україни «Про публічні закупівлі». На підставі вищезазначеної інформації просимо Вас внести зміни в Тендерну документацію, відносно термінів постачання продукції, та виложити відповідні зміни у торги UA-2019-11-04-002278-b
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до пункту 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 зазначеного Закону (з публікацією англійською мовою), замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Згідно внутрішнього регламенту електронної системі закупівель ProZorro, після оголошення замовником відкритих торгів з публікацією англійською мовою, електронна система закупівель автоматично призначає аукціон через 20 робочих днів після подання оголошення. Але в разі, якщо замовник здійснює оцінку тендерних пропозицій раніше, ніж 20 робочих днів, після проведення замовником прекваліфікації та формування протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель дата і час проведення електронного аукціону автоматично змінюється та встановлюється нова дата проведення аукціону, а саме через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Як правило, тендерним комітетом нашої установи оцінка тендерних пропозицій здійснюється значно раніше, ніж 20 робочих днів, тому електронна система закупівель завжди переносить термін проведення електронного аукціону. Звертаємо увагу на аналогічну процедуру відкритих торгів на закупівлю Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (код НК 024:2019- 11407 - електрокардіограф основного призначення) за номером UA-2019-08-29-001543-a, як приклад зазначеного вище. І головне: Умовами тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням), оголошення про яку опубліковано в електронній системі закупівель ProZorro за номером UA-2019-11-04-002278-b, передбачено постачання товару протягом 90 календарних днів з моменту проведення попередньої оплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (пункт 4.4 розділу 1 тендерної документації та пункт 5.2 проекту договору). Тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги: Відхилено