-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
колодки гальмівні типу "Ф" - 7000 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
колодки гальмівні типу "Ф" - 7000 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Торги відмінено
3 414 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 075.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 075.00 UAH
Період оскарження:
04.11.2019 16:12 - 15.11.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
Дискримінаційні умови для потенційних учасників торгів
Номер:
a4cb9c9b565e4b42b612471225ee7d4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-04-001891-b.b7
Назва:
Дискримінаційні умови для потенційних учасників торгів
Скарга:
Дискримінаційні умови для потенційних учасників торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 14.11.2019 16:35
- Скарга до АМКУ 14.11.2019 16:35
- тендерна документація 14.11.2019 16:35
- рішення від 18.11.2019 № 16829 +лист Замовника.pdf 19.11.2019 10:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.11.2019 16:35
Вимога
Є відповідь
Внесення змін в ДОДАТОК 3 (закінчення)
Номер:
2a178e498054404e8181feca864f6cc4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-04-001891-b.a6
Назва:
Внесення змін в ДОДАТОК 3 (закінчення)
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в:
- ДОДАТОК №3 Тендерної документації П. 6. Для продукції, що підлягає інспекторському контролю...
В черговий раз нагадуємо, що інспекторський контроль проводиться на комерційній основі.
Згідно тарифів встановлених філією «НТКТІ» ПАТ «Укрзалізниця» за проведення даного виду робіт ціна на гальмівну колодку збільшиться орієнтовно на 15%, так як приймання інспектором повинно відбуватися окремо по кожній партії (плавці) окремого виду гальмівної колодки, що значно ускладнює виробництво та збільшує витрати на виготовлення продукції. Зазначаємо, що приймання продукції по кількості, по якості проводиться кінцевими одержувачами – структурними підрозділами залізниці відповідно до Інструкції № П-6 від 15.06.1965 «О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по количеству» та Інструкції № П-7 від 25.04.1966 «О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству», затверджених Держарбітражем з наступними змінами та доповненнями.
Всі вищевказані документи не містять жодного порядку приймання продукції інспекторами ПАТ «Укрзалізниця».
Таким чином, для виконання наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 року №044, Ви повинні повідомити потенційних учасників торгів про те, за чий рахунок буде проводитися постійний інспекторський контроль. Якщо за рахунок Замовника то немає ніяких заперечень, так як це логічно, а якщо за рахунок Постачальника, то це явно не логічно, так як у вартості вищевказаних колодок гальмівних чавунних дана «послуга» не врахована. Тому, для того, щоб виконати відповідний наказ, ЗАМОВНИКУ необхідно внести зміни в Тендерні документації торгів та Проекти основних умов договорів поставок, в яких відповідні пункти викласти наступним чином: вартість продукції повинна включати постійне проведення інспекторського контролю.
Тому, виходячи з того, що наша продукція випускається серійно, має сертифікат відповідності, виданий підприємством залізничного транспорту, вважаємо, що відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 Продукция железнодорожного назначения. Инспекторский контроль., доцільно проводити періодичний Інспекторський контроль виробничих процесів.
В даній Тендерній документації потенційним учасникам торгів Вами наполегливо нав’язується дана послуга, яка в складі ціни пропозиції не передбачена.
І на останок: документи з відміткою про інспекторський контроль згідно наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044 не надають ПОСТАЧАЛЬНИКУ (ВИРОБНИКУ) імунітет від перевірки структурними підрозділами залізниці з якості, які навіть при наявності такого документу, при виявленні відповідних дефектів чи невідповідностей, мають право забракувати поставлений ТОВАР.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2019 16:34
Вирішення:
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Внесення змін в ДОДАТОК 3 (початок)
Номер:
19aa8f62c0f244fc8c23864421af913e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-04-001891-b.b5
Назва:
Внесення змін в ДОДАТОК 3 (початок)
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в:
- ДОДАТОК №3 Тендерної документації П. 6. Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції, а саме:
- видалити наступні пункти:
- копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
- або копію витягу з вказаного договору;
- або копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником,
та викласти П. 6. в наступній редакції:
- копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування);
- або акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця».
В наказі АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044 вказаний перелік продукції яка підлягає інспекторському контролю. В цьому ж наказі немає ні одного слова про те, що підприємство-виробник чи постачальник повинні заключити договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця».
Ні в одному розділі та жодному пункті даної Тендерної документації не йдеться про затрати на інспекторський контроль. Про вищевикладене ми неодноразово повідомляли Вас своїми листами.
Повідомляємо Вас, що інспекторський контроль проводиться на комерційній основі і якщо дану «Послугу» буде оплачувати Постачальник (Виробник), вартість поставленої по Договору продукції виросте щонайменше на 10-15%, про що буде йти далі.
Ви ж в свою чергу продовжуєте наполегливо нав’язувати потенційним учасникам торгів дану «послугу» (заключити договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»), яка між іншим в складі ціни Товару і взагалі пропозиції, не передбачена, та явно підпадає під пункти, які вказані в Антикорупційних програмах Постачальників і що в подальшому може призвести Вас, до відповідальності, як Замовника процедури закупівлі.
Додатково повідомляємо Вас, що вимога проведення інспекторського приймання відповідно до вимог п. 2 наказу ПАТ «Укрзалізниця» №044Ц від 01.02.2016, суперечать Статті 16 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» та не регулюється жодним Законом України чи законодавчим актом.
Вимоги наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044 Ц повинні відповідати діючим стандартам та законодавству України. Але по даний час філії ПАТ «Укрзалізниці» в вимогах до тендерних документацій посилаються на наказ ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044 Ц, який по суті, являється внутрішнім документом підприємства, та не зрозуміло на основу якого державного стандарту або закону посилається.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2019 16:32
Вирішення:
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
Номер:
91f06355d39a4c37a72061edce9c83c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-04-001891-b.a4
Назва:
СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в:
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 5), а саме:
П. 4.СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ, викласти в наступній редакції:
- 4.5. В день поставки товару Сторонами підписується Акт приймання-передачі товару;
- п.п. 4.7. Представник ПОКУПЦЯ в день поставки товару зобов'язаний звірити його відповідність кількості товару, вказаним у видатковій накладній, рахунку-фактурі і/або товаро-транспортній накладній, перевірити наявність і відповідність документів, що підтверджують якість товару згідно з умовами договору, розписатися за отримання товару та видати представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА доручення на отримання даної партії товару.
П.п. 4.4. ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності та обов’язку оплати за поставлений Товар за рознарядкою, що підписана іншими особами, ніж тими, що визначені у п. 4.3., видалити взагалі, так як він протирічить багатьом п.п. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 5).
Якщо вищевикладений п.п.4.4. узагальнити і конкретизувати, то для всіх потенційних учасників торгів повинно бути зрозуміло, що ПОКУПЕЦЬ, відправивши зареєстровану заявку зі своєї адреси, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті продукції, як була поставлена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнята ПОКУПЦЕМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів і яку він експлуатує, і з якої отримує прибуток.
До речі: - Постачальник не наділений повноваженнями перевірки справжності підписів чи компетенції підписанта заявки, це компетенція зовсім інших органів…!!!
- П. 10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН викласти в новій редакції, так як викладена редакція ставить Постачальника у нерівне становище з Покупцем та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, а саме:
п.п. 10.2. ПОКУПЕЦЬ за даним договором несе таку відповідальність: сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ПОКУПЦЯ за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим договором .
Ми та інші потенційні учасники торгів, нічого з Вами відповідно до ст. 625 ЦКУ не встановлювали.
Тому для відновлення балансу прав та обов’язків Сторін за Договором, вимагаємо п.п. 10.2. викласти в наступній редакції: - Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0.1% (нуль цілих одна десята) процента за кожен день прострочення, від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором
Для всіх потенційних учасників торгів повинно бути зрозуміло, якщо залишити цей пункт без змін то Покупець може рік не платити за отриманий Товар і за це не понесе ніякої відповідальності…, при тому, що Постачальник повинен виконати всі умови Договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2019 16:01
Вирішення:
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Порядок розрахунків. Строки оплати
Номер:
27004cb887864e8485d79e6f4f1b89c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-04-001891-b.a3
Назва:
Порядок розрахунків. Строки оплати
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в:
1) ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 5), а саме:
П. 6. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, викласти в наступній редакції:
- п.п. 6.3. Розрахунок за кожну партію поставленого товару здійснюється таким чином: 100% перерахуванням грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА;
- п.п. 6.4. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом 10-ти банківських днів з дати поставки.
Відповідно П.6. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, п.п. 6.1. ПОСТАЧАЛЬНИК передає у власність ПОКУПЦЮ товар, а ПОКУПЕЦЬ сплачує товар.
Викладене: (але не раніше реєстрації податкової накладної. Оплата за кожну партію поставленого товару по даному Договору проводиться Покупцем при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних) видалити взагалі.
Ви не наділені повноваженнями коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246.
Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
- Для ознайомлення прикріплюємо файл з офіційного порталу ДФС, де йдеться про строки реєстрації податкових накладних
Пов'язані документи:
Учасник
- Строки реєстрацїї ПН згідно ПКУ 08.02.2019.pdf 09.11.2019 15:54
Дата подачі:
09.11.2019 15:54
Вирішення:
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Інспекторський контроль
Номер:
c8bf3fe17a014c889016968f90ed087a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-04-001891-b.c2
Назва:
Інспекторський контроль
Вимога:
Просимо виключити пункт 6 із додатку №3 переліку документів та видалити вимогу щодо надання документів з відміткою про інспекторський контроль із додатку №5 п.7.1. Проекту договору, через незрозумілу фінансову сторону даного питання, якщо бачення РФ "Придніпровська Залізниця" таке, що Постачальник повинен проводити інспекторський контроль за власний рахунок, то повідомляємо, що такі витрати не закладені в калькуляцію на колодку гальмівну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2019 15:17
Вирішення:
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
умови оплати
Номер:
b1f42d50ddee4e84ae9715a4e83308fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-04-001891-b.b1
Назва:
умови оплати
Вимога:
Дуже просимо піти на зустріч виробникам і змінити умови оплати за поставлену продукцію.Просимо змінити строк оплати на десять днів від дати постачання та усунути прив’язку до реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства
1. Внести зміни п. 6.4. до Додатку 5 Проект договору та викласти у наступній редакції:
6.4 ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом _____ банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.
2. Внести зміни в Додаток №1 до ТД в частині "Умови розрахунків" та викласти в наступній редакції: Умови розрахунків –– 100% перерахуванням грошових коштів на рахунок постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2019 12:06
Вирішення:
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено