-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
"Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (заправка та регенерація картриджів)
Завершена
6 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 64.00 UAH
мін. крок: 1% або 64.00 UAH
Період оскарження:
04.11.2019 15:58 - 05.11.2019 16:00
Вимога
Вирішена
Щодо зміни форми "ціновой пропозиції", зокрема, стовбчика щодо кількості послуг.
Номер:
87db164c8555465689bbfe6e4d436218
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-04-000717-c.c1
Назва:
Щодо зміни форми "ціновой пропозиції", зокрема, стовбчика щодо кількості послуг.
Вимога:
Згідно Додатку3 Тендерної документації замовником надано Проект договору та Специфікацію до нього. У Додаткуи № 1 до Проекту договору перелічено кількість послуг, які необхідно надати та їх назву. У стовбчику " назва товару" йдеться про заправку та регенерацію картриджі, далі вказано модель картриджу. Загальна кількість послуг, згідно Специфікації, 40 шт. В Додатку №4 до Оголошення , наведено форму "Цінової пропозиції", відповідно до якої, вказано загальну кількість послуг 80 шт, окремо, заправка картриджів 40шт. та, окремо, регенерація (відновлення) картриджів 40шт. Згідно вищевикладеного, просимо виправити таблицю наведену у "Ціновій пропозиції", зокрема, стовпчмк "найменування послуг" надати однією графою "заправка та відновлення (регенерація) картриджів та змінити вказану кількість послуг з 80шт. на 40 шт., згідно Специфікації до Проекту договору
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2019 09:23
Вирішення:
Замовником внесені відповідні зміни в тендерну документацію та завантажені в Систему. Відповідно доі Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник має можливість вносити зміни в інформацію та документи щодо закупівлі до початку етапу подання пропозицій учасників.
Статус вимоги:
Задоволено