• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект одягу сцени (АРЗ (головна завіса), арлекін, задник, куліси, падуги, карнизи на сцену, бахрома сценічна)

Якість Товару повинна відповідати діючим державним стандартам технічним умовам та чинному законодавству, або іншому документу, що підтверджує якість та походження товару (надається при постачанні Покупцю). Строк поставки товарів: тридцять днів з моменту підписання договору. . Оплата за фактично отриманий Товар проводиться Покупцем з відстрочкою платежу на строк до 27 грудня 2019 року.

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 04.11.2019 15:14 - 07.11.2019 16:00
Вимога
Відхилено

Неправомірне визначення переможця.

Номер: a4c15712cb7c44829c4df46b7421f42f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-04-001501-b.a2
Назва: Неправомірне визначення переможця.
Вимога:
Дякую за Вашу відповідь на мою першу скаргу, але Ви не відповіли на головне питання - не надання документів, які вимагались ТД. Згідно з Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 та 11 "5. Усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через ЕСЗ." Але Ви зазначили: " Учасник процедури, якого оголошено Переможцем, на розгляд комісії, що приймала рішення, надав Пропозицію з найменшою ціною, найбільш економічно вигідну, запропонував на огляд зразки тканин та фурнітури, надав пакет документів та дизайн-макет з прив’язкою, який був узгоджений комісією." Це неможливо - всі документи мають бути подані в електронному вигляді через Систему, інше порушує Наказ 10 та 11. А в системі відсутні Сертифікати та висновки на товар та комплектуючі, як вимагалось в ТД. Це є порушенням. Ми звертаємось з вимогою про усунення порушень у процесі проведення закупівель, згідно Наказу 11 ДП "Прозорро", а саме: просимо переглянути неправомірне рішення про визнання переможця з огляду на невиконання ним вимог тендерної документації та неподання всіх необхідних документів, перелік яких ми надали в першій скарзі. Навіть якщо документи були надані на розгляд комісії, це все одно протерячить Наказу 10: "5.На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються." Тобто, після проведення торгів НІЯКІ ДОКУМЕНТИ НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ, розглядається тільки те, що є в системі закупівель в електронному вигляді. Тобто Замовник в своїй відповіді на першу скаргу сам визнає надання документів після торгів та прийняття їх на розгляд комісії, що є явним порушенням Наказів ДП "Прозорро" 10, 11. Ще раз просимо Замовника відмінити неправомірне рішення про визнання переможця. Гарантуємо в іншому випадку звернення до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановна пані Олено! Костянтинівський міський відділ культури, як Замовник проведення процедури закупівлі UA-2019-11-04-001501-b, повторно звертає Вашу увагу на те, що викладене у Вашій другій вимозі зауваження про «ненадання документів, які вимагались ТД» не є правомірним, тому що Замовником не проводився тендер, та не було необхідності у підготовки ТД (тендерної документації), так як процедура закупівлі, яку проводив відділ культури не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі» і є допороговою закупівлею. Учасник процедури, якого оголошено Переможцем, надав Пропозицію з значно найменшою ціною, найбільш економічно вигідною, запропонував на огляд зразки тканин та фурнітури, надав достатній для задоволення вимог Замовника пакет документів, який ви можете переглянути в системі «ProZorro» Допорогова закупівля регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель, яка затверджена Наказами ДП "ПРОЗОРРО" № 10 та № 11, але зауважимо, що ця Інструкція не є обов’язковою для повного дотримання Замовником, оскільки цей документ є локальним нормативно-правовим актом державного підприємства «ПРОЗОРРО». У Законі «Про публічні закупівлі» не визначено механізм допорогових закупівель через електронну систему закупівель ProZorro, але надано право замовнику використовувати систему при таких закупівлях. Відділ культури ще раз наголошує на виконанні положень Бюджетного Кодексу України, основного принципу - економного та ефективного використання бюджетних коштів. Ціна є значним критерієм оцінки у відборі постачальника товару. Враховуюче вищевикладене, Замовник не бачить підстав для зміни свого рішення та задоволення вимоги. Ще раз дякуємо за прийняту участь у відборі постачальника товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірне визнання переможця

Номер: f9426693f0e5478d814e48c4182e7e9a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-04-001501-b.b1
Назва: Неправомірне визнання переможця
Вимога:
Згідно з вимогами Наказу 35: "6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі." Невиконання вимог ТД тягне дискваліфікацію пропозиції. "9.2. Виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі". Прошу Замовника переглянути рішення щодо визнання переможця в зв'язку з численими порушеннями умов закупівлі та вимог тендерної документації, а саме: "Додаток 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК: 10. Скан-копії з оригіналів сертифікатів відповідності та оригіналів санітарно-гігієнічних висновків на пропонований Учасником товар та комплектуючі згідно Документації Додаток 3, що підтверджують якість товарів відповідно до чинного законодавства (Документи мають бути чинні на дату розкриття)." Уточнюю: на товар та комплектуючі згідно Документації Додаток 3. Учасником, якого визнано переможцем, не виконано ці вимоги: 1. Надано в складі ТП "Висновок СЕС карнизи.pdf" - є висновок на вироби з пластичних мас. Не відповідає вимогам ТД, має бути на карниз алюмінієвий або металевий та комплектуючі. 2. Наданий в складі ТП "Висновок СЕС карнизи.pdf" не є скан-копією оригінала, а лише копія з чорно-білої копії, бо наявна кольорові печатка "ЄВРО КОНЦЕПТ" та надпис "копія вірна", а сам Висновок чорно-білий тобто ксерокопія. Не відповідає вимогам ТД п.10 Додаток 2. 3. Надано в складі ТП "Висновок щодо сертифікації тканин.pdf", який не містить пояснень щодо карнизів та комплектуючих до карнизу, тому має бути наданий сертифікат, якого немає в складі ТП. Не відповідає вимогам ТД. 4. Надано в складі ТП "Висновок СЕС фурнітура.pdf" - не є висновок на бахрому або складові бахроми, а лише на тасьму, китиці, помпони. Не відповідає вимогам ТД. 5. Надано "Висновок щодо сертифікації тканин.pdf не містить пояснень щодо бахроми, тому має бути наданий сертифікат. Не відповідає вимогам ТД. 6. Не надано Сертифікату або Висновку СЕС на в'язки зі стрічки або стрічку. Не відповідає вимогам ТД. 7. Не надано Сертифікату або Висновку СЕС нитки армовані. Не відповідає вимогам ТД. 8. Не виконано вимогу ТД "п.13 Додаток 2: Зразки тканини для огляду якості та вибору кольору". Не відповідає вимогам ТД. Повідомляю Замовника, що рішення про визнання переможця з великою кількістю невиконаних умов закупівлі та вимог тендерної документації порушує вимоги законодавства в сфері державних закупівель "6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Також порушує моє право на "об'єктивну та неупереджену оцінку моєї пропозиції" та "об'єктивну та неупереджену оцінку моєї пропозиції" та дискримінує мене як дійсного учасника ринку. Прошу Замовника виконати вимоги законодавства та відмінити помилкове рішення щодо визнання переможця. Нагадую, що "4.4. Користувач Системи несе відповідальність за достовірність інформації, що розміщується ним у Системі, за розміщення некоректної інформації, у тому числі такої, що має образливий характер, за некоректні дії, що спричинили шкоду іншим особам, а також зобов'язаний відшкодувати всі заподіяні такими діями збитки." "4.9. У разі невиконання або неналежного виконання цього Порядку Оператор, Адміністратор і Користувач Системи несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України." Замовник, як і учасники, є користувачем системи та несе повну відповідальність за свої дії. Залишаємо за собою право звернутись у відповідні органи за захистом своїх матеріальних та професійних інтересів, охоронюваних Законом. З повагою та вірою у справедливість, Олена Козимир. P.S. До інформації - згідно з новим законом про держ. закупівлі, таке неправомірне визнання переможця тягне за собою штраф до 80 тис. грн. з голови та секретаря тендерного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановна пані Олено! Костянтинівський міський відділ культури-Замовник проведення процедури закупівлі UA-2019-11-04-001501-b з повагою та вдячністю відноситься до Вашої участі та цінує витрачений Вами час на підготовку пропозицій на розгляд. Також відділ культури, як Замовник, зацікавлений у проведенні процедури відбору постачальника товару в рамках діючого законодавства та правових норм. На викладені у Вашої Вимозі зауваження повідомляємо наступне: - вимоги п.6.9, 9.2 Наказу 35, на який Ви посилаєтесь, не є коректними, тому що вищевказаний Наказ ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» втратив чинність з 19 березня 2019 року. - посилання на порушення Замовником умов тендерної документації, або невідповідність документів до вимог тендерної документації взагалі не є доречним, тому що Замовником не проводилась тендерна процедура, яка регламентується Законом України «Про публічні закупівлі», т.як відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Замовником була використана електронна система закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару в форматі допорогової закупівлі, оскільки очікувана вартість закупівлі становила 180000,00 грн. (сто вісімдесят тисяч грн.. 00 коп.), а, отже, проведення зазначеної закупівлі регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та ухваленим 20 березня 2019 року Наказом № 11, який вносить зміни у нову Інструкцію. Додатково інформую, що відділ культури, та підпорядковані відділу заклади культури - є бюджетними установами, що виконують норми та положення Бюджетного Кодексу України, у п.6 ст. 7 якого - викладено: «при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання публічних послуг при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів». Учасник процедури, якого оголошено Переможцем, на розгляд комісії, що приймала рішення, надав Пропозицію з найменшою ціною, найбільш економічно вигідну, запропонував на огляд зразки тканин та фурнітури, надав пакет документів та дизайн-макет з прив’язкою, який був узгоджений комісією. Враховуючи вищевикладене Замовник не бачить підстав для зміни свого рішення щодо оголошеного переможця та не може задовольнити вашу вимогу. Ще раз дякуємо, що прийняли участь у відборі постачальника товару, виражаємо надію на можливу подальшу співпрацю у майбутньому .
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні