-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп'ютери
Торги відмінено
1 955 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 775.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 775.00 UAH
Період оскарження:
04.11.2019 15:06 - 16.11.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
СКАРГА на рішення Замовника у сфері публічних закупівель
Номер:
5ecdb15eb5414fd5a40b99eac1184d9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-04-001061-a.b1
Назва:
СКАРГА
на рішення Замовника у сфері публічних закупівель
Скарга:
Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області (далі по тексту – Замовник) проводиться закупівля товару: Персональні комп’ютери (комп’ютерне обладнання та приладдя 30230000-0)(ДК 021:2015), посилання на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-04-001061-a (далі по тексту- Закупівля).
Пропозиції для участі у процедурі Закупівлі були подані від:ТОВ Фірма “Валтек”(Первинна пропозиція-1 665 660 грн з ПДВ, Остаточна пропозиція-1 665 660 грн з ПДВ) та
ТОВ "Медіа-Вест" (Первинна пропозиція-1 836 510 грн з ПДВ, Остаточна пропозиція-1 836 510 грн з ПДВ)
Рішенням Тендерного комітету Замовника від 26.11.19 р. (Протокол розгляду тендерних пропозицій №2) учасника ТОВ Фірма “Валтек” визнано переможцем по даній Закупівлі. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу- 26.11.2019 року.
Уважно вивчивши Тендерну документацію Територіального управління Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області та тендерну пропозицію учасника ТОВ Фірма “Валтек” вважаємо неправомірним визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ Фірма “Валтек” у зв’язку з наступним:
1) Згідно п.1 Технічного завдання, що є Додатком 3 до Тендерної документації Замовника:
“Учасники надають в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
Копію сертифікату ДСТУ ISO 14001 стосовно виробництва, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин (комп’ютерів) та іншого устаткування для обробки інформації”.
Учасником ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК” завантажено у складі тендерної пропозиції архівний файл у форматі “WinRAR” під назвою “Технічний опис”, в якому міститься у форматі “pdf” сканована копія сертифікату ДСТУ ISO 14001 стосовно виробництва та сервісного обслуговування системних блоків.
Тобто, учасником надано сертифікат, яким підтверджується, що система екологічного менеджменту відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001 стосовно виробництва та сервісного обслуговування лише системних блоків, що є невідповідністю вимогам встановлених Тендерною документацією.
Системний блок є лише однією зі складових персонального комп’ютера. Замовником ж вимагався сертифікат на комп’ютер.
Аналізуючи вищенаведений пункт, учасником ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК” в складі пропозиції не було надано сертифікат, який вимагався тендерною документацією Замовника.
Відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" та Розділу V, підрозділу 3 Тендерної документації, Замовник зобов'язаний був відхилити пропозицію такого Учасника, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
2)Згідно Технічного Завдання (Додаток 3 до ТД), Замовником вимагається: клавіатура, довжина кабелю якої становить не менше 1,8 м.
Учасником ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК” пропонується клавіатура Maxxter KB-109-U, довжина кабелю якої становить 1,2м., згідно інформації, розміщеної на офіційному сайті виробника - https://maxxter.ua/0200243.html, що є невідповідністю технічним вимогам Замовника, встановлених Тендерною документацією.
Тобто, учасником пропонується клавіатура, довжина кабелю якої на 0,6 м. (на 30%) менша, ніж вимагається Замовником.
Згідно Технічного Завдання Замовника (Додаток 3 до ТД): “Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими”.
3) Згідно Технічного Завдання Замовника (Додаток 3 до ТД), учасники у порівняльній таблиці повинні зазначити: тип аудіосистеми звукової карти та швидкість і тип мережевої карти.
Учасником ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК” завантажено у складі тендерної пропозиції архівний файл у форматі “WinRAR” іменований “Технічний опис”, в якому міститься файл у форматі “pdf” під назвою “Порівняльна таблиця”, у якому учасником не було зазначено тип аудіосистеми звукової карти, та тип мережевої карти.
З огляду на вищезазначене Тендерна пропозиція учасника ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК” не відповідає умовам тендерної документації в частині технічних характеристик.
Враховуючи вищезазначене тендерна пропозиція учасника ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК” повинна бути відхилена на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" та Розділу V, підрозділу 3 Тендерної документації Замовника як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК”, тендерний комітет ТУДСА в Івано-Франківській області випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК” вимог, що передбачені тендерною документацією.
Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК”, переможцем торгів, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій № 2 від 26.11.2019 року, що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 26.11.2019 року.
Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК”, з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення учасника ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК”, переможцем закупівлі призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладення договору про закупівлю. Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право скаржника бути визнаним переможцем по закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”-
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» до розгляду;
2. Перевірити тендерну пропозицію учасника ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК”, подану для участі в Закупівлі, на відповідність умовам тендерної документації і вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель;
3. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол №2 про визначення учасника ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК”, переможцем по Закупівлі від 26.11.2019 року;
4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК”, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі";
5. Зобов’язати Замовника провести оцінку тендерних пропозицій у відповідності до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника у сфері публічних закупівель.PDF 29.11.2019 16:13
- Протокол.pdf 29.11.2019 16:13
- платіжне доручення №1135.PDF 29.11.2019 16:13
- рішення від 04.12.2019 № 17936 + лист Замовника .pdf 04.12.2019 23:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.12.2019 №18801.pdf 18.12.2019 16:54
- Рішення від 17.12.2019 №18801.pdf 20.12.2019 23:11
- Пояснення на скаргу.pdf 05.12.2019 14:15
- Клопотання.pdf 06.12.2019 11:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.11.2019 16:13
Дата прийняття рішення по скарзі:
20.12.2019 23:11