• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз із заднім ручним завантаженням)

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 04.11.2019 15:03 - 16.11.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога внесення змін до технічного завдання

Номер: a817679fccec4b839e7c27ae245144a2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-04-001437-b.c1
Назва: Вимога внесення змін до технічного завдання
Вимога:
Доброго дня! Будучи потенційним учасником, повідомляємо, що Ваші технічні вимоги, як Замовника, є такими, що прямо порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - Ст.3 закону – принципи здійснення закупівель щодо недискримінації учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням; - п.3 ст.5 Закону – Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників; - п.4 ст.22 Закону – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Підставою для таких висновків є технічні параметри, які прописані виключно під шасі виробництва ПАТ "ГАЗ" (м. Ніжній Новгород. Російська Федерація). Безкапотний тип кабіни є основним для транспорту комунального призначення, який працює в межах населених пунктів, адже, такий тип надає більшої маневреності на вузьких вулицях, чого однозначно неможливо досягти у випадку капотного типу кабіни. Кабінами безкапотного типу комплектуються більшість автомобілів, наприклад: Renault, Iveco, МАЗ, Hyundai, Isuzu та інші. Зважаючи на вищевказане, проаналізувавши технічні вимоги і якісні характеристики, викладені в Додатку №1, просимо внести зміни, які ніяким чином не вплинуть на якість товару та його функціонал, а навпаки значно розширить лінійку можливих Учасників тендерних торгів. Просимо внести наступні зміни, а саме: п. 2.6. Тип кабіни визначити у еквіваленті «безкапотна або капотна». Додатково інформуємо, що шасі виробництва ПАТ "ГАЗ", як і інші транспортні засоби виробництва Російської Федерації з 01.07.2019 року заборонені до ввезення в Україну відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №535 від 15.05.2019 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Запитуваче! У відповідь на Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, керуючись ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), (далі - Закон), повідомляємо наступне. У відповідності до пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля». На виконання пункту 3 частини другої статті 22 Закону інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена Замовником у додатку 1 до тендерної документації, при цьому вимоги до предмета закупівлі, встановлені в технічній специфікації, обґрунтовуються умовами експлуатації товару, умовами його зберігання, технічного обслуговування та потреб Замовника в господарській діяльності. У свою чергу, Замовником сформовано технічну специфікацію до предмета закупівлі таким чином, що вона не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело погодження або виробника шасі, тим самим не встановлює вимоги, які дискримінують чи обмежують коло потенційних Учасників. Крім того, наведені Замовником технічні вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності відповідають технічним характеристикам товарів кількох виробників, а тендерна документація розроблена для необмеженого кола осіб. Умови закупівлі не порушують права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови тендерної документації. Таким чином, Ваші твердження щодо наявності дискримінаційних положень в тендерній документації є надуманими та такими, що не відповідають дійсності, а технічні вимоги, встановлені Замовником до предмета закупівлі, є об’єктивними та обґрунтованими. Разом з тим, для Замовника є прийнятною закупівля сміттєвоза із безкапотним типом кабіни. Тому повідомляємо, що тендерним комітетом внесені зміни до тендерної документації, зокрема в частині типу кабіни. Принагідно звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до підпункту 2.6. пункту 2 розділу V тендерної документації тендерні пропозиції учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції» і чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Указами Президента України та рішеннями РНБО України щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), будуть вважатися такими що не відповідають вимогам тендерної документації. Таким чином, тендерний комітет Замовника діє на засадах колегіальності та неупередженості, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону, в тому числі таких як, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність, та дотриманням норм законодавства в сфері публічних закупівель в цілому. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Задоволено