• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Нафтопродукти, паливо,електроенергія та інші джерела енергії

ЛКП “ШРП” Галицького району не є замовником відповідно до пункту 9 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі”, закупівля здійснюється як допорогова згідно рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 09.09.2016 № 813 (п.2.1. Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Львівської міської ради у системі електронних державних закупівель ProZorro.

Завершена

12 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
Період оскарження: 04.11.2019 13:04 - 08.11.2019 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 3d6dd6ab45df4ea4a8b2aeefed181803
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-04-000657-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації учасника ПП" ОККО КОНТРАКТ". Згідно тендерної документації, а саме розділу !!! Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пропозиція повинна містити реєстр наданих документів .У разі якщо, пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина повинні містити свій реєстр наданих документів. Файл з назвою "Проект договору_окко.pdf", поданий в складі пропозиції вищезазначеного учасника ОКРЕМИМ ФАЙЛОМ не міститть реєстру. Також просимо врахувати наступний факт: Згідно Додатку 1 до ТД п 2.1. потрібно надати Довідку та копію відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов'язань щодо постачання аналогічного предмету закупівлі.При цьому Аналогічними договорами є договори на постачання товарів, аналогічних до предмету закупівлі. Так,як предметом закупівлі є Автомобільний бензин А-95 та А-92, Дизельне паливо, відповідно учасник мав би подати підтвердження досвіду постачання Бензину А-95,в складі пропозиції ПП " ОККО-КОНТРАКТ" цього не надано. Наданий договір № 41ТЛ-4895/19/ТМО-98/19 від 12.04.19 р. прдметом закупівлі якого є лише Бензин А-92 та Дизельне паливо. Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ПП " ОККО КОНТРАКТ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі повідомляємо наступне: Під час організації та проведення процедури закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-04-000657-a), оголошеної «4» листопада 2019р., Замовник неухильно дотримується усіх без винятку положення чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, у тому числі базових принципів здійснення публічних закупівель, ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»(надалі-Закон), серед яких: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. При проведені закупівлі за процедурою допорогової закупівлі Нами, Замовником торгів, враховано особливості законодавства в частині визначення кваліфікаційних критеріїв, технічних та інших вимог до Учасників торгів. Всебічно досліджено питання відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Підстава: «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пропозиція повинна містити реєстр наданих документів .У разі якщо, пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина повинні містити свій реєстр наданих документів. Файл з назвою "Проект договору_окко.pdf", поданий в складі пропозиції вищезазначеного учасника ОКРЕМИМ ФАЙЛОМ не міститть реєстру». Пояснення: Учасник ПП «ОККО Контракт» надає в складі тендерної пропозицій файл « ПРОПОЗИЦІЯ_ОККО», яка містить реєстр документів, усі сторінки тендерної пропозиції пронумеровані, до складу якої і входить проект договору( ст.5-9). Тендерна пропозиція подано у відповідності із Інструкцією підготовки тендерної пропозиції. Завантаження додатково файлу не слугує підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції, а вважається формальною помилкою. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме описки, орфографічні та технічні помилки, незначні текстуальні помилки, допущені учасником, або помилково вказана інформація з певних питань, відповідність якої можна встановити з інших документів, що входять до складу пропозиції учасника. Підстава: «Згідно Додатку 1 до ТД п 2.1. потрібно надати Довідку та копію відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов'язань щодо постачання аналогічного предмету закупівлі. При цьому Аналогічними договорами є договори на постачання товарів, аналогічних до предмету закупівлі. Так, як предметом закупівлі є Автомобільний бензин А-95 та А-92, Дизельне паливо, відповідно учасник мав би подати підтвердження досвіду постачання Бензину А-95,в складі пропозиції ПП " ОККО-КОНТРАКТ" цього не надано. Наданий договір № 41ТЛ-4895/19/ТМО-98/19 від 12.04.19 р. прдметом закупівлі якого є лише Бензин А-92 та Дизельне паливо». Пояснення: Керуючись умовами тендерної документації, умовами оголошення, предметом закупівлі є: код ДК 021:2015: 09000000-3 –Паливо, Учасник ПП «ОККО Контракт» договір № 41ТЛ-4895/19/ТМО-98/19 від 12.04.19 р., предмет закупівлі якого аналогічний вищезазначеному предмету. Окрім цього, п. 1 Наказу № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016р. передбачає порядок визначення предмету закупівлі: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги». Відповідно до НАКАЗУ№ 454, наданий в складі тендерної пропозиції договір № 41ТЛ-4895/19/ТМО-98/19 від 12.04.19 р., відповідає вимозі документації щодо надання підтверджуючих кваліфікаційним критеріям документів. Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині дискваліфікації Учасника ПП «ОККО Контракт», у зв’язку із законністю рішення щодо визначення переможцем торгів ПП «ОККО Контракт», та необґрунтованістю підстав для відхилення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.11.2019 10:15